• Ik wel!


    Beautiful Dangerous.

    Walkure schreef:
    Ach, ik vond hun tweede album ook wel leuk. Al week dat ook redelijk af van het eerste album. Dus ik denk niet dat het zo erg gaat tegenvallen.
    Zolang ze maar geen popliedjes met dubstepinvloeden beginnen zingen :')


    Je mist hun derde ergens.


    Your make-up is terrible

    Ik ga wel een liedje op youtube luisteren. Puur omdat ik benieuwd ben.
    Helaas vrees ik dat de voor mij oude tokio hotel liedjes niet meer terug komen maar dat het in het thema van automatic gaat blijven.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Je mist hun derde ergens.

    Woopsie, ik had schrei & zimmer 483 samengerekend, omdat die qua genre het dichtst liggen.


    And in that moment, we were infinite.

    Ik ben wel excited. Wil heel graag horen voo wat ze ons zo lang lieten wachten.


    -

    JA, ik ben wle benieuwd.
    En daarnaast maakt het mij niet uit of het totaal anders klinkt als de eerdere albums.
    Alle bands maken wel eens een album wat anders is dan het album dat ze eerder hebben gemaakt.
    Er zijn ook altijd wel een aantal nummers op een album die je niet goed zal vinden.
    Ik denk dat ze de ruimte moeten hebben om hun creativiteit kwijt te kunnen in hun muziek
    De mensen die begonnen zijn met de allereerste albums (ik dus niet want ik ben Fan van ze sinds 2010) die zullen ouder zijn, hun smaak qua muziek zal daarmee ook veranderd zijn.
    Ze lopen al te klagen dat ze qua uiterlijk zoveel veranderd zijn en dat ze dat vreselijk vinden bla bla bla.

    Mensen veranderen nou eenmaal...

    MAAAR ik kan niet wachten in ieder geval en het gerucht is dat het album eind November uit zal komen.. ;)


    - The last look back is black -

    Nopa, not intrested :'D

    Ik ben wel nieuwsgierig ernaar, maar niet meer dat ik alles ga volgen en in de gaten houden of zo. Als ik het tegenkom ga ik het wel luisteren though.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Walkure schreef:
    (...)
    Woopsie, ik had schrei & zimmer 483 samengerekend, omdat die qua genre het dichtst liggen.

    Eigenlijk niet, vind ik. Ik ben fan geworden toen Schrei en Zimmer 483 er al waren, dus voor mij (en voor de meesten) zijn dat allebei dé sounds van Tokio Hotel. Maar als je echt objectief gaat luisteren, is er ook een groot verschil tussen Schrei en Zimmer 483. Schrei is kinderachtiger (niet alleen op vlak van stem, maar ook van teksten) tegenover Zimmer 483.

    Maar ik ben erg benieuwd naar hun nieuwe album. Ik hoop dat ik het goede muziek ga vinden.


    Let the Night embrace you

    Yes always ben benieuwd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben fan sinds Tokio Hotel voor het eerst bekend werd in Nederland. Volgens mij zag ik ze voor het eerst, toen bij Paul de Leeuw of zoiets.
    Ik houd echt nog steeds heel erg van hun oude liedjes, uit Schrei en Zimmer 483, enz. Maar ik vind de liedjes die ze de laatste keer maakten echt minder.. Het klinkt opeens zo.. Anders. Zoals Automatic. Nog steeds zijn ze goed hoor, maar ik ben niet meer zo'n erge fan als toen (mn leven bestond uit niks anders meer xd).
    Ik zal alleen gaan luisteren als mensen zeggen dat het liedje leuk is, puur uit nieuwsgierigheid x']].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hidalgo schreef:
    Ik ben fan sinds Tokio Hotel voor het eerst bekend werd in Nederland. Volgens mij zag ik ze voor het eerst, toen bij Paul de Leeuw of zoiets.
    Ik houd echt nog steeds heel erg van hun oude liedjes, uit Schrei en Zimmer 483, enz. Maar ik vind de liedjes die ze de laatste keer maakten echt minder.. Het klinkt opeens zo.. Anders. Zoals Automatic. Nog steeds zijn ze goed hoor, maar ik ben niet meer zo'n erge fan als toen (mn leven bestond uit niks anders meer xd).
    Ik zal alleen gaan luisteren als mensen zeggen dat het liedje leuk is, puur uit nieuwsgierigheid x']].

    Dat optreden bij Paul de Leeuw had ik toen ook gezien, haha. Jeetje, dat was echt een lange tijd terug.


    Chaos is a ladder.

    Nah ja, ik sta momenteel nu nog niet bepaald 'excited'. Ik ga negen op de tien het album wel kopen (hoewel ik eerst sowieso de liedjes opzoek op youtube, gewoon omdat ze wéér met een nieuw genre afkomen)


    Ex astris, sciencia

    ik ga m wel luisteren,,, maar ik kijk er niet echt naar uit...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    LOL een TH topic openen met zo'n username. Episch XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Opzich wel :3 alleen heb ik gehoort dat hij later komt, niet meer in 2013 dus :c


    .it's up to you to make dreams come true