• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.
    - Het is niet een beweging die je doorgaans met het voorwerp maakt.

    !!Belangrijk!!
    Iemand die anoniem wenst te blijven heeft mij toegefluisterd dat hij/zij de prijs van 20 credits gaat verdubbelen voor diegene die het geluid raadt!


    Het geluid is geraden door Caffeine
    Wat je namelijk hoort is het knijpen in een haarborstel.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 23:18 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rumtumtugger schreef:
    (...)

    yeah and you can use "all the users choking you for putting them through it again" as the new sound :Y)

    Haha, nóg beter! Dan ga ik alvast effe popcorn kopen hoor :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Of of of je gehandicapte hondje in zijn rolstoeltje vooruit duwen maar je rijdt over wat kattenzand waardoor het stroef gaat. Met een goudvis op zijn schoot :Y).
    Dan win ik zeker :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahaha. Jullie zijn hilarisch. Count me in for the second round :Y)


    -

    Dit was genius. :'D
    Ik wist het geluid, maar anders had ik het nooooit geraden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Loool en iedereen zat er telkens zo dichtbij. :'D

    Ongelofelijk. Ik was nog bang dat het helemaal nooit geraden zou worden, haha.


    Chaos is a ladder.

    Draculea schreef:
    Loool en iedereen zat er telkens zo dichtbij. :'D

    Haha en tegelijk werden we met z'n allen een hopeloos geval :W


    -

    Hahah , geweldig ! :'D
    Leuk bedacht !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Eigenlijk vond ik het best snel geraden ^^ het zou leuk zijn om het nog eens te doen (en er misschien een echte wedstrijd van te maken :Y))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Valdez schreef:
    Eigenlijk vond ik het best snel geraden ^^ het zou leuk zijn om het nog eens te doen (en er misschien een echte wedstrijd van te maken :Y))

    Stel het voor, zou ik zeggen. 8D Denk alleen dat mensen er wel snel zat van worden, haha. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij komt er van Caffeine wel een tweede ronde ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rumtumtugger schreef:
    Volgens mij komt er van Caffeine wel een tweede ronde ^^


    Jeej. Hopelijk zie ik het tweede ook op tijd *O*


    -

    Rumtumtugger schreef:
    Volgens mij komt er van Caffeine wel een tweede ronde ^^

    Ah, gaaf! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben niet zeker tho, maar dacht van wel ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rumtumtugger schreef:
    Ben niet zeker tho, maar dacht van wel ^^

    Okido. :3 Maar ik denk wel dat het niet té vaak moet, want op den duur gaat 't je echt de strot uithangen. (cat) Beeld ik me zo in dan.


    "I shut my eyes in order to see.'