• Voor overleg of voor onzin. [:




    Levenswensen:

    Jade: Verkering met Chris + Muzikale en creatieve vaardigheden volledig ontwikkelen.
    Ayla: Muzikale en charismatische vaardigheden volledig ontwikkelen.
    Chris: Verkering met Jade + Niveau 10 bereiken in carrière muziek.
    Brianna: Bereik niveau 10 in drie verschillende vaardigheden.
    Tyler: Niveau 9 bereiken in sportieve carrière.
    Aurélie: Niveau 10 bereiken in de criminele carrière.
    Daniël:
    Dustin: Goed leren koken + Sportieve vaardigheid volledig ontwikkelen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 11:17 ]


    :)

    Years schreef:
    (...)
    Okay. (: Nog steeds dat Rockster ding er ook bij? Dan verzamel ik de wensen in de beginpost wel even.

    Ja. Rockster = niveau 10 behalen in de carrière Muziek (rocktak).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ohke. Zou je dan dinges volledig ontwikkelen niet beter als eerste kunnen zetten? aangezien de verkering de bijwens is.
    Sorry, ik ben een mierenneuker.

    Well, iemand voor een persoonlijke wens met Ayla?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 16:00 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Ohke. Zou je dan dinges volledig ontwikkelen niet beter als eerste kunnen zetten? aangezien de verkering de bijwens is.
    Sorry, ik ben een mierenneuker.

    Well, iemand voor een persoonlijke wens met Ayla?


    Dat kan ook gewoon de tienerwens zijn, zegmaar. Want het gaat denk ik niet al lukken om bijv. Rockster te worden op je 17e. En begin nu aub niet over 1D. x]


    :)

    Je kan überhaupt niet gaan werken, omdat je eerst een middelbare school diploma moet hebben. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Years schreef:
    (...)

    Dat kan ook gewoon de tienerwens zijn, zegmaar. Want het gaat denk ik niet al lukken om bijv. Rockster te worden op je 17e. En begin nu aub niet over 1D. x]


    Jij begint er het eerste over -_-

    OT: Ja, dat is zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Shwatsonlock schreef:
    Je kan überhaupt niet gaan werken, omdat je eerst een middelbare school diploma moet hebben. ;)

    Haha inderdaad. :'D


    Offtopic in het offtopic:
    @Skull, mn handen bloeden van t gitaarspelen. o.O Ik ben nu Wonderwall aan het oefenen. (:


    :)

    Echt waar? Volgens beroemdee gitarist waarvan ik de naam kwijt ben ben je dan pas goed bezig.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 16:07 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Echt waar? Volgens beroemdee gitarist waarvan ik de naam kwijt ben ben je dan pas goed bezig.

    Wanneer? :')


    :)

    Als je vingers bloeden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Als je vingers bloeden.

    Soort van: Jup. Ik stop nu maar.


    :)

    iemand ideeën voor levens- en bijwensen voor Dustin?


    imperfection is beauty

    xCinta schreef:
    iemand ideeën voor levens- en bijwensen voor Dustin?

    Wat vind je van de levenswens 'Gitaarvaardigheid en Schildervaardigheid maximaal behalen'?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    (...)
    Wat vind je van de levenswens 'Gitaarvaardigheid en Schildervaardigheid maximaal behalen'?


    zou kunnen, ik vindt het alleen een beetje te voor de hand liggend maar zelf heb ik ook niet iets beters...


    imperfection is beauty

    De meeste Sims vinden muziek leuk en anders krijg je heel veel dezelfde wensen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    precies!


    imperfection is beauty