• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    And he's now a close chapter. Zucht


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Altijd wanneer ik een beetje tijd heb om op dingen te reageren, heb ik hoofdpijn >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You smash my feelings in thousand little pieces.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Arigatou schreef:



    BROTHER!


    No growth of the heart is ever a waste

    Gvd. De hele zomervakantie praat je niet tegen me en heb ik eindelijk de tijd om 'af te kicken' van jou. Begin je nu ineens weer tegen me te praten. :/ Ik heb hier zó geen zin in. Laat me met rust. -_- BAM, alles weer terug.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil beginneeeeen ;c.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waarom kunnen scholen niet eens goed nadenken voordat ze iets doen?!


    :)

    That shit was so funny I forgot to laugh.
    Damn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap dat je een vriendje hebt, maar ik ben er ook nog. We hebben al bijna een jaar niks leuks gedaan. Je vertelt mij niks meer... Soms hoop ik dat het uitgaat, en dit is niet normaal om als beste vriendin te denken. Jij bent blij, dus dan zou ik dat ook moeten zijn toch? Dit is echt zo lastig... ;$


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    God damnit MyAnimeList... Doe het!! Ik wil weten wat ik nog meer wild lezen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I love you :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat quizzen die stiekem reclame zijn. Het zal verboden moeten worden.


    -

    Ik wil naar Apenheul. Alleen aapjes kunnen me nu nog opvrolijken. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    I'm actually singing out my anger right now. Booyeah.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Fauxlivia schreef:
    Ik wil naar Apenheul. Alleen aapjes kunnen me nu nog opvrolijken. :c


    Die vrolijken iedereen op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."