• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decide to improve those talents?
    What if they make them stronger. What if they make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They make this game special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen.
    X Je mag maximum 2 personages hebben.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 5 regels per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Nyota) open nieuwe topics
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn. Ten minste 6, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben.


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    - Yara Leafsky || Limits
    - Drew Jay Quinn || Faisean

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    -
    - Laurens Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Lucas Montgomery || Nyota

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    - Valerie Gilbert || xCinta
    -

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Lolita 'Lola' Morgan || Gargoyle
    - Gereserveerd door Edgar

    District 8 || Textiel:
    - Eve Rosner || Dragons
    -

    District 9 || Graan:
    -
    - Matthew Jason Lewin || LyraPhoenix

    District 10 || Vee:
    - Crystal Rhymer Tymes || HurtedHeart
    -

    District 11 || Landbouw:
    -
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Katherine "Kathy" Smith || TheWayYouAre
    -


    Arena:


    Alles staat aangegeven op de kaart, maar even dit nog: het kleine cirkeltje in het grasveld (dat is het lichtgroen, was er vergeten bij te zetten) is de hoorn, en elke blauwe lijn met een rechthoek eraan is giftig water. De rest is drinkbaar.
    Ook in het meer, maar dat is zoet en niet bepaald lekker om te drinken. Je mag natuurlijk altijd proberen, want je gaat er niet van sterven ofzo.
    Ook van het giftig water niet direct, maar je wordt er erg ziek van en uiteindelijk kun je (als je de juiste medicijnen niet hebt, die overigens in het bloemenveld te vinden zijn, je moet ze enkel kennen) eraan overlijden.




    We beginnen op het moment dat de tributen op hun startplaatsen staan, niet meer bij de stylisten dus.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 16:32 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eve Rosner
    Ik sluit mijn ogen even als het licht uit de arena mij tegemoet komt. Ik kijk om me heen. De arena is in het echt veel groter dan het altijd op tv lijkt. Ik kijk naar de andere tributen. Sommige zien er bang uit, en sommige lijken er juist zin in te hebben. Ik hap naar adem. Nog 20 seconden. Wat ga ik doen? Ik zoek met mijn ogen naar een tas die dichtbij ligt. Niet heel ver van mij vandaan ligt een oranje rode tas. Daar ga ik voor. Ik moest tenminste iets hebben. En wapens hadden voor mij toch geen zin. Nog een paar seconden. Ik sluit mijn ogen even en haal diep adem. De spelen gaan beginnen, gaat er door mijn hoofd.
    Er klinkt een harde knal en mijn ogen schieten open. Ik ben best snel, dus daar heb ik een voordeel mee. Zo snel als ik kan ren ik op de tas af. Ik sla de tas over mijn schouder heen en besluit om meteen te vertrekken. Maar kans om weg te rennen krijg ik niet. Het scherpe ijzer van een mes doorboort mijn linker schouder en ik hap naar adem. Het meisje dat voor me staat -ik denk uit district 6- heeft een mes in mijn linkerschouder gedrukt en en haalt hem er weer in één keer uit. Ik gil even van de pijn en voordat ze me een tweede keer kan steken spring ik de lucht in. Terwijl ik de lucht in spring, druk ik met mijn rechterhand op mijn linkerschouder. Ik wist niet of de wond ernstig was, maar ik wilde niet onnodig bloed verliezen. Meters hoog bevind ik me nu boven de grond en ik heb even de tijd om alles te bekijken. Vanuit mijn ooghoek zie ik Trevor richting het bos rennen.
    Als ik weer op de grond sta, twijfel ik geen seconde langer. Ik ren richting het bos, naar Trevor. Een paar dagen geleden had ik al een bondgenootschap met hem en zijn zus gemaakt. Ik ontwijk nog een paar mede tributen door er handig over heen te springen en houdt mijn hand stevig tegen mijn schouder aangedrukt.

    [MT, wie wil een bondgenootschap met Valerie?]


    imperfection is beauty

    Lolita Morgan || District 7 || Hoorn -> Bos
    De gong ging en even was ik van mijn stuk gebracht. Het geluid leek zo anders nu ik hier stond. Veel echter en overweldigender dan thuis voor de televisie.
    'Lola!' hoorde ik de stem van mijn broer schreeuwen. 'Lola! Het bos! Het bos!' Veel duidelijker kon hij niet zijn. Ik zag hem met een rugzak op zijn rug weglopen en zocht verwoed naar Eve. Ik had met haar en Bones een bondgenootschap en dat wilde ik ook echt. Ze mocht niet nu al sterven. Eindelijk zag ik haar achter Bones aanlopen, ook met een rugzak. Ik beet op mijn lip. Moest ik achter ze aanrennen? Maar dan hadden we geen wapen? Ik keek om me heen, op zoek naar een bijl of een mes. Allebei zou het goed zijn. Toen zag ik, een tiental meter verderop, een mes liggen naast een net gedoodde tribuut. Ik sloot mijn ogen en dacht nog goed na over of ik zou rennen of niet.
    Mijn twijfel had me geen goed gedaan, want het volgende moment lag ik op de grond met de jongen van twee boven me, die een bijl in zijn handen had. En in dat ene moment dat ik er niet aan dacht hoe levensbedreigend deze situatie was, maar dat ik dacht aan het wapen dat hij had en dat ík moest hebben, legde hij de bijl over mijn hand heen.
    'Dit gaan we op een leuke manier afhandelen.' Ik werd misselijk van de valse blik in zijn ogen maar durfde me niet te verroeren. 'Wat heb je liever? Eerst je handen? Of je oren?' Ik kronkelde over de grond en probeerde onder zijn gewicht uit, maar hij hield me stevig tegen de grond.
    'Laat me los!' schreeuwde ik terwijl ik mijn knie in tegen zijn zwakste plek drukte. Het was een slappe poging, maar het enige wat ik kon bedenken. Het hielp wat; hij liet kreunde van de pijn en hield me wat losser vast, waardoor ik mijn lichaam van de grond kon trekken. Zonder te merken dat mijn hand nog onder de bijl lag. Ik trok hem mee en voelde een hevige pijn, maar lette er niet op. Ik schopte de bijl uit zijn handen en rende ermee naar het bos, achter Bones en Eve aan.
    Toen ik vaart minderde en toch even keek naar wat zo'n pijn deed, zag ik dat ik een vinger miste aan mijn rechterhand en dat mijn hand helemaal onder het bloed.
    'Bones!' schreeuwde ik in paniek. Ik was nooit zo'n held met wonden geweest, en trillend zakte ik neer op de grond.


    [Is dit zo een goede verwonding? Ik vond het wel grappig, eens iets anders dan een snee haha.]


    :)




    [Is dit zo een goede verwonding? Ik vond het wel grappig, eens iets anders dan een snee haha.]


    [Een vinger missen is een "fantastische" wond (:]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heb niet zo veel inspiratie met Matt

    Matthew Jason Lewin//District 9//Aanvoelen van giftig eten
    Een oorverdovend geluid, vulde het veld, waarbij ik eerst moest wennen aan het licht. Iedereen om me heen begon te rennen en ik wist dat ik snel moest zijn, anders zou ik zonder spullen te komen. Ik schrok op toen ik tributen om me heen zag sneuvelen of met aanwinst een kant op rennen. Ik speurde onder het rennen zelf en hoorn af, opzoek naar...Een zeis, precies zoon een die we in onze district gebruiken.
    Ik rende op de zeis af en greep hem tussen mijn vingers en zocht naar een goede tas, of iets kleins, een fles, hij was leeg, maar kon makkelijk gevuld worden met water. Ik zag een tribuut, wist niet uit welke op mij af stormen en verwonde zijn been, waardoor hij hinkelend opzij stapte.
    Ik rende van de hoorn weg naar de akkers, waar ik me thuis voelde, maar voor ik ook maar aanstalte maakte om te vertrekken, kwam er een tribuut uit 11 op me af gestormd en stompte met de onderkant van zijn swaard tegen mijn hoofd, waardoor ik achterover viel.
    Ik kon nog net zien en sloot snel mijn ogen, hield mijn adem in om dood te lijken. Het geluid werd minder en de klap op mijn gezicht maakte dat ik bewusteloos de leegte in kroop.

    (mensen ik ben vanaf morgen tot donderdag niet aanwezig, ben donderdagmidddag er wel weer.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Nyota schreef:
    (...)

    [Een vinger missen is een "fantastische" wond (:]

    [Omgg dat is zo engg om een vinger te missen :o
    Maar wel origineel(: ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Emyra Black ~ District 11 ~ goede conditie
    Ik knipper met mijn ogen. Dankzij het felle licht zie ik bijna niks. Ik herken alleen een vage omtrek van de hoorn des overvloeds. nog even de de spelen gaan officieel beginnen.
    Als mijn ogen gewend zijn aan het licht kijk ik naar een rood klokje dat al bezig is met aftellen. 5..... 4..... Ik moet snel na gaan denken. Ik kijk om me heen. De hoorn des overvloeds is te ver weg om iets te kunnen wegpakken en de bosjes in rennen. 3.... 2.... nog maar één seconde en ik heb geen idee wat ik moet doen. 1..... 0. Ik hoor een felle toon en zie dat iedereen begint te rennen. waar moet ik heen? Ik kijk om me heen en zie verschillende uitwegen. opzoek naar water, ik moet overleven. Ik begin te rennen. vlak voor mijn voeten ligt een glimmend metaal, ik pak het op. Het is een dolk, ik kan er waarschijnlijk niet mee overweg. maar het lijkt op een mes dus ik raap het snel op. Achter me zie ik teveel bloed. Ik moet hier weg zien te komen. Ik ren naar een stenen muur waar ik me achter verstop terwijl ik bedenk wat ik ga doen. Ik ren veel sneller dan ik gewend ben, ik moet zorgen dat ik weg kom bij de anderen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:49 ]


    Life's a game made for everyone, and love is the price.

