• De laatste tijd heb ik voor mezelf een aantal dingen bereikt. Wel dat vond ik. Tot er iemand kwam die alles weer even de grond in boorde. Dat is eigenlijk de reden waarom ik weer wil gaan schrijven.
    Als ik schrijf kan niemand dat voor mij onderuithalen of wissen. Het is voor mij en mij alleen. Niemand hoeft het mooi te vinden als ik er maar blij mee ben. Niemand kan de woorden die ik schrijf wissen, anders dan de dingen die ik letterlijk gemaakt heb of zichtbaar veranderd heb.
    Niemand kan zorgen dat de woorden veranderen, dat is wat schijven voor mij zo mooi maakt. Dat is de reden waarom ik schreef en nu weer ga schrijven.

    Wat is jullie motivatie/de reden dat jullie schrijven?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Emoties die ik kan verwoorden/van me afschrijven, wegvluchten uit mijn eigen wereld, dingen verwoorden die ik niet goed kan vertellen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als ik niet schrijf word ik letterlijk gestoord van mijn fantasie en kan ik me eigen niet meer concentreren op andere dingen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie het als een manier om te ontsnappen aan de realiteit.

    Ik schrijf omdat ik een enorme fantasiewereld heb en die gewoonweg érgens kwijt moet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb eigenlijk geen idee. Het verduidelijkt me dingen als ik ze opschrijf.


    Food.

    Ik schrijf omdat ik dan kan voor één enkel moment de hele wereld kan vergeten en naar een mooiere en betere plek kan gaan, ook al is het alleen in mijn hoofd. Alles veranderd, of het nu de wereld is waarover ik schrijf of personen die ik tot leven (probeer te) wekken. Het voelt gewoon goed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Defensive schreef:
    Ik schrijf omdat ik een enorme fantasiewereld heb en die gewoonweg érgens kwijt moet.


    There's power in the words you whisper.

    Demesne schreef:
    Ik schrijf omdat ik dan kan voor één enkel moment de hele wereld kan vergeten en naar een mooiere en betere plek kan gaan, ook al is het alleen in mijn hoofd. Alles veranderd, of het nu de wereld is waarover ik schrijf of personen die ik tot leven (probeer te) wekken. Het voelt gewoon goed.


    Tell me about it, stud.

    Mijn eigen wereld scheppen, waaraan alleen ik dingen mag veranderen. Een wereld die goed is zolang ik er tevreden mee ben. Het lijkt wel een beetje op jouw reden.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Als ik schrijf schrijf ik uit inspiratie. Sommige verhalen komen uit dromen voort. En ik heb een die eigenlijk voorgesteld werd door mijn moeder.

    Emotie van me afschrijven, een plek creeëren waar alleen ik leef.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind een heel verhaal schrijven gewoon leuk. dan heb je iets groots op papier gezet ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Defensive schreef:
    Ik schrijf omdat ik een enorme fantasiewereld heb en die gewoonweg érgens kwijt moet.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Demesne schreef:
    Ik schrijf omdat ik dan kan voor één enkel moment de hele wereld kan vergeten en naar een mooiere en betere plek kan gaan, ook al is het alleen in mijn hoofd. Alles veranderd, of het nu de wereld is waarover ik schrijf of personen die ik tot leven (probeer te) wekken. Het voelt gewoon goed.

    Als ik schrijf, word ik in een hele eigen wereld gezogen waarin ik zelf alles kan bepalen. Ik kan mijn eigen karakter bepalen en zelf beslissen wat ze doen/overkomen.
    Als ik niet schrijf, word ik gek van mijn gedachten en tel ik de uren af tot de tijd dat ik naar bed kan.


    Take risks and conquer your fears.