• Yo Ho Hello :)

    Haha, een paar mensen vroegen mij of ik een Disney nummer wil zingen, dus bij deze,
    Het is van Sneeuwwitje ( mijn favoriete disney film ) en aangezien ik nog nooit een leuke gozer heb ontmoet heb ik maar " Someday My Prince Will Come " gezongen haha, hoe toepasselijk xD:$:8

    Ik krijg volgende week mijn eerste zangles ( Noujah diegene die mij wat gaat leren is geen zangcoach maar ze heeft zelf wel veel gezongen, misschien kan ze mij nog wat leren ! :D



    Ben benieuwd wat jullie er van vinden, normaal zing ik wat andere muziek maar misschien past Disney wel bij mij haha, you never know !

    xxx

    Tegen sneeuwwitje kan niemand op, maar jij komt toch wel goed in de buurt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    thnx !! Ik vind de film ook geweldig haha

    Thnx !

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:16 ]

    Nog meer Disney ideeën ?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:16 ]

    Het is echt dat ik verder geen gegevens van je heb, anders had ik je allang opgegeven voor een talentenjacht, want je hebt echt een mooie stem.


    To infinity and beyond •

    Hahaha aawh dankjewel !! Ik zou er echt letterlijk heen gesleept moeten worden voordat ik durf haha !

    hehe, als je The Phantom of the Opera zou kunnen zingen? En dan natuurlijk als Christine XD Ik kan die stem niet, maar die van The Phantom lukt me nog redelijk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen