• [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 11:15 ]

    Hmmm.... ik herken niet direct wat je vertelt, maar ik denk dat ik wel gerelateerde ervaringen heb. Bedoel je dat je dan a) in bed wil liggen en niets wil doen, behalve voor je uit staren, en b) net zo gelukkig en sociaal actief wilt zijn als je omgeving, en dat beide tegelijkertijd? Dat je het jezelf verwijt dat je niet zo'n leuke vriendengroep hebt, en dat je ervan baalt dat je niet zo vaak naar feestjes gaat - en dat je tegelijkertijd totaal geen zin en energie hebt om er verandering in te brengen?


    Slightly drunk.

    Ik heb op wat kleine dingen na precies hetzelfde gehad. Ik ga niet alles hier zetten maar voel je vrij om mij te pb'en of mijn nummer te vragen. Misschien kan ik je nog wel wat tips geven. (flower)


    The truth is out there.

    Als 'overwinnaar' van verschillende angststoornissen (waaronder ook schoolfobie) kan ik je een ding beloven..
    Het is teringhard knokken, maar de zon schijnt echt achter de wolken. Er is altijd hoop (hoewel ik ook weet dat die moeilijk tot niet te vinden is)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Hè, Eef. De situatie klinkt best wel bagger, eigenlijk, want hoewel ik me helemaal kan voorstellen wat voor opluchting het moet zijn om niet meer naar school te hoeven, begrijp ik die leegte ook wel goed. Geen idee of jij het hetzelfde ervaart, maar ik voel me al doelloos als ik een dagje ziek thuis blijf en dat in combinatie met depressie klinkt als een hoop paardenmest. Maar, bright side; voor je het weet is de examenperiode over en heeft je goeie vriendin als het goed is juist des te meer tijd om dingen te doen. ^^ Kan me ook best voorstellen dat je het idee van het ziekenhuis eng vindt, want ik denk dat iedereen er wel een beetje nerveus over zou zijn en angststoornissen helpen daar niet bepaald bij denk/gok/veronderstel ik, maar ik geloof er helemaal in dat je het kan en dat het in ieder geval die leegte een beetje op zal vullen. Heel veel knuffels, in ieder geval. <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.