• Meooww (cat)
    Het is vakantie aka te-lui-om-nagels-te-knippen

    Nog even en ik vijl de hoeken bij zodat het dodelijke punten worden muhahaha. (bat)
    Nee, even serieus; het wordt echt tijd dat ik ze knip. :'D Hoewel ik ze wel eens veel langer heb gehad... maar dat wordt gewoon onpraktisch.
    Wie heeft nog meer van die lange nagels?

    Ik heb geen lange nagels, nog nooit gehad. Ik peuter ze eraf zodra ze scheuren en dat gebeurd gauw als ze aardig lang beginnen te worden.


    26 - 02 - '16

    Ik, alleen in de zomervakantie. Tijdens schoolperiodes gaat het niet i.v.m. werk, stage etc.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik. Het begint inderdaad onhandig te worden, vooral bij het typen. :'D Maar ik heb op dit moment nog nagellak op die verrassend goed blijft zitten, dus het is zo zonde om die er nu al af te halen alleen om mijn nagels te knippen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb geen lange nagels, nog nooit gehad. Ik peuter ze eraf zodra ze scheuren en dat gebeurd gauw als ze aardig lang beginnen te worden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik had op een gegeven moment vrij lange nagels, maar niet zo lang als die van jou.
    Maar ik ben weer begonnen met nagelbijten.... Gelukkig niet zo erg als vroeger, maar tis toch wel irritant. En weg zijn de mooie lange nagels...


    Stenenlikker

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb geen lange nagels, nog nooit gehad. Ik peuter ze eraf zodra ze scheuren en dat gebeurd gauw als ze aardig lang beginnen te worden.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Square schreef:
    Ik. Het begint inderdaad onhandig te worden, vooral bij het typen. :'D Maar ik heb op dit moment nog nagellak op die verrassend goed blijft zitten, dus het is zo zonde om die er nu al af te halen alleen om mijn nagels te knippen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik. Het begint inderdaad onhandig te worden, vooral bij het typen. :'D Maar ik heb op dit moment nog nagellak op die verrassend goed blijft zitten, dus het is zo zonde om die er nu al af te halen alleen om mijn nagels te knippen.

    Ja, dat typen is wat lastiger. :'D En ik hoor dan vaak een tikgeluidje van mijn nagels, wat overigens dodelijk irritant is.

    Ik niet in ieder geval. Mijn nagels komen niet boven mijn vingers uit.


    Ex astris, sciencia

    Bij mij zijn ze bijna altijd zo kort dat ik er niet eens meer aan kan peuteren. Ik ben een hobby-bob en ik pieker te veel dus lange nagels zal nooit lukken xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Gawain schreef:
    Ik had op een gegeven moment vrij lange nagels, maar niet zo lang als die van jou.
    Maar ik ben weer begonnen met nagelbijten.... Gelukkig niet zo erg als vroeger, maar tis toch wel irritant. En weg zijn de mooie lange nagels...

    Ah foei! Niet nagelbijten. Is slecht voor je. Hehe, nee ik heb nog nooit nagels gebeten.. zou niet weten waarom.
    Maar wel zonde van je nagels. D:

    Oja, en ik ben een zware nagel bijter, komt van het piekeren :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik kauw nog steeds op ze. :X


    -

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah foei! Niet nagelbijten. Is slecht voor je. Hehe, nee ik heb nog nooit nagels gebeten.. zou niet weten waarom.
    Maar wel zonde van je nagels. D:


    Ik weet het.... Maar het is gelukkig niet zo erg als vroeger. Toen waren ze echt helemaal afgekloven. Nu is er nog wel een randje nagel. Moet ze denk ik maar weer eens gaan vijlen.


    Stenenlikker

    Ik mag ze niet al te lang wegens werk. Nu school begin, werk ik alleen 's weekends, dus kan ik ze weer wat langer laten groeien :) Tot dat ze gaan scheuren.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~