• Ik ben dus van plan een smartphone te kopen, maar ik wil er graag eentje met een goede camera.
    Wat ik versta onder een goede camera is vrij simpel: betere kwaliteit dan iPod touch 4s en dus meer dan 960 bij 720 pixels.
    Of gewoon meer dan 5 Mp.
    Ik vroeg me dus af of er een goede smartphone bestaat met dus een goede camera die niet al te duur is.
    Dus als jullie een smartphone hebben met goede camerakwaliteit laat dan gerust even een reactie achter :)

    Update: Ik heb vandaag verder gezocht en kwam uit bij de Lumia reeks van Nokia/microsoft.
    Daar zag ik echt de perfecte smartphone Klik voor een degelijke prijs van ongeveer 150 euro. (deze heeft 5mp camera maar heeft verschillende functies bij camera waardoor deze beter is dan anderen).
    Het probleem is dat deze nogal groot is vind ik.
    Hij is ongeveer 14 cm lang en dat lijkt me nogal onhandig om in je broekzak te steken.
    Het klinkt misschien echt belachelijk maar zou er een manier zijn om microsoft te kunnen bereiken en voor te stellen dat ze een Mini model maken van deze smartphone.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 19:57 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mijn s5 heeft 16 en selfie camera heeft er 4. Maar de s5 is behoorlijk prijzig..

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 8:11 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Een huawei heeft een goede camera.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    Een huawei heeft een goede camera.


    Idd.

    De Huawei Ascend P7 is verkozen tot beste telefoon van het jaar, en heeft 13 megapixels camera en 8 megapixels frontcamera... Maar die is wel 314 euro (bij Bol.com dan) dus een beetje prijzig.


    Voor zover ik verder weet, hebben heel veel Huawei's een camera met 5 megapixel, maar ik weet niet precies hoe dat met elk toestel zit haha. Maar je zou even in die categorie kunnen kijken ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iphone is niet echt een optie, daar heb ik te weinig geld voor

    Gaudino schreef:
    (...)

    Idd.

    De Huawei Ascend P7 is verkozen tot beste telefoon van het jaar, en heeft 13 megapixels camera en 8 megapixels frontcamera... Maar die is wel 314 euro (bij Bol.com dan) dus een beetje prijzig.


    Voor zover ik verder weet, hebben heel veel Huawei's een camera met 5 megapixel, maar ik weet niet precies hoe dat met elk toestel zit haha. Maar je zou even in die categorie kunnen kijken ^^


    Oke bedankt, ik zal eens kijken bij Huawei


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Geen idee of 960 bij 720 pixels gelijk is aan 5 Mp maar ik zoek dus een smartphone met een camera van meer dan 5 Mp. Hoe goedkoper hoe beter maar in principe is alles welkom. (Behalve iPhone dat is te duur voor mij)

    Ik heb zelf ook al een tijdje gezocht en heb er een gevonden met echt veel megapixel (van Nokia) maar die is me toch net iets te duur.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 14:35 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Geen idee of 960 bij 720 pixels gelijk is aan 5 Mp maar ik zoek dus een smartphone met een camera van meer dan 5 Mp. Hoe goedkoper hoe beter maar in principe is alles welkom. (Behalve iPhone dat is te duur voor mij)
    Ik heb zelf ook al een tijdje gezocht en heb er een gevonden met echt veel megapixel (van Nokia) maar die is me toch net iets te duur.

    Is Nokia er nog? :/ Ik dacht dat ze die weg gingen halen uit de schappen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Is Nokia er nog? :/ Ik dacht dat ze die weg gingen halen uit de schappen.


    Uhm ja voor zover ik weet kan je nog steeds toestellen van Nokia kopen al heb ik de laatste tijd het nieuws niet echt gevolgd.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Uhm ja voor zover ik weet kan je nog steeds toestellen van Nokia kopen al heb ik de laatste tijd het nieuws niet echt gevolgd.

    Echt? Whutthe- Dan ga ik zo maar eens googlen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Is Nokia er nog? :/ Ik dacht dat ze die weg gingen halen uit de schappen.

    Ze gaan toch alleen geen nieuwe toestellen meer ontwikkelen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    (...)
    Ze gaan toch alleen geen nieuwe toestellen meer ontwikkelen?

    Oh echt? Dan is dat heel wat anders dan ik gehoord had.. Well, ik zou nog gaan googlen, so better do it now.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Oh echt? Dan is dat heel wat anders dan ik gehoord had.. Well, ik zou nog gaan googlen, so better do it now.

    Ja, ongeveer, het ligt iets ingewikkelder dan dat. Microsoft heeft ze overgenomen etc, maar dat kan je idd ook googlen. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    (...)
    Ja, ongeveer, het ligt iets ingewikkelder dan dat. Microsoft heeft ze overgenomen etc, maar dat kan je idd ook googlen. ^^

    Ooooh. Nu gaat alles op een hele andere plek liggen hehe. Ik snap het al wat meer :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HTC One niet in ieder geval. De frontcamera rekt alles uit. :') Hallo, groot voorhoofd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    HTC One niet in ieder geval. De frontcamera rekt alles uit. :') Hallo, groot voorhoofd.

    Nee dat zou ik inderdaad niet echt fijn vinden haha


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Wallace schreef:
    (...)
    Ooooh. Nu gaat alles op een hele andere plek liggen hehe. Ik snap het al wat meer :3.


    Microsoft heeft het inderdaad overgenomen en nu ontwikkelen zij dus smartphones, maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit als een nokia enkel de naam is veranderd.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind