• Hey
    Ik heb al een paar dagen flinke keel pijn. Zaterdag en zondag had ik dan ook koorts. Nu gelukkig niet meer :) maar de keelpijn is er nog steeds en door het hoesten krijg ik er ook alleen meer last van. Weet één van jullie misschien iets wat de pijn wat verlicht. Ik zeg maar wat een bepaalde smaak thee?
    Alvast bedankt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gorgelen met knoflook en/of zout en dan hopen dat je geen vriend hebt :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Gorgelen met knoflook en/of zout en dan hopen dat je geen vriend hebt :Y)

    nee geen vriend:Y)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 20:15 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Kamille thee drinken, Tijmsiroop of keelsnoepjes met honing en kamille erin.


    Your make-up is terrible

    een goede dokter


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Valdez schreef:
    een goede dokter


    God naar de dokter voor een beetje keelpijn?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Valdez schreef:
    een goede dokter


    voor keelpijn ga ik niet naar de dokter tenzij het te lang duurt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hatsumomo schreef:
    Kamille thee drinken, Tijmsiroop of keelsnoepjes met honing en kamille erin.

    thanks dat ga ik proberen :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Sinistre schreef:
    (...)

    God naar de dokter voor een beetje keelpijn?
    Als het overslaat op je oren is het echt geen pretje (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sinistre schreef:
    Gorgelen met zout.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind strepsils (en dan die oranje) altijd wel fijn. Verder inderdaad gorgelen met zout en kamille thee met honing. Oh en tegen 's nachts hoesten kan je altijd even naar de drogist voor hoestdrank en ervoor zorgen dat iets meer zittend ligt, met veel kussens of een verstelbaar hoofddeel, wil daar ook nog wel eens tegen helpen.

    Of van die pillen met codeine, maar ik weet niet of je daarvoor naar de huisarts moet, of dat je die ook gewoon bij de apotheek/drogist kunt krijgen zonder recept.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 20:27 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goed drinken, Thee met honing en natuurlijk zijn er ook van die keelsnoepjes en tabletten in alle soorten en maten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij helpt zoals eerder gezegd kamillethee met honing. Melk met honing helpt me ook, maar ik heb net iets liever kamillethee =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Honingthee. :Y)
    Daarnaast; een paar dagen keelpijn is niet super erg. Komt vast door het weer oid.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chineze thee met honing


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik had keelontsteking, m'n keel was opgezet dus was naar het ziekenhuis gegaan. Het was viraal, dus kreeg geen antibiotica. Het advies? Trachitol, gorgelen met zout water, pijnstillers (ibuprofen 400) & veel ijsjes :Y)


    To infinity and beyond •