• Ik zoek een naam voor een boek wat zwarte magie bevat.
    De naam moet een beetje passen bij de Hobbit en sneeuwwitje.

    Wat erop neerkomt is dat ik the Hobbit wilt mengen met Sneeuwwitje.
    Kalm aan... het wordt geen sneeuwwitje zoals iedereen sneeuwwitje kent, ja ze heeft een boze stiefmoeder en ze is verjaagd naar het bos daarnaast is ze ook echt wel een prinses.
    maar ze wordt niet vergiftigd door een appel, en wordt niet wakker gezoend door een of andere prins charming.
    Nee, haar stiefmoeder is ontstaan vanuit het kwaad, ze is niet ontstaan zoals normale 'Gezonde' mensen worden geboren.
    Haar stief moeder (waar ik nog een naam voor zoek dus wie weet er een?) Is geboren vanuit het boek van het kwaad. (het boek van het kwaad is de enige naam die ik uit mijn duim kan zuigen dus hier zoek ik een mooie naam voor)
    ondertussen heeft sneeuwwitje al twee lange jaren door het woud gedwaald, heeft zich zelf leren jagen & vechten en weet makkelijk te overleven.
    Echter heeft ze nooit gezocht naar het boek, niet wetend waar ze ooit moet beginnen met zoeken.

    Dat veranderd allemaal als ze op een dag veertien metgezellen tegen komt, dertien dwergen en één hobbit.
    Zij helpt hen met het veroveren van Erebor, maar tegelijk heeft ze haar eigen doel. Haar koninkrijk terug winnen, en haar stiefmoeder terug stoppen in het gedrocht waar ze uit geboren is.
    Maar wat als haar prins charming de norse dwergen prins Thorin wordt?

    Ja zoals ik al zei, moet ik het nog even beter uit werken... maar het idee heb ik al helemaal voor ogen xp
    Ik wil namelijk niet het typische hobbit verhaal volgen maar er mijn eigen draai aan geven! En tja gezien ik gister mirror mirror heb gezien pats idee..

    Dus wat ik zoek is het volgende:
    geschikte naam voor het boek (dus niet het boek van het kwaad)
    en ik zoek een goede naam voor de heks/stiefmoeder
    Daarnaast vraag ik mij even wat af: zal ik het zo laten lopen dat ook het boek in Erebor verborgen ligt, of verander ik zo de boel teveel

    In mijn hoofd klinkt het verhaal beter dan wanneer ik het in zo'n korte beschrijving moet neer typen lol

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 12:48 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Volgens mij noemen ze de heks Grimhilde bij Disney.
    Ik ga nog even iets bedenken voor het boek.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Zou het juist niet leuk zijn als je haar een andere naam geeft dan sneeuwwitje, met wel dit idéé erachter.
    De stiefmoeder heet Regina, maar Grimhilde is wel leuk.


    Voor storynaam , hummm...
    The journey to my life

    idk, wil je me waarschuwen als je begint?


    Firm believer of all that is magic

    @Aiden in Once upon a time is het Regina, maar de in de originele Disney is het Grimhilde.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Aidan schreef:
    Zou het juist niet leuk zijn als je haar een andere naam geeft dan sneeuwwitje, met wel dit idéé erachter.
    De stiefmoeder heet Regina, maar Grimhilde is wel leuk.


    Voor storynaam , hummm...
    The journey to my life

    idk, wil je me waarschuwen als je begint?

    Ik ga haar inderdaad een andere naam geven dan sneeuwwitje, dit omdat ze zich zelf anders noemt voor haar eigen veiligheid.
    Alleen weet ik nog niet wat:
    ik noem de stiefmoeder Lucinda, ik wil namelijk geen naam gebruiken van het echte sprookje omdat dit mijn eigen verhaal van sneeuwwitje wordt.
    maar natuurlijk ik zal je waarschuwen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about