• Pft, sorry dat ik hier weer ben.
    Maar vanochtend om 2 uur 's morgens is er weer een vriendin van me overleden. Simone had leukemie en heeft de strijd niet opgegeven, maar wel verloren. Ik ben blij dat het voor haar voorbij is, ze vond het helemaal niet meer leuk zo, ze wist toch al dat ze niet meer beter zou worden. En ik ben blij dat ik gister nog bij haar ben geweest. Het was wel raar, omdat alles toen nog goed ging met haar, voor zover het goed kan gaan mét iemand.
    Van Suus had ik hier een foto geplaatst, van Simone doe ik dat niet. Ze was totaal niet blij met haarzelf, omdat ze helemaal opgezwollen was vanwege de medicijnen. Oude foto's doen nog pijn, omdat ik haar zoveel heb zien veranderen.

    Vanochtend ben ik bij haar ouders geweest en hebben we flink uitgehuild en een fijn gesprek gehad. Simone was hun enige kind, dus zij hebben nu niemand meer. Ze zouden het fijn vinden als ik vaker langs kwam, omdat ze mij ook beschouwen als hun dochter, dus dat ga ik zeker doen, dat is echt fijn. (:


    Maar ik mis haar wel. Binnenkort de begrafenis. Voor de mensen die dachten dat ik sterk was: nu niet meer, ik ben kapot, zowel geestelijk als lichamelijk.

    Sorry, maar ik moest het echt kwijt en Quizlet is zo'n grote steun.x:


    everything, in time

    Omg, Marleen, ik vind het zo erg voor je! Het is echt oneerlijk! En Q zal je inderdaad altijd steunen in alles.
    Je kan altijd bij mij uithuilen. <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Hey, sterkte. Natuurlijke dood is beter dan vier vrienden verliezen aan zelfmoord, zoals in mijn geval. Je komt er wel bovenop; dit is wat iedereen tegen je zal zeggen, maar dan weet je dat mensen achter je staan en in je geloven ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sterkte meid,een van mijn vriendinnen had kanker maar overleefde het,en dat was al moelijk voor mij omdat ik zag hoeveel pijn ze had,maar jij hebt de jouwe verloren wat nog 100x erger is.Dikke knuffel en kus


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    aaaahhhh al 4 vrienden (denkt terug aan eerdere topic's) ik vind het echt zielig voor al 4 dat is gewoon te veel ik pik hier echt een traantje bij weg (huil)
    sterkte voor iedereen daar en natuurlijk jouw (flower)


    Shoganai i ne~

    Ahw, heel veel sterkte.
    Ik vind het zo erg.
    Hopelijk blijf je sterk.
    Quizlet zou je steunen.

    Woow wat moeilijk! Heb net een gedichtje ''Star'' geschreven.
    Misschien dat dat wat voor je is ;O

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 13:21 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind zeer spijtig voor je en ik begrijp dat dat enorm kwetst en sorry dat ik dat zeg maar, ik vind je titel van dat topic niet echt respectvol ten opzichte van haar sorry
    Maar veel sterkte in ieder geval.

    Sterkte. omg al 4 die gaa ik ook even lezen. wel leuk dat ze je als dochter beschouwen dat zal een grote steun zijn. Heel veel sterkte en denk eraan ze is mischien nu wel gelukkiger zonder alle pijn enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cellophane schreef:
    Ik vind zeer spijtig voor je en ik begrijp dat dat enorm kwetst en sorry dat ik dat zeg maar, ik vind je titel van dat topic niet echt respectvol ten opzichte van haar sorry
    Maar veel sterkte in ieder geval.


    Dan lees je het toch echt met het verkeerde idee. Het is niet bedoelt van 'zucht daar gaat er weer een', maar als je mijn andere topics ook had gelezen, wist je misschien al van haar situatie af. En veel mensen kende haar dan ook als 'de vierde vriendin, zij die ook ging.' Simone wist ook al dat ik een topic aan zou maken, omdat ik aan Q veel steun heb, zij noemde zichzelf ook al 'de vierde vriendin.'


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Dan lees je het toch echt met het verkeerde idee. Het is niet bedoelt van 'zucht daar gaat er weer een', maar als je mijn andere topics ook had gelezen, wist je misschien al van haar situatie af. En veel mensen kende haar dan ook als 'de vierde vriendin, zij die ook ging.' Simone wist ook al dat ik een topic aan zou maken, omdat ik aan Q veel steun heb, zij noemde zichzelf ook al 'de vierde vriendin.'

    Dat zou ook kunnen. :--)
    Veel sterkte

    Oh man, ik vind dit zo erg :s Niemand verdient zoiets :s


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh nee Marleen, niet weer..
    Ik vind dit zo erg voor jou!
    Pff ocharme jij, als je wilt praten zeg je het maar.
    Ik zit hier echt met tranen omdat ik het zo erg vindt voor je!
    Sterkte meid!
    (flower)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 13:29 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    omg, dit vind ik echt zo erg voor je, als je wilt uithuilen of wilt praten, sta ik (en waarschijnlijk meer dan 3/4 van quizlet) voor je klaar


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jij hebt echt een pechleven, niet normaal gewoon. Heel erg veel sterkte, en als je wilt praten ben ik er altijd voor je! <3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ken je alleen van naam op Q, maar serieus wat vind ik dit alles oneerlijk voor je. Ik vind het zo stom en alles voor je.
    Ik kan je alleen super veel sterkte wensen en hopen voor je dat je er weer bovenop komt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42