• Post hier wat je studeert en waar. Of je jouw P hebt gehaald. Hoe was je introductieweek/dag ?

    Mijn introductieweek begint morgen en heb er zin in al vind ik het ook een beetje eng!
    Ik ga Vrijetijdsmanagement studeren op NHTV Breda. En mijn doel is om in 1 jaar mijn P te halen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:11 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Bye :] (doeg) Not a student

    Ik studeer inmiddels al twee jaar in Nijmegen,
    waar ik een dubbelstudie doe - dus eigenlijk twee studies tegelijkertijd.

    De ene is Pedagogische Wetenschappen, aan de Radboud Universiteit,
    de andere is de Pabo (Opleiding Leerkrachten) aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.


    Ik heb net een opleiding met succes afgerond en ga nu een niveau hoger doen. Dinsdag begint het. Ik ga ICT Niveau 3 doen op Aventus in Apeldoorn.

    Ik ga de Vertaalacademie aan Hogeschool Zuyd doen in Maastricht. Mijn intro is op 28 en 29 augustus, dus geen introkamp of zo.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik studeer Sinologie aan de Universiteit van Gent. Dit is mijn eerste jaar geweest en de introductiedag was wel gewoon oké denk ik. Niets speciaals to be honest.


    And in that moment, we were infinite.

    Ik studeer Game art en we zijn vorige week naar Gamescom geweest, pretty awesome. Morgen begin ik weer.
    2e jaar, btw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Yay, hier kan ik nu op reageren x3.
    Ik ga psychologie in Utrecht studeren. Looking forward to it, maar het is ook echt wel spannend. En ik hoop dat ik de studie en het studentenleven een beetje aankan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga naar mijn tweede jaar van SPH (Inholland Alkmaar). Ik heb 57 studiepunten, dus net niet m'n P.
    En ik heb weer zin om naar school te gaan, volgende week weer! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vanaf volgende week 2e jaars Voeding & Diëtetiek aan HanzeHogeschool, Groningen. En ik heb mijn P gehaald! :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik doe 30 augustus een toelatingsproef voor Artesis in Antwerpen, dus hopelijk kan ik daar Woord gaan studeren.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik begin 2 september aan mijn tweede jaar. Heb een richting moeten kiezen en dus begin ik aan animatie/audiovisuele vormgeving (mediavormgever).
    Gunna be awesome. :Y)
    Oja, ik ga naar het Roc in Enschede. :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:48 ]

    Ik studeer Sociaal Juridisch Werk. Ik heb net mijn eerste week achter de rug. Het is evht een leuke studie. Ik ben zo blij dat ik die heb gekozen alleen mag het rooster wat anders zijn.


    -

    Nee... Gewoon nee. Dit topic doet me er echt veel te veel aan herinneren dat mijn vakantie na aankomende week voorbij is. :c
    MBO is geen ramp, althans, mijn eerste was dat niet (hooguit het begin daarvan) maar ik wil nog veel langer vakantie!


    Chaos is a ladder.

    Ik begin deze week met het 2e jaar van de opleiding onderwijsassistent op ROC Aventus in Deventer.
    Morgen begin ik met stage en dinsdag ook. Woensdag hebben we met de 2e jaars survivallen en worden de coachgroepen bekend gemaakt en dan donderdag/vrijdag heb ik school.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO