• Sinds vanochtend staat de nieuwe videoclip van Avril Lavigne op YouTube.
    I like the song en de videoclip. Wat is jullie mening?



    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het eerste wat me opvalt is hoe ze bijna overduidelijk reclame maken voor de Sony Xperia. (cat)

    Oh yes, ik was het wachten al beu. :p
    It looks good.


    Take me to wonderland

    Ik vond het liedje al langer leuk. De clip vind ik precies maar raar.


    effort never betrays you

    Ik vind hem echt awsome!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Draculea schreef:
    Het eerste wat me opvalt is hoe ze bijna overduidelijk reclame maken voor de Sony Xperia. (cat)


    Indeed.


    26 - 02 - '16

    Aparte clip :'D Een beetje Kesha-achtig, of zo. Maar ik vind het een leuk liedje en ze draagt leuke kleding. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind de kleding van Avril in de clip ook heel leuk. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I like it, al snap ik de clip niet :')


    -

    Looks great


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Leuk liedje. De clip is weird, maar dat is oké. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vreselijk lied, totaal geen rock, maar pop.... :S

    En die kus. Niks tegen lesbische mensen hoor, maar het slaat gewoon nergens op in die clip en Avril wil alleen maar aandacht zoeken. Vroeger was ik echt fan van haar, maar nu stelt ze me echt steeds meer teleur. Vroeger gingen haar liedjes tenminste ergens over, ik vind deze tekst ook super slap en slecht bedacht en daarbij is het geen eens rock muziek, maar pop. Dit soort dingen gaan ze gewoon op de radio draaien en wat er gedraaid word is meestal pop. Iedereen zegt wel dat Avril is opgegroeid en volwassen is geworden, maar toen ze jonger was, was haar muziek veel volwassener dan dit soort shit.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 19:26 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Vreselijk lied, totaal een rock, maar pop.... :S

    En die kus. Niks tegen lesbische mensen hoor, maar het slaat gewoon nergens op in die clip en Avril wil alleen maar aandacht zoeken. Vroeger was ik echt fan van haar, maar nu stelt ze me echt steeds meer teleur. Vroeger gingen haar liedjes tenminste ergens over, ik vind deze tekst ook super slap en slecht bedacht en daarbij is het geen eens rock muziek, maar pop. Dit soort dingen gaan ze gewoon op de radio draaien en wat er gedraaid word is meestal pop. Iedereen zegt wel dat Avril is opgegroeid en volwassen is geworden, maar toen ze jonger was, was haar muziek veel volwassener dan dit soort shit.


    Ik ben het eigenlijk wel met je eens


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet waarom ze het liedje Rock n Roll noemt terwijl het een pop song is.

    Ik vind het nummer wel iets hebben, maar als Britney fan ben ik into pop.
    Maar ik deel jullie mening, ik was niet echt fan van Avril, maar ze was vroeger écht beter.
    Nu lijkt ze bijna op een ke$ha-wannabe... Doodzonde.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zelf vond ik Here's to Never Growing Up een leuker liedje en een leukere clip hebben, maar alsnog vind ik het Rock N Roll een heel goed liedje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."