• Dude, wie is dