• Sinds vandaag zie ik opeens op verschillende plekken op de site woorden die gelinkt zijn. Midden in verhalen, midden in een topic ect. Als ik met mijn muis over de link heen gaat krijg ik hetgeen te zien wat je hieronder op de foto ziet. Als ik op de link klik dan word ik doorgestuurd naar een één of andere reclame site. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En zou het opgelost kunnen worden?
    Ik heb AdBlock, dus daar kan het niet aan liggen...

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 19:57 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    AdBlock.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat ligt aan je browser. Als je chrome gebruikt kan je AdBlock downloaden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, ik heb er geen last van.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had het ook. Supervervelend.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Had ik ook een tijdje, best wel irritant. Zet AdBlock er gewoon op bij je Extensies bij mij ging het toen weg.

    Eerlijk gezegd geen last van


    Life is full of fake people

    Ik heb AdBlock, dus daar kan het niet aan liggen...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    AntiMalware shizzle je pc laten controleren. Dingen verwijderen uit je extensies die je niet vertrouwd/kent.


    26 - 02 - '16

    Je hebt iets geinstalleert dat hier voor zorgt. Dit ligt niet aan Q.


    Let the Night embrace you

    Damn, hier moet een algemeen topic over komen. Als Adblock het niet blokkeert is het dus geen reclame. Je hebt iets geïnstalleerd dat je kan verwijderen bij je extensies. Als dat niet werkt, moet je iets verwijderen via je configuratiescherm en als dat niet werkt je virusscanner aanzetten.


    Your make-up is terrible

    Dooddoenervo schreef:
    Nee, ik heb er geen last van.


    Some people are art and do art at the same time

    Heel erg bedankt allemaal. Ik ga kijken of ik het probleem kan vinden.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Kijken bij extensies, heeft niks met Q te maken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Verwijder alle extensies en herinstalleer ze van de Google Chrome Webstore (of die van de webbrowser die je gebruikt). Als er een extensie niet bestaat, gewoon overslaan.

    En ik denk dat ik er inderdaad binnenkort eens een algemeen topic over maak.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 20:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dooddoenervo schreef:
    Nee, ik heb er geen last van.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.