• Yesh, mijn beugel mag er volgende maand eindelijk uit! :D
    Doet dat pijn? En moet je na afloop ook gipshappen?
    Ik moet dan altijd kokhalzen. Bluh. Echt een rotgevoel.
    Maar dan moet ik ook nog een spalkje achter mijn tanden.
    Iemand anders hiero die dat ook heeft? :3

    Bereid je voor op een levenlang etensresten achter je spalkje vandaan peuteren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb lang geleden een beugel gehad en toen hij er uit mocht was ik zo blij! Je moet volgens mij nog wel een keer gipshappen en daarna ben je klaar.
    Van dat draadje heb je bijna geen last en een beugel eruit halen doet volgens mij helemaal geen pijn.
    Veel succes en geniet van je beugelvrije leven! (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat fijn! ^^ Ik was zelf ook zo opgelucht, weet ik nog goed. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik moet al kokhalzen als ik met mijn tandenborstel mijn achterste kiezen poets -_-
    Dat word ng wat, haha :p

    Nooit een beugel gehad, maar wat tof!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik was zo blij toen mijn beugel eruit mocht. Na ja, mocht, ik had de ortho gedwongen om dat ding eruit te halen :').
    Mijn beugel was er eind 2014 eruit gehaald. Je moet inderdaad happen. Ik vond het minder erg dan toen ik moest happen vóór mijn beugel. Ik heb nog die spalken achter mijn tanden ,waar veel te veel voedsel achter blijft zitten, en wonder boven wonder zitten ze er nog.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik moest nadat mijn beugel eruit ging wel gipshappen. Van dat spalkje kan ik je niks vertellen, heb een nachtbeugel. Heb die eigenlijk alleen maar in het begin in gehad, nu nooit meer. Me tanden staan nog steeds recht.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Serenata schreef:
    Ik was zo blij toen mijn beugel eruit mocht. Na ja, mocht, ik had de ortho gedwongen om dat ding eruit te halen :').
    Mijn beugel was er eind 2014 eruit gehaald. Je moet inderdaad happen. Ik vond het minder erg dan toen ik moest happen vóór mijn beugel. Ik heb nog die spalken achter mijn tanden, waar veel te veel voedsel achter blijft zitten, en wonder boven wonder zitten ze er nog.


    Precies dit, haha.
    Als je moet kokhalzen moet je je duimen in je handpalmen leggen en er zo in knijpen c: Zo hoef je niet te kokhalzen.


    United we stand, divided we fall.

    Mijn beugel is er sinds gisteren af, en het eraf halen deed helemaal geen pijn! Het duurde ongeveer drie kwartier à den half uur. En je moet inderdaad gipshappen (ik wist eerst niet wat het wodka betekende. Ik had echt nog nooit van dat woord gehoord.. Maar nu snap ik het ;))
    Ik heb vandaag mijn nachtbeugel gekregen, dus over een spalkje kan ik (nog) niet meepraten. Maar vriendinnen van me hebben dat, en die zeggen dat je er niets van voelt..
    In elk geval, geniet maar van je beugelvrij leven! Je tanden voelen trouwens net na het beugelen zeer glad aan. (Alleszins dat was bij mij toch..)
    Xxx


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb geen spalkje, en daar ben ik denk ik heel blij mee (ik hoef niet voor de rest van m'n leven zo'n ijzeren ding in m'n mond. No thanks.)

    Echt fijn dat je er bijna vanaf bent!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ugh, wou dat die van mij er uit mocht! Maar wat fijn! Gefeliciteerd (A)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lucky you!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt drie keer of nog meer moeten gipshappen en ik heb iets van twee jaar een blokjesbeugel gehad en nog anderhalf jaar een nachtbeugel. Maar ja, ik ben nu volledig beugelvrij, dus geen nachtbeugel meer. Jeej. Maar ik had dan ook problemen aan mijn kaken waardoor dat moest. Zouden mijn kaken nu volledig recht staat en had ik geen operatie nodig, hoefden mijn tanden ook niet millimeters boven elkaar te staan. Pfff.
    Maar ik ben blij voor je. :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Porch schreef:
    Bereid je voor op een levenlang etensresten achter je spalkje vandaan peuteren.

    Voornamelijk popcorn restjes en andere sliertjes wat het eten achter laat. :'D

    Ik moest ook nog wel eens gipshappen. Maar ik heb nooit een draadje gekregen. Wel een nachtbeugel, maar ik vergat die steeds. :')
    Het voornaamste dat ik gek vond, was dat mijn lippen opeens anders aanvoelden. Anders zat die beugel altijd in de weg. Nu voelden mijn tanden de hele binnenkant van mijn lippen enzo. Dat was een gek gevoel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury