• ben benieuwd;):P

    XX cherelle







    (sorry beetje vage topic verveel me namelijkxD)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik zei een keer bij nederlands toen iedereen stil as: Ik heb trek in een Lully Denise..
    maar ik had een beetje splaakgeblek ik wou lolly zeggen:P dus Denise gilt van het lachen door de klas: van Bill Kaulitz zeker ik: JAMAN
    toen stond ik voor lul want toen had ik pas in de gaten dat iedereen stil was en ons raar aan zat te kijken


    We'll still love each other, forever and always. <3

    >.< Vreselijk , Ik vond/vind een jongen leuk..En ik deed dus iets stouts op school , Op ramen spugen:XEn de afdelingsleidster zag dat,toen moest ik de ramen gaan lappen,en raad eens wie daar zat>.< in dat lokaal , Juist ja hij ! Ze waren bezig met een toets,kom ik er droog aanlopen, 'rameen lappen -,- ' Hij keek wel heeel lief ^^ Mjaah das mijn enige voordeel.

    -Ik stond de leraar achter zijn rug uit te schelden,althans dat dacht ik..Bleek dat hij achter mij liep,Hij helemaal kwaaad:O Ik zei zo ; Jaa ik neem deel 4 toch maar mee dadelijk begint die zak nog te zeikeen ook! En dat hoorde hij dus allemaal , kom wel door de grond zakken -,-

    en eentje vandaag nog , er stond een scheldwoord op de tafel,dus ik heel enthousiast aan een vriendin laten zien,bleek dat mijn leraar het ook hoorde , dus hij zegt ; 'Jaa tugba kommaar naar voren en vertel de hele klas maar wat er zo grappig is' Dus ik stap naar voren,heel stoer zogenaamd maar ik kon dus wel door de grond zakken x] Hij ; nou,vertel op.. ik ; eehh,er stond homo op de tafel ^^ hij ; en vertel ons ook maar meteen wat een homo is... ik ; dat weet je toch wel? hij ; maar ik wil het uit jouw mond horen x] ik ; iemand die op 't zelfde geslacht valt.. Hij ; kinderen aplausje voor Tugbaa,eindelijk heeft ze iets goed,kan je niet zoveel zeggen van m&m tenminste>.<..

    Njhaah zoals je ziet,heb ik er nogal veeel dit is nog niets>.<

    - 1e schooldag , fietste ik zenuwachtig naar school natuurlijk ^^ En wie zat er met haar tas vast aan haar fiets en flikkerde vervolgens keihard op haar bek terwijl er heel veel kinderen stonden toe te kijken? Juist ja ikke >.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    wil je niet weten, hm, ik zou het anders zeggen. Mag je niet weten ;d


    Some people make the world special just by being in it

    ben ooit iis tege een glaze deur gelope ^^
    dacht dat hij open stond mààr da was blijkbaar niet zoo xD


    Haha ik ook XD
    Maar het ergste was dat een jonge die ik toen superleuk vond er bij stond XD


    bla bla bla

    meisje op school: Anke, zijt ge nu weer van da vies gedoe aan het schrijven? Ikke: nee, ik kan da zo nie, ik probeer da altijd eerst uit op knuffels voor ik da op schrijf
    Ze had da dus een beetje verkeerd begrepen en ja, nu weet je dus wat ik doe mat mij knuffelsxD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    En ik zat gister bijna tussen de klapdeuren :'D


    I don't need words to feel those lips.

    ik ben een x heel vrolijk naast iemand gaan fietsen(kdacht dat ik diegene kon) en zei heel dom hallo.....maar het was en vreemde, kben snel doorgefietst, ik schaamde me doodxD


    {What's wrong with being different?}

    Ik was aan het bellen met een vriendin.
    Ik zeg zo;; Fuck waar is mene GSM na?

    x'D


    We'll never be as young as we are tonight