• Hallo lieve mensen

    Ik zou graag jullie aandacht willen over een groot probleem in deze wereld.
    Over iets wat de overheid de mensen aandoet wat gewoon onder mishandeling hoort te vallen, ja geestelijke mishandeling, ja gruwelijke geestelijke mishandelingen die wij alle toelaten terwijl het gestopt dient te worden.
    Het gaat over deurwaarders die bij mensen langs komen om hun spullen en/of hun huis in beslag nemen.
    Als men kan kiezen een paar zweepslagen en je spullen/huis mogen behouden of geen zweepslagen en dan worden je spullen af ontnomen, zullen toch vele voor die paar zweepslagen gaan.
    Dan kan je nagaan hoe wreed de overheid is door toe te laten dat spullen/huizen ontnomen worden bij mensen die arm zijn.
    Hoe zou je reageren als je buurvrouw haar belasting niet zou kunnen betalen of haar hypotheek en ze zouden langskomen met de zweep? Dat zouden wij alle erg wreed vinden en zouden onze afschuw zeker uiten. Maar dat deurwaarders spullen komen halen bij de armen vinden wij normaal en ik denk dat wij hier alle even stil bij mogen staan, wat wij toelaten bij onze buren vrienden bij mensen uit onze straat stad of dorp. Vele armen liggen nachten wakker voor die gruwelijke dag dat gaat plaats vinden, ook schamen ze zich voor de buren, vrienden en familie en gaan zwaar gebukt onder deze gruwelijke praktijken die wij toelaten in deze samenleving. Hun dierbare spullen worden hen ontnomen en dan hebben wij het nog niet over het kinderleed die ook bij deze plaats vind.
    Waarom laten wij deze zware geestelijke mishandelingen toe?
    Eigen schuld vind u?
    Als u weet dat de overheid ons al jaren beroven van ons geld en dat wij al lang gratis stroom hadden kunnen hebben en dat onze auto's allang op water zouden kunnen rijden en dat gezondheidszorg allang gratis zou kunnen zijn, als men goed beleid had gevoerd, dan weet u dat deze mensen hun rekeningen gewoon hadden kunnen betalen en dat door het slechte beleid van de overheid de armen mens, deze mishandeling moeten ondergaan die zeker niet nodig is in deze wereld. Er is bijvoorbeeld wel geld voor de Griekse banken en wapens ect.
    Ja stroom en water kan gewoon gratis en gezondheidszorg ook, onze auto's hadden al op water kunnen rijden, tel uit je winst.
    In Spanje komen daarom vele mensen in opstand tegen deze mishandeling en het werkt. In vele steden zijn groepen die opkomen voor mensen die de deurwaarders aan huis krijgen. Als daar deurwaarders aan huis komt om de spullen te halen dan komen vele naar die mensen toe en blijven voor de deur staan en laten de deurwaarders en politie niet toe en ze draaien gewoon om.
    Wij willen graag dat deze actie wereldwijd word en vragen je mee te doen door op deze brief je naam en telefoonnummer aan toe te voegen en dat je bereid bent als ze je bellen op te komen voor de armen die uit hun huizen worden gezet en/of hun spullen ontnomen worden. Als je je naam erbij hebt gezet en je telefoonnummer dan deze brief een paar keer kopiëren en je vrienden vragen om mee te doen. Als het kan 10 van je vrienden of kennissen/klasgenoten ect.
    Ook scholen kunnen aan deze actie meedoen. Als je dan een slachtoffer kent, ga er dan naar toe en vraag of ze geholpen willen worden,. Zo ja, bel dan een paar mensen van deze lijst op. De eerste en laatste en eentje uit het midden. Bel er minimaal drie, zodat die dan weer door bellen naar de mensen boven zijn eigen naam en bel de 10 mensen aan wie je ook deze lijst hebt geven.
    Is de namenlijst vol, voeg er dan papier eraan toe en plak de vellen vast aan elkaar.
    Als je dan er heen gaat zou het een mooi gebaar zijn bloemen mee te nemen voor de deurwaarder de politiemensen en voor die armen mensen.

    Mod: gegevens worden op Quizlet niet gevraagd aan leden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2012 - 16:13 ]

    Deze brief hier boven die kan je kopieren en er mee aan de slag gaan als je wilt.

    Je denkt toch niet dat mensen hun telefoonnummer en e-mailadres hier neer gaan zetten? Wie weet wie dat allemaal kan zien en er misbruik van kan maken. Daarnaast vind ik het wel een goed initatief


    Physics is awesome

    .. Waarom heb ik gevoel dat dit reclame is?

