• Hallo! Ik vroeg me af of iemand wist hoe mensen aan clipjes komen om dit soort filmpjes te maken:



    Bedankt!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Met Windows Movie Maker. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Met Windows Movie Maker. (:

    Kan je via Windows Movie Maker clipjes downloaden? :O
    Ik weet dat je media op je computer kunt gebruiken om filmpjes te maken, maar ik weet niet waar mensen die clipjes vandaan halen om er filmpjes mee te maken.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Je kan naar google en zoeken naar een AVI youtube converter. (: Daar heb je alleen de URL van het filmpje nodig en dan download hij dat filmpje op je computer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daar zit ik dus ook mee vast ;/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Druella schreef:
    Je kan naar google en zoeken naar een AVI youtube converter. (: Daar heb je alleen de URL van het filmpje nodig en dan download hij dat filmpje op je computer.


    Ook voor iMovie?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ook voor iMovie?

    Uhhh, vast wel. Als je de gedownloade filmpjes opslaat en dan opent in dat programma, moet je er gewoon vanuit gaan dat hij het doet. (: Ik zie niet in waarom het daar niet zal werken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heb je misschien een site van een converter?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    http://www.ixconverter.net/
    Gewoon de URL neerzetten en AVI (DivX) aanvinken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''