• heeey, wss is dit topic overbodig voor sommige maar ik wil jullie reactie's weten ^^
    Degende die mijn vorig topic hebben gelezen:vhttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=154680 weten dat ik hotel ben en dat er daar 2 bedienden zijn, jonge gasten, voor meer uitleg lees het topic. Anyway, nu waren mijn zus en ik bezig dat ik op die 2 bediendes was en ik dat ontkennen, en even later was mijn kleine broertje bezig dat ik niets durfde, nu waren mijn zus, mijn broer zo bezig van ja, Jij durft daar toch niks tegen te zeggen en bla bla bla, en ikke zo van jawel. En nu zijn we er tot gekomen dat ik morgen tegen die gasten iets moet gaan zeggen,vals ik het durf moeten ze toegeven dat ik geen mietje ben, .... De meeste zullen wss denken dat dit echtdom is, maar ik wil weten wat jullie er van vinden....

    zoals ik al zei is dit topic vrij zinloos xD , want morgenmiddag vertrekken we al van dit hotel xD maarja ....



    groetjes x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    Dan kan je altijd nog voor zout vragen haha : P

    Ja... maar misschien beter gewoon om suiker vragen, want ze zei dat hun Engels barslecht is : P..


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it