• Beste Q'ers, niet om betweterig te doen, maar was het niet 'ongewenst bericht'? Ik drukte per ongeluk op melden, en toen kreeg ik het bericht:

    Meld een ongewenste bericht
    Op deze pagina kun je ongewenst bericht melden.

    Dit kan bijvoorbeeld zijn om een van de volgende redenen:

    Ongewenste reclame
    Sexueel getinte berichten
    Scheldpartijen


    Kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit, hoor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    lol ik denk dat je gelijk hebt xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ja, klopt, ''ongewenste bericht'' is een foutieve vorm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Ja, klopt, ''ongewenste bericht'' is een foutieve vorm.


    Ahh, mijn grammarnazi-trekjes doen een keer goed! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol x3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja, je hebt gelijk. Er zitten wel meer van dat soort typfoutjes in de tekst van Q, maar ik negeer ze meestal gewoon. Rutger heeft waarschijnlijk betere dingen te doen dan alle spelling en interpunctie te controleren. Niet dat ik het niet geweldig zou vinden als dat soort dingen wel verbeterd werden, natuurlijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja, je hebt gelijk. Er zitten wel meer van dat soort typfoutjes in de tekst van Q, maar ik negeer ze meestal gewoon. Rutger heeft waarschijnlijk betere dingen te doen dan alle spelling en interpunctie te controleren. Niet dat ik het niet geweldig zou vinden als dat soort dingen wel verbeterd werden, natuurlijk. :Y)

    Dat snap ik uiteraard, alleen het jeukt, weet je, haha. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oeh, de symptomen!
    Stiekem ben ik ook een grammarnazi, want toen ik de titel las, dacht ik even: waaait a minute.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Panzerkampf schreef:
    (...)
    Dat snap ik uiteraard, alleen het jeukt, weet je, haha. :Y)


    Ja, dat ken ik. Er is een reden dat ik bèta ben geworden. Ik kan anderen op hun fouten wijzen zonder geïrriteerde blikken terug te krijgen en dat is erg bevredigend. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het aangepast :)


    Dit is mijn signature...

    Whimsicle schreef:
    Oeh, de symptomen!
    Stiekem ben ik ook een grammarnazi, want toen ik de titel las, dacht ik even: waaait a minute.

    HAHAHAHA, this.


    Some people are art and do art at the same time

    Whimsicle schreef:
    Oeh, de symptomen!
    Stiekem ben ik ook een grammarnazi, want toen ik de titel las, dacht ik even: waaait a minute.


    Queer zijn is gewoon alles

    Er zijn volgens mij wel meer fouten in dat stukje tekst wat je bovenin hebt staan :X

    maar je hebt gelijk het is een ongewenst bericht.

    Gaat iedereen trouwens nu letten op de spelling en grammatica op Q?
    want ik zag hiervoor nog een topic over een grammaticale fout verschijnen. xd

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 12:08 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, klopt, maar eigenlijk let ik daar niet zo op. Als je het niet had gezegd, had ik er nog niet achtergekomen denk ik zo :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.