• Roken/rokers?

    ~& Oh, please. Laat het niet uitlopen tot een roker-nietroker ruzie. (:~

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 18:12 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dom, slecht en het begint vaak met stoerdoenerij (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik rook zelf., dus dat zegt denk ik al genoeg., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ewww.
    itsh dirteeh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mmm, ik haat dat mijn moeder rookt en al die gare bruklassers of mensen die het doen om stoer te zijn, maar verder heb ik er niks op tegen. Als hun eerder dood willen moeten ze dat zelf maar weten.

    Ik vind ze niet zo verstandig, dat ze roken want het is echt niet goed voor je. Maar dat moeten ze zelf weten.
    Ook vind ik het erg vervelend dat ze zo naar rook kunnen stinken, en al helemaaal als ik door de stad loop en opeens zo'n wolk in m'n gezicht krijg. XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    niet verstandig.

    Slecht, ongezond en voor niets nodig :'D. Maar dat is mijn mening ^^.

    Oh.. en geldverspilling ^^

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 18:14 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hmm...
    Zelf rook ik niet,maar ik snap wel waarom sommige mensen roken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vies qua smaak. Mijn lief doet het :\


    your eyes are like stars in the night.

    Tsja, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten. Als hij/zij begint met roken heeft die persoon er vast een reden voor, of niet.. Maar er zal altijd iets zijn, waardoor men begint. Ik rook zelf niet, waar ik ook best trots op ben ;x. Maar, ik ben niet tegen mensen die roken, want het verandert hun persoonlijkheid fzeu niet ^^.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Geen idee, ik rook zelf ook.


    --

    Iedereen mag zelf weten of 'ie het doet, maar van mij hoeft het niet.. Ik kan er namelijk slecht tegen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het eigenlijk best wel stom als je rookt, maar goed, ik ga er niet moeilijk over doen als iemand het wel doet of als iemand het niet doet. Moeten ze lekker zelf weten. Maar ik doe het niet :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    SuperTurtle schreef:
    Tsja, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten. Als hij/zij begint met roken heeft die persoon er vast een reden voor, of niet.. Maar er zal altijd iets zijn, waardoor men begint. Ik rook zelf niet, waar ik ook best trots op ben ;x. Maar, ik ben niet tegen mensen die roken, want het verandert hun persoonlijkheid fzeu niet ^^.

    Precies, ik rook zelf niet, maar het maakt met niet uit dat m'n vrienden het doen.

    Net zoals ik bijna geen alcohol drink. Het maakt me niet uit dat m'n vrienden helemaal bezopen worden, zolang ze maar geen domme dingen doen. :'D

    het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik vind het niet echt prettig als iemand in mijn buurt rookt, zodat ik in de stank zit. maar, ik denk dat meer dat de helft van de wereldbevolking rookt, dus kan je er niet echt afwijzend tegenover staan.
    alleen zou ik het zelf nooit doen, het verruïneert je stem, en ik zing. xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.