    Trevor Boone Morgan | District 7 | Hoorn
    Bones rende voor zijn leven, wat geen slechtte uitdrukking was, want hij deed het ook letterlijk. Af en toe wierp hij een blik achter zich, maar veel kon hij dan niet zien aangezien hij zich moest concentreren op de tributen om zich heen die hem probeerden te vermoorden. Een jongen rende op hem af met een mes en maakte met het wapen een gigantische snee in Bones' arm, maar al snel had de man de andere jongen overmeesterd en met de rugzak beukte hij die in zijn gezicht. De tribuut verloor zijn mes en meteen dook Bones op het wapen af om de tribuut ermee knock-out te slaan. Hij was niet aan moorden. Hij zou iedereen KO slaan, mocht hem dat helpen Lola verdedigen, maar daar vreesde hij voor. Bones nam de tijd om te kijken of de tribuut nog wat anders handig bij hem had, maar zag tot zijn grote spijt van niet en keek toen om zich heen op zoek naar Lola en Eve, zijn tweede bondgenoot. De eerste die hij zag was Eve. Ze rende zijn kant uit. Toen ze binnen gehoorafstand was vroeg hij haar waar Lola was. De jonge man negeerde de dode tributen en het bloed, en zocht verder naar zijn zus. Even raakte hij de moed kwijt, tot hij haar vond, met een jongen bovenop haar. Mochten dit de Spelen niet zijn, had Bones nog een aardig woordje met haar te spreken, maar dit waren de spelen wel. Bones wachtte niet op Eves reactie en rende naar zijn zus en de jongen, die hij vaag herkende als de tribuut van twee. Lola deed iets wat Bones niet kon zien, maar het scheen te helpen want ze krabbelde overeind en de jonge man zag tot zijn verbazing dat ze een bijl mee had. "Lola! Schiet op!" Hij zag dat de overige beroeps zich hadden gerekruteerd en nu iedereen te lijf ging die hun pad kruiste. Een grote meisje -niet afkomstig uit één, twee of vier- grijnsde toen ze Lola en Bones opmerkte en begon in hun richting te rennen. "Lola...!" schreeuwde Bones traag en liep naar haar toe. Hij schrok toen hij haar bebloede hand zag. "Bones!" Ze klonk paniekerig en zakte neer op de grond. Tegen de tijd dat Bones bij zijn zus was aangekomen, was het grote meisje met de messen -want ze had een heleboel messen in haar handen- al genaderd. Bones schoof zijn arm onder Lola's oksels en hielp haar overeind. Half trekkend, half duwend zorgde hij ervoor dat ze voortliep, maar door de blikken die hij achterom wierp merkte hij dat het meisje met de messen steeds dichterbij kwam. Ze nam één van de messen, degene met het scherpste lemmet en gooide die in zijn richting. Het wapen raakte Bones in zijn bovenbeen en schreeuwend om de pijn zakte hij even door zijn knieën. "Eve! Help Lola!" Hij liet zijn zus los en trok het mes uit zijn been, terwijl hij grimaste. "Nu tussen ons, big girl." Bones trok zijn twee messen en boog wat door zijn knieën, wat enorm veel zeer deed. Het meisje met de messen grijnsde en wierp nog een mes, maar die miste Bones op een haartje na. Hij draaide zijn mes om in zijn hand, deels om haar te laten zijn dat hij met messen omweg kon en deels om zichzelf te laten weten dat hij met messen omweg kon. Ze leek niet onder de indruk. Bones liep naar haar toe en haalde naar haar uit. Een donkere lijn ontstond op haar arm, maar voor haar grootte was het meisje ontzettend snel. Ze haalde met haar messen uit naar Bones en een tweetal ondiepe sneeën vormden zich op zijn arm. Hij liep het meisje struikelen en sneed toen over haar gezicht. Kermend van de pijn liet ze haar messen vallen en plaatste haar handen op haar gezicht. Bones zette het op rennen en volgde Eve en Lola het bos in, waar hij opging in de natuur en verdween uit het zicht van de Beroeps.


    kindness is never a burden.

    Eve Rosner | District 8 | Hoorn > Bos
    Ik ren richting Trevor als ik hem hoor vragen waar Lola is. Ik kijk om me heen, met mijn hand nog steeds op mijn schouder. Overal zijn nog gevechten bezig. Ik neem alles even in me op. Steeds meer tributen verlaten de hoorn. Mijn ogen zoeken naar Lola. Als ik haar vind, is Trevor me al voor. Hij rent langs me heen naar Lola die op de grond zakt. Ik schrik. Even denk ik dat ze dood is. Maar aan de reactie van Trevor te zien is dat niet zo, anders had hij heel anders gereageerd. Ik wilde naar ze toe rennen om ze te helpen, tot ik zag dat Lola's hele hand onder het bloed zat. Het liet me even genageld aan de grond staan. Ik kon er redelijk tegen als ik het zelf op tv zag, maar in het echt ziet het er toch best angstaanjagend uit. Als ik Trevor mijn naam hoor roepen kan ik pas bewegen. Hij is door zijn knieën gezakt en ik ren naar ze toe. Ik neem Lola van hem over en probeer mijn linker schouder zo veel mogelijk te ontzien. Het maakt toch niet uit wat ik doe, want hij doet toch wel pijn. Ik probeer richting het bos te gaan. Ik was zeker niet sterk, maar het hielp dat Lola niet zwaar was. Af en toe kijk ik achterom of Trevor het wel red. Als ik zie dat Trevor het meisje laat struikelen weet ik dat het wel goed zal komen met Trevor en ik besluit me maar te concentreren op het bos waar we nu in liepen.
    In het bos heerste meteen een hele andere sfeer. Alles was er wat rustiger, al moesten we nog steeds op onze hoeden zijn hier. Ik kijk achter me en zie dat Trevor er gelukkig aan komt. Ik loop door terwijl ik Lola nog steeds ondersteun. Ik kijk omhoog en zie een paar hoge bomen. Daar kon ik nu mooi in springen en alles een beetje in de gaten houden. Ik richt me op Trevor die nu naast ons loopt. 'Hoe ver wil je het bos in gaan?' vraag ik aan hem. Het was gevaarlijk om dicht bij de hoorn te blijven, maar als we te ver het bos in zouden gaan, zou het moeilijk worden om alles nog een beetje in de gaten te houden.

