• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat het als je je koekje in je thee doopt en hem nooit meer terugziet. :c

    pffft vandaag brood gebakken, cupcakes gemaakt en versiert en brownies gemaakt. morgen laatste dag revalidatie en dan gaan we met de groep picknicken xD kost me weer een hoop energie maar het is gelukt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Gewoon doen! Als het tegenvalt kan je altijd nog stoppen (:


    Hmm i don't know. Zelf wil ik wel maar het gevoel dat ik welkom ben is volledig weggevaagd.

    OT: Hoe kan je zo doen? Echt hoor. Als we via PB praten ben je de liefste persoon op wereld. Maar ho maar als ik je ergens op het forum zie. Alleen maar koel doen tegen mij en een beetje mij negeren samen met haar.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ok.. Misschien mocht mijn pony toch iets korter.. Ik voel het prikken tegen mijn oogleden xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    morgen weer naar de 'Kinderarts' woohoo :Y)


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Nee nee nee, deze vakantie gaat veel te snel.


    Caution first, always.

    Oh god Oh god Oh god. Oh boy Oh boy Oh boy. Oh dear Oh dear Oh dear. Oh oh oh ooooooooh HOLY CRAP ON A CRACKER! <3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Oh god Oh god Oh god. Oh boy Oh boy Oh boy. Oh dear Oh dear Oh dear. Oh oh oh ooooooooh HOLY CRAP ON A CRACKER! <3

    Dit klinkt vrolijk. Sup? :'D

    Waaaaat? Dus ik zeg dat ik het geen mooie jurk vind, en toevallig omdat jij Marokkaans bent, ben ik een racist?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Holy fucking shit. How I've missed you.. I'm glad ya back, pumpkin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Great, ik heb er gelijk al geen zin meer in :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Newton schreef:
    Nee nee nee, deze vakantie gaat veel te snel.


    26 - 02 - '16

    Yesh, iemand gevonden die het met me eens is en me volledig snapt. Af en toe wordt ik die mensen echt helemaal zat...
    *storm the sorrow komt op. Zet volume knop wat hoger om heerlijk te kunnen genieten van dat nummer*

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 23:13 ]


    Stenenlikker

    Ik stress voor mijn toelatingsproef en deadlines. En GOD IK HAAT MONTEREN MET WMV


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.