• 1855

    Abigail Black is de dochter van Charles en Elisabeth Black. Hertog en hertogin van Somerset. Haar tweede seizoen is nog maar net begonnen of losbol John Cavendish, de hertog van Devonshire, verschijnt in haar leven. Door een onfatsoenlijk incident zijn de twee verplicht om zich te verloven. Beide partijen zijn het hier niet mee eens, maar als Abigail en John hun reputatie willen behouden hebben ze geen andere keuze. Abigail verlangt niet veel van haar verloofde, alleen dat John zijn leven veranderd en zijn losbollen bestaan afzweert.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het spijt me, maar het interesseert me niet echt, omdat ik niet graag dingen lees die zich vroeger afspeelde.


    Some people are art and do art at the same time

    No.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Malkovich schreef:
    Het spijt me, maar het interesseert me niet echt, omdat ik niet graag dingen lees die zich vroeger afspeelde.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Malkovich schreef:
    Het spijt me, maar het interesseert me niet echt, omdat ik niet graag dingen lees die zich vroeger afspeelde.


    Haha, dat kan ja/


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Haha, dat kan ja/


    Ik wens je wel veel succes en plezier met schrijven ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    (...)

    Ik wens je wel veel succes en plezier met schrijven ^^


    Dankjewel! Nog wat research doen eerst hoor haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Dankjewel! Nog wat research doen eerst hoor haha


    No problemo, haha. Dat is waarom ik ze niet schrijf of lees, ik moet zoveel dingen opzoeken, pffff. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    (...)

    No problemo, haha. Dat is waarom ik ze niet schrijf of lees, ik moet zoveel dingen opzoeken, pffff. :Y)


    AHAHHA klopt ja. Ik las vroeger echt heel veel van zulke boekem, dus moet wel lukken


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    AHAHHA klopt ja. Ik las vroeger echt heel veel van zulke boekem, dus moet wel lukken


    Natuurlijk wel. Gewoon doorzetten, je kunt het. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    (...)

    Natuurlijk wel. Gewoon doorzetten, je kunt het. :')


    Haha, lol


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Mij lijkt het interessant. Naar mijn mening worden niet veel van deze verhalen geschreven, dus ik wacht met smart af :)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Mij lijkt het interessant. Naar mijn mening worden niet veel van deze verhalen geschreven, dus ik wacht met smart af :)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Waarschuw me als je het op Q zet!


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Waarschuw me als je het op Q zet!


    Ik twijfel redelijk erg, ik bedoel, er zijn zoveel dingen waar je rekening moet houden


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Nee, moet je doen! Lijkt me leuk!
    ik ga het lezen als je het gaat schrijven...


    - Cromulent