• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ugh, ik kan me echt kwaad maken om zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Comanche schreef:
    Door m'n eigen verhaal wil ik nú naar Amerika. :')


    Over twee jaar mag je wel met mij mee naar New York :'D. Dan heb ik een huisgenootjeeee!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    OP dit soort momenten wil ik mijn koffer en naar mijn echte thuisland vluchten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Beseffen jullie wel dat ik altijd hard gewerkt heb? Jullie zetten me nu gewoon aan de keihard aan de kant!

    Selfish people..


    'Darling, just hold on'

    Zo koppijn..

    Blargh, stomme lenzen. Werk nou eens een keer mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woeeh, hopelijk voordat school begint ein-de-lijk een eigen pc op m'n kamer. Werd toch ook wel een keer tijd.

    Yaaaaaaaay, wat ben ik blij met mijn laptopje! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat moment wanneer je horoscoop klopt, creepy shit man. :')

    Nu al bezig met school terwijl het maandag pas begint D:

    Ik moet maandag naar school, maar ik ben er nog nooit geweest.
    Ik heb werkelijk geen idee hoe ik er moet komen. Ja, met de bus. Maar dan?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    Ik moet maandag naar school, maar ik ben er nog nooit geweest.
    Ik heb werkelijk geen idee hoe ik er moet komen. Ja, met de bus. Maar dan?


    Daar heb je google maps voor, lieve schat ;) of een ander routebschrijvingsite :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Weet je, ik mag je heel erg graag, alleen ik kan je gedrag gewoon heel moeilijk pijlen. Dat is best frustrerend als je net denkt vrienden te zijn. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stomme, stomme, stomme postbezorger!
    Ben ik braaf de hele middag thuisgebleven voor mijn schoolboeken en nieuwe schooltas, word er doodleuk ingevuld dat ik niet thuis was en nu krijg ik het (hopelijk) morgen pas.. Grom, hier word ik zo chagrijnig van. :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet eens twee uurtjes en mijn batterij is al zoo laag. Oh Q toch. My addiction.


    -