• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Whaaaaat. Dude.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Wat een fail hahaha :'D

Zo geen zin ;'l

Caution first, always.

Alles doet pijn. Ik haat het dat er zoiets is als menstruatie.

"Well, well. Look who we've got here!"

zo voel ik me tegenover mijn internet, Doe.Fcking.Normaal.Geef.Het.Mij.PLEASE. xD

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Is het al zo laat o-o

Caution first, always.

Wat zijn we weer aardig (cat)

-

Oh well, fail of niet, ik heb er iets van geleerd en dat scheelt. Zin in een groot project!

I'm so tired of everything.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Why can't my life be like a movie? Reality sucks.

-

Ik weet niet wat erger is. Genegeerd worden of gewoon expres niet online komen -zucht-

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

I'm so sad :|

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

-facedesk- Some people, just ugh.

Father schreef:
    -facedesk- Some people, just ugh.

hahaha

-

Ik wil mijn geld. Als dit zo doorgaat moet ik maar eens een topic openene daar. Bah.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt