• The War Is voorbij en Harry, Ron en Hermoine gaan hun zevende jaar nog af maken omdat ze anders geen Schouwer kunnen worden.
    Draco gaat ook zijn laatste jaar Hogwarts af maken omdat zijn vader in Azkaban zit en hij zijn depressieve moeder niet kan uitstaan.


    WIJKT AF VAN DE VERHAALLIJN!

    Gryffindor.

    - Harry Potter. Wunjo
    - Hermione Granger. Fortunatis
    - Ron Weasley. PotterheadMe
    - Ginny Weasley. Porseleintje
    - Neville Longbottom. PotterheadMe


    Slytherin.

    - Draco Malfoy. FlyAwayAvis
    - Blaise Zabini. Inflamarae
    - Pansy Parkinson. Patholoog
    - astoria Greengrass. TheSeasons

    Ravenclaw.

    - Luna Lovegood. Incantatem
    - Cho Chang. Amnesiae


    Hufflepuff.

    - Cédric Diggory. xAlways
    - Zacharias Smith.



    regels ;
    ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes (ongeveer 5 zinnen).
    • altijd van uit de 'ík' vorm schrijven.
    • een character per persoon / 2 als je het aan kan.
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd.
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC.
    • mag 16+ bevatten.

    LETS PLAY!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 14:24 ]


    True friends stab you in the front.

    -waar beginnen we?-


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    -waar beginnen we?-


    -bij het begin dus bij het wakker worden-


    True friends stab you in the front.

    (Voor anderen die er al zaten, 3/4 deed niet mee, dus werd besloten om opnieuw te beginnen. Hopelijk vinden jullie dit niet erg, aangezien we toch niet niet zo ver waren)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Mine topicsss]


    The expert in anything, was once a beginner.

    -ja dat snap ik maar is men al op Hogwarts of is het 1 septmber??-


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    -ja dat snap ik maar is men al op Hogwarts of is het 1 septmber??-


    - iedereen is al op hogwarts -


    True friends stab you in the front.

    -eerste dagje dus?-


    take me back to the basics and the simple life

    Luna Lovegood

    De wekker met een schel geluid af; het was vroeg. Té vroeg naar mijn smaak. Beelden van gisteravond schieten door mijn hoofd: het maal aan de vooravond van de start van de lessen, de nieuwe eerstejaars, de vervangen en gerepareerde onderdelen en vleugels van de school en... Neville.
    Ik rek me uit en kijk op de wekker. Vandaag komt de Kibbelaar weer uit, dus Athena zal vandaag wel de post brengen tijdens ontbijt. Ik heb ergens wel zin in weer om te beginnen, het laatste jaar op Hogwarts. Best wel vreemd dat naast Harry, Ron en Hermione ook Neville is blijven zitten, maar eerlijk gezegd vind ik het niet erg. Niet van Neville...
    Ik kijk in mijn agenda naar mijn rooster voor vandaag; Transfiguratie samen met Ginny. Het maakt een hoop goed al de eerste les van het jaar samen met sowieso één goede vriendin is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draco Malfoy

    Langzaam maar zeker opende ik mijn ogen, en keek is goed rond ik was nog steeds op hogwarts. ik haalde opgelucht adem en sloeg mijn dekens van me af, om vervolgens op te staan en mijn Slytherin uniform aan te trekken, en mijn haar nog fatsoenlijk te doen. ik liep de deur van de Slyhterin kamer uit en besloot dan toch maar naar de grote zaal te gaan. duwend door de menigte kwam ik eindelijk heel aan bij de grote zaal, waar ik mezelf aan de Slytherin tafel neerzetten en wat op mijn bord nam, ik keek even goed rond er waren nog niet zoveel mensen in de grote zaal. de Slytherin tafel was heel rustig in vergelijking tot andere, hoe klein de groepjes nu ook waren, ik besloot dan toch eindelijk aan mijn ontbijt te beginnen en iedereen te negeren totdat mijn beste vriend plaats naast me zal nemen ; Blaise.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    True friends stab you in the front.

    [Ik ben op 2 september begonnen, de eerste lesdag. Ik weet niet... is dat erg?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [mijn topics]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Incantatem schreef:
    [Ik ben op 2 september begonnen, de eerste lesdag. Ik weet niet... is dat erg?]


    -was volgensmij de bedoeling. Toch?-


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    -was volgensmij de bedoeling. Toch?-


    - ja de eerste les dag is de bedoeling (: -


    True friends stab you in the front.

    [Wachten we telkens tot iedereen wat heeft geschreven of mag je ook vaker? Ikzelf denk dat het slim is om met regelmaat te werken, zodat niet iedereen buitengesloten wordt, tenzij zij aangeven dat er verder geschreven kan worden of zo?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    [Wachten we telkens tot iedereen wat heeft geschreven of mag je ook vaker? Ikzelf denk dat het slim is om met regelmaat te werken, zodat niet iedereen buitengesloten wordt, tenzij zij aangeven dat er verder geschreven kan worden of zo?]


    [het is handig als je wacht maar je mag 2 reacties per dag doen tenzij je natuurlijk twee speelt dan mag je er dus 4 in beide personen 2]


    True friends stab you in the front.