• Hallo allemaal!!
    Ik wou gewoon even wat vertellen. Ik heb enkele maanden terug een post gedaan over dat men ex en ik terug samen wouden gaan,
    en dat hebben we dus ook gedaan. Nu wil ik graag vertellen dat alles zeer perfect loopt....
    Het is als een droom die uitkomt. Sinds 7 maart zijn we terug samen.
    Na ongeveer 1 maandje zijn we wegens omstandigheden samen in zijn appartementje ingetrokken (niet-officieel samenwonend)
    en sindsdien ging alles steeds maar beter en beter.
    Gisteren zijn we voor mijn verjaardag gaan uiteten (op zijn kosten) EN hij had een supermooie ring voor me gekocht. Elke dag dat
    we samen zijn worden we steeds hechter en hechter en ik ga steeds meer en meer van hem houden.
    Dus voor die mensen die geloven dat 2 exen nooit meer samen een koppel kunnen vormen, geef de hoop niet op.
    Geef het gewoon wat tijd, tijd heelt alle wonden!! Kijk maar naar ons!! ;)

    Sorry, moest gewoon effe dat komen vertellen (voor zij die er niet meer in geloofden!!)
    XXX

    Gefeliciteerd, wat geweldig voor jullie dat het weer zo goed tussen jullie gaat! Hou dit vast! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben enorm blij voor jullie.
    Hoewel ik het niet met je eens ben, tijd heelt niét alle wonden.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    gefeliciteerd en super leuk dat jullie weer samen zijn :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben blij voor je dat het zo goed gaat! (: Genit er maar van!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ehm mijn moeder leerde op haar 17 de mijn paps leren kennen en na drie weken zijn ze getrouwd, mijn mams komt uit urk en is toen verhuist naar noord holland, ze had niemand daar maar hield zich sterk. Maar na 24 jarige huwelijk is het voorbij, ze zei dat ze toch te snel is getrouwt met mijn vader, ze heeft er geen spijt van ofzo, maar mijn vader zit het liefst de hele dat binnen achter zijn pc, en wilde niks leuks doen met mijn moeder, en met ons, ja 1 keer in mijn hele leven naar de bios geweest met mijn vader en dat was het dan ook wel. Maar ik hou van mijn vader, maar toch was mijn mams het zat na 24 jaar huwelijk, en ja mijn ouders zijn gescheiden.
    En oo mijn moeder is best een doener, net als ik. Mijn moeder kon het niet meer aan. Ze zei ook ik ben gewoon veel te snel getrouwd met je vader.

    Dus ik ga niet zo snel wonen met mijn vriend, we zijn wel veel bij elkaar, maar ik vind het ook wel eens lekker even om alleen te zijn. Ik vind het dan beetje snel gaan om samen te wonen. Dus maarja mijn mening.

    Maar geniet ervan, en veel plezier met elkaar ^^

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 18:56 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Greys schreef:
    Ehm mijn moeder leerde op haar 17 de mijn paps leren kennen en na drie weken zijn ze getrouwd, mijn mams komt uit urk en is toen verhuist naar noord holland, ze had niemand daar maar hield zich sterk. Maar na 24 jarige huwelijk is het voorbij, ze zei dat ze toch te snel is getrouwt met mijn vader, ze heeft er geen spijt van ofzo, maar mijn vader zit het liefst de hele dat binnen achter zijn pc, en wilde niks leuks doen met mijn moeder, en met ons, ja 1 keer in mijn hele leven naar de bios geweest met mijn vader en dat was het dan ook wel. Maar ik hou van mijn vader, maar toch was mijn mams het zat na 24 jaar huwelijk, en ja mijn ouders zijn gescheiden.
    En oo mijn moeder is best een doener, net als ik. Mijn moeder kon het niet meer aan. Ze zei ook ik ben gewoon veel te snel getrouwd met je vader.

    Dus ik ga niet zo snel wonen met mijn vriend, we zijn wel veel bij elkaar, maar ik vind het ook wel eens lekker even om alleen te zijn. Ik vind het dan beetje snel gaan om samen te wonen. Dus maarja mijn mening.

    Maar geniet ervan, en veel plezier met elkaar ^^

    Er is ook een heel groot verschil tussen trouwen en samenwonen, hè. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Walsh schreef:
    Ik ben blij voor je dat het zo goed gaat! (: Geniet er maar van!


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Imber schreef:
    Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het dan ook goed aan.


    Bad decisions make good stories.

    Comanche schreef:
    (...)
    Er is ook een heel groot verschil tussen trouwen en samenwonen, hè. :')


    That's true + int weekend ga ik altijd naar mijn ouders, dus er is wel wat alleen tijd... En het is niet alsof we van plan zijn om binnen de 2 jaar te trouwen e xD

    Gefeliciteerd! En heel veel geluk voor jullie saampjes :)


    Music is life :)