    Lolita Morgan || District 7 || Bos || Altijd op goede temperatuur
    Trevor helpt me overeind en even erger ik me aan zijn typische broersinstinct om me zo overdreven overeind te helpen, maar als ik eenmaal sta op mijn wankele benen ben ik hem meer dan dankbaar. Het is maar één klein vingertje, een hele afstand van mijn benen, maar het idee en de pijn zorgt voor een licht gevoel in mijn hoofd. Ik zie vlekken en merk het gewicht van andere armen rond mijn lichaam om me overeind te houden, en weet dat het Eve moet zijn. Waar is Trevor dan?!
    Ik moet me ervoor inspannen, maar uiteindelijk weet ik een helder zicht te krijgen en de pijn een beetje te negeren. Het volgende wat ik zie is Trevor in gevecht met een of ander groot meisje met messen. Oh dear lord.
    'Bones! Kijk uit!' schreeuw ik angstig en bezorgd, maar Eve trekt me mee. Zonder tegen te stribbelen loop ik mee. Ik kan nu niets voor hem doen, ookal zou ik dat zo graag willen. Hij is sterk. Hij kan dit zeker wel overleven. Als we de andere tributen achter ons hebben gelaten, merk ik dat Trevor nu naast ons is komen lopen. Ik zucht van opluchting en pak zijn hand om meteen daarna op mijn lip te bijten en hem snel los te laten.
    'Sorry,' mompel ik als ik zie dat ik een rood spoor bloed heb achtergelaten op zijn hand.
    'Hoe ver wil je het bos in gaan?' vraagt Eve. Ik kijk Trevor aan en wacht op zijn antwoord.


    :)

    Trevor Boone Morgan | District 7 | Bos
    Lola slaakte een zucht toen Bones naast haar kwam te lopen en greep zijn hand vast. Het was de bebloede hand van het meisje en meteen voelde Bones het natte, warme goedje op zijn hand. Lola liet hem snel los en mompelde een sorry. Bones schudde zijn hoofd en glimlachte naar haar, maar zei niks. Hij knikte en bedankje naar Eve, omdat zij Lola het bos in had gekregen. Eenmaal in het bos leek er nergens spoor te zijn van de bloedbad bij de hoorn. De geluiden van de overige vechtende tributen stierven weg tot enkel nog een onregelmatig gekwetter van de vogels en de voetstappen van de drie tributen te horen was. Bones wierp nu en dan een blik achterom, om te kijken of ze niet gevolgd werden, wat gelukkig niet het geval was. Na een tijdje stelde Eve de vraag hoe ver hij het bos in wilde. Bones haalde zijn schouders op. "Ik zou niet te ver gaan, want ik weet niet wat er daar allemaal is en vertrouw de spelmakers voor geen meter." Hij stopte even en wierp een blik op Eve en Lola om te zien hoe erg ze gewond waren. "Ik stel voor dat we blijven lopen tot het bloedbad over is en we de kanonnen horen, voor we een plek zoeken om te overnachten en om onze wonden te genezen." Hij wilde er zeker van zijn dat ze dan niet verrast konden worden door tributen die wegvluchten van het bloedbad. Bones keek naar de twee meisjes,"Redden jullie dat?"

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 13:17 ]


    kindness is never a burden.

    Celebration schreef:
    Madison Rose Evans || District 4 || Hoorn>>Meer || Kracht: In de toekomst kijken
    'Naar het meer!' schreeuwt Lucas terug.
    Ik knik even en ren dan zo hard als ik kan naar het meer. Mijn drietand houd ik in de aanslag voor als ik aangevallen wordt door een tribuut. Dan bedenk ik me dat ik geen rugzak heb gepakt, wat betekent dat ik geen eten zal hebben. Zonder lang te twijfelen draai ik me om en ren weer terug de hoorn in. Ik gris één van de rugzakken van de grond en sla hem om mijn schouder. Dan ren ik de hoorn weer uit en kijk recht in de kwade ogen van de jongen uit 6.
    Ik houd even verschrikt mijn adem in en kijk hem verward aan. Dit heb ik niet gezien in mijn visioen. Ik duw mijn drietand in één krachtige beweging in zijn lichaam. Te laat realiseer ik me dat hij een mes in zijn hand had. Het mes klapt in mijn been, terwijl de jongen roerloos op de grond valt. Een heftige pijnscheut schiet door mij heen en de tranen schieten in mijn ogen. Het mes zit niet heel diep, maar ik weet dat ik het eruit moet trekken. Met trillende vingers en gillend van de pijn krijg ik het uiteindelijk voor elkaar om het mes uit mijn been te krijgen. Ik durf niet naar de wond te kijken en strompel snel weg. Weg van de hoorn. Naar het meer.
    Het gaat langzaam. Langzamer dan ik willen en als ik eindelijk bij het meer aankom, is Lucas dal in het water gesprongen. De tranen stromen nog steeds over mijn wangen, maar ik gil niet meer. De banden van de rugzak snijden in mijn vel en ik laat de rugzak met een plof op de grond vallen. Dan laat ik mezelf ook op de grond zakken en leg voorzichtig mijn been in het water.
    'Ik....heb... een rugzak.' weet ik met moeite uit te brengen. 'En heb daardoor de jongen uit 6 gedood.'


    Lucas Montgomery || District 4 || Meer || Kracht: forever onder water blijven:

    De plons in het meer doet meer deugd dan dat het ooit gedaan heeft. Het is een erg groot meer, en het doet me weer denken aan thuis. Aan District 4.
    Pas nu merk ik de pijn in mijn kuit weer op. Ik hoop vurig dat er een goed middel in de tas zit tegen dit soort verwondingen, en ik hoop nog meer dat het geen spier geraakt heeft.
    'Ik....heb... een rugzak.' zegt Madison hijgend. 'En heb daardoor de jongen uit 6 gedood.' ik knik.
    'Ik heb het meisje uit 2 vermoord.' puf ik. 'Volgens mij heette ze Amyra. Maar dat maakt niet uit. Dat kind was sowieso niet te vertrouwen.' ik hap naar adem. Ik denk dat ik harder gelopen heb dan ik ooit te voren gedaan heb, zelfs al heb ik een pijnlijke wonde in mijn been. 'Ik hoop dat we hier onze voedselbron hebben.' zeg ik. Ik mis de krabben van thuis nu al.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Madison Rose Evans || District 4 || Meer || In de toekomst kijken
    Mijn been prikt en voelt brandend aan door het water. Mijn hele lichaam trilt door de pijn en spanning.
    'Ik heb het meisje uit 2 vermoord.' klinkt Lucas's stem. 'Volgens mij heette ze Amyra. Maar dat maakt niet uit. Dat kind was sowieso niet te vertrouwen.'
    Ik knik even, niet in staat iets uit te brengen. Dit wist ik natuurlijk al. Zou het bloedbad nu nog bezig zijn? Hoeveel zouden er al vermoord zijn? Wie zouden er al dood zijn? Ik voel me plotseling angstig leeg, alsof ik alles wat ik in me had heb verbruikt tijdens het bloedbad.
    'Ik hoop dat we hier onze voedselbron hebben.' zegt Lucas en ik kijk weer op.
    'Ja, misschien zwemmen er vissen in het water. Ik heb er nog niet naar gekeken.' antwoord ik. Ik heb nu de puf nog niet om te gaan vissen, maar het zou fijn zijn als hier vissen of krabben zouden zijn. 'En we hebben natuurlijk ook nog een rugzak. Misschien zit daar ook wat in.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Laurens Oliver//District 3//Rontgenogen
    Ik doorzocht de tas naar zalf of eten, maar er zat niets anders in dan een klein halfvol flesje water en een stuk touw. Ik ging tussen de bosjes zitten en bekeek mijn been die onder het bloed zat. Ik begon rood te worden. Ik pakte het flesje water en draaide met moeite de dop open en goot zachtjes het kleine beetje water over mijn snee. Ik beet tot bloedends aan toe op mijn lip om het prikkend gevoel, maar het werd wel schoon.
    Ik wachtte even tot de pijn weg begon trekken en ging voorzichtig staan, knoopte het touw om mijn middel en knoopte daarbij het flesje mee. Met een goede gooi, gooide ik de tas weg en begon het pad af te lopen.
    Ik had geen wapens, wat een groot nadeel zou zijn, maar ik had wel touw, en... Ineens kwam ik op een idee, pakte een goede lange stok. Ik zocht naar een scherpte steen, maar die moesten vast bij het meer liggen.
    Op goede gok, liep ik richting het meer. Het was een lange weg, en mijn been begon te irriteren, het was nog rooier dan daarnet.
    Als het maar geen giftige plant was geweest, dacht ik en hoorde een paar vogels alarm slaan en even dacht ik een gedaante te zien tussen de bomen. Ik schoot op een boom af, waarbij ik mijn stok in de aanslag hield, maar toen ik bij de boom kwam, voelde ik een takje onder mijn voeten kraken dat mijn verassing ten gronde ging.


    Vampire + Servant = Servamp

    Crystal Rhymer Tymes - District 10 - Rand van het bos
    Ik ga weg van de vogels en beweeg zonder geluid door de bossen. Ik heb het gevoel dat iets me achtervolgt om een reden en draai me om. Ik loop pas net en hou een mes vast in mijn hand. Dan hoor ik een takje kraken en spring ik letterlijk van schrik in een boom zodat ik boven de grond is. Het enige wat je dan nog hoort is het geruis van de wind die door de bladeren gingen. Dan zie ik in een kleine verte een jongen in zijn hand een touw met een steen als wapen. Op dit moment had ik een voordeel dus doe ik nog niets. Hij was van 3 dacht ik. Hij was vriendelijk al wist ik weinig over hem. Misschien kon ik met hem een bondgenootschap sluiten aangezien ik alleen dit nooit zou kunnen halen samen met de dieren. Ik hou mijn mes klaar en spring naar beneden waardoor ik voor hem sta. Ik was binnen slinger bereik en anders kon ik het hopelijk wel nou eigenlijk vat en zeker wel ontwijken. Het mes heb ik in mijn hand al richt ik het niet. Mijn hand hangt langs mijn lichaam ontspannen, maar niet te ontspannen. Ik keek hem aan en besluit wat te zeggen. Ik was niet echt een geweldige prater.
    'Sorry als ik je liet schrikken, maar het is misschien beter voor ons beiden als we aangezien we nog niemand hebben misschien een bondgenootschap kunnen starten?' Mijn vraag was straight to the point voor hem. Ik was nooit zo direct naar mensen. Nu maar hopen dat hij ja zei.


    I'm finally back, Finally after a Year break