    What the fuck...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik werk met spullen die in beslag worden genomen, maar de mensen krijgen 3 maanden van tevoren een brief over wanneer de spullen in beslag genomen worden. Ze krijgen daardoor drie maanden de tijd de meest waardevolle spullen en dierbare spullen in veiligheid te brengen, doen ze dit niet word ook dat meegenomen.
    Dus in feite is het wél hun eigen schuld als hun waardevolle spullen weggenomen worden.
    Just saying...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    @Suavemente
    Geloof je zelf wat je zegt? want dan zouden alle huizen leeg zijn als de graaiers langs komen en wat met mensen wiens huis in beslag worden genomen? Die kunnen echt niet hun huis verstoppen.

    @404notfound reclame waarvoor dan voor mezelf? Parfum? Slipjes?
    Nergens voor dus.
    Ik heb deze brief geschreven om het leed de halt toe te roepen voor armen mensen en daar is niks mis mee, integendeel.
    En je naam neerzeten is ook niks mis mee en je telefoonnummer. In een telefoonboek staat ook jouw naam en je telefoonnummer. maar als het om een goed doel gaat is men huiverig?

    Ik houd ook niet zo van deurwaarders, want er zijn mensen die er niks aan kunnen doen als ze in de problemen komen.
    Maar er zijn ook mensen die er wel wat aan kunnen doen, dus daar heb ik absoluut geen medelijden mee.
    No offence, maar dit soort dingen kan je beter op een forum zetten met politieke ideeën, en niet op Quizlet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nee, hier doe ik niet aan mee. Ik ga allereerst niet mijn telefoonnnummer en e-mailadres zomaar neer zetten, ten tweede weet ik niet zeker of ik dit wel vertrouw, en ten derde heeft Suavemente gelijk. Je kunt je waardevolle spullen wegbrengen. Je kunt ook je héle huis leeghalen, die spullen ergens opslaan en bij de Kringloop wat prul kopen, dat in je huis zetten en dan nemen ze dat wel mee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Nee, hier doe ik niet aan mee. Ik ga allereerst niet mijn telefoonnnummer en e-mailadres zomaar neer zetten, ten tweede weet ik niet zeker of ik dit wel vertrouw, en ten derde heeft Suavemente gelijk. Je kunt je waardevolle spullen wegbrengen. Je kunt ook je héle huis leeghalen, die spullen ergens opslaan en bij de Kringloop wat prul kopen, dat in je huis zetten en dan nemen ze dat wel mee.

    Ik denk niet dat mensen met geldproblemen nog wat over hebben om opnieuw spullen in de kringloop te gaan halen.
    Ik vertrouw dit hier ook niet echt, maar zelf vind ik het maar raar dat je je spullen kunt gaan opbergen. Volgens mij is dat niet wettelijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    *Too lazy to read everything*


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Suavemente
    Geloof je zelf wat je zegt? want dan zouden alle huizen leeg zijn als de graaiers langs komen en wat met mensen wiens huis in beslag worden genomen? Die kunnen echt niet hun huis verstoppen.

    @404notfound reclame waarvoor dan voor mezelf? Parfum? Slipjes?
    Nergens voor dus.
    Ik heb deze brief geschreven om het leed de halt toe te roepen voor armen mensen en daar is niks mis mee, integendeel.
    En je naam neerzeten is ook niks mis mee en je telefoonnummer. In een telefoonboek staat ook jouw naam en je telefoonnummer. maar als het om een goed doel gaat is men huiverig?

    Daar hebben ze reden toe ook. Je bent een nieuwe user die niemand hier kent en het eerste wat je doet is een topic openen waarin namen + telnummers worden gevraagd. Allicht dat mensen twee keer nadenken voor ze die informatie geven, they'd be stupid if they wouldn't.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga niet mee doen.

    Ik geef mijn email nou echt niet.
    En mijn nummer ook niet.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dev schreef:
    Ik houd ook niet zo van deurwaarders, want er zijn mensen die er niks aan kunnen doen als ze in de problemen komen.
    Maar er zijn ook mensen die er wel wat aan kunnen doen, dus daar heb ik absoluut geen medelijden mee.
    No offence, maar dit soort dingen kan je beter op een forum zetten met politieke ideeën, en niet op Quizlet.

    Ik moet hier stiekem door lachen, misschien omdat er wel heel er in overdreven wordt :W Just saying :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor