• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.
    - Het is niet een beweging die je doorgaans met het voorwerp maakt.

    !!Belangrijk!!
    Iemand die anoniem wenst te blijven heeft mij toegefluisterd dat hij/zij de prijs van 20 credits gaat verdubbelen voor diegene die het geluid raadt!


    Het geluid is geraden door Caffeine
    Wat je namelijk hoort is het knijpen in een haarborstel.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 23:18 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    I give up :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lalalalalalabalalalalakalalala.


    "I shut my eyes in order to see.'

    No IDEA TELL US!!!!!! PLEASE


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare



    Ik ga slapen, ik probeer morgen nog wel eens als het nog niet is geraden.

    Je kleeft plakband op je arm en sleurt het er af waarmee je eigenlijk wil zeggen dat je iets dierlijks over je hebt? (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zo hehe, merk ik het ook eens.
    Ik vind het klinken als een kat die op papier gaat zitten, haha.


    Your make-up is terrible

    Mijn laatste gok:

    -Klitteband

    Nieuwe gok:
    - Zo'n ding om een dier mee schoon te ontharen, maar je gaat met je hand in de tegenover gestelde richting. Alsof je met je vingers over een kam gaat.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 23:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay, no, I don't.

    Een borstel tegen je hand wrijven? T_T


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    EEN PAARDENBORSTEL :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ah, the sound of desperate Quizletters continues.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bkkkkkssh.

    Een bepaalde beweging...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is het een bal met van die uitsteeksels die je over je hand wrijft? D: Zo eentje waar honden ook mee spelen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha, oh, lol. No. I don't see the fun anymore. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Of zon klittebandroller waarmee je dat kan doen, maar dan ga je over de tafel ipv een dier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fauxlivia schreef:
    Bkkkkkssh.

    Een bepaalde beweging...

    Je slaat je huisdier en laat het geluid telkens opnieuw afspelen om ons in de war te brengen?
    Dadelijk ontploft mijn brein.(no_chears)
    Ik ga nu echt slapen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nog steeds niet geraden???



    -