• Ja, aangezien ik komend weekend naar een schots weekend vertrek en ik niet over alle luxe van thuis beschik, was ik van plan om een makkelijke oplossing te zoeken voor gladde oksels.
    Epileren is ook een optie, maar dat duurt te lang en persoonlijk vind ik het verschrikkelijk en ik ben niet van plan om het te laten staan aangezien ik er niet uit wil zien als een holbewoner. (cat)
    Het gaat warm weer worden, vandaar.

    Nu wil ik mijn oksels eens proberen te waxen...Ik heb alleen één probleempje.
    Ik ben zo'n watje dat ik het er zelf niet af durf te trekken en mijn moeder wilt het niet doen. :W
    Hoe ga ik er hier het best mee om?
    Gewoon er op plakken?
    Dan moet het er toch wel eens af, al lijkt het me zo pijnlijk.

    Ik heb niet veel ervaring met waxen, buiten mijn benen dan en zelfs dat vond ik een hele marteling.
    Tips om het stripje er toch in één keer af te trekken zijn dus maar al te welkom.
    Is het trouwens echt zo pijnlijk aan de oksels?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Dat verschilt wel per persoon. :') Ik kreeg er namelijk opgezette en pijnlijke oksels van. Niet erg fijn. :Y)


    Hm, nee dan is het inderdaad minder prettig.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Goh, je kan niet anders gewoon wat scheerschuim (wel voor vrouwen, uiteraard :'D) gebruiken en dan aan de wastafel scheren? Whaha ik heb het ooit eens één keer dus met die strips gedaan, en geloof me, nooit meer :'D En tja, ik scheer het ook niet altijd onder de douche, en dan is scheerschuim gewoon echt ideaal, en feitelijk nog sneller dan waxen / harsen :'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 13:20 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Beaton schreef:
    Suikerwax schijnt niet zo erg te zijn. ^^ klik < Een oeroud, maar nuttig filmpje, haha.
    Succes, ik heb het lef er niet voor. (cat)


    Die heb ik ook gemaakt , en volgens mij had ik het een beetje verpest , haha , want het was na een paar dagen redelijk vloeibaar en heel , heel plakkerig geworden ! ;D
    Maar het werkt wel goed, als je het goed maakt tenminste !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Juniper schreef:
    Ben ik de enige die gewoon scheermesjes gebruikt? :')


    Nee hoor, ik gebruik ook scheermesjes. Het enige nadeel daaraan is dat je na een dag alweer stoppeltjes hebt. Misschien laat ik het gewoon weg laseren als ik wat ouder ben. Het zit er gewoon voor niets en ik heb er alleen maar last van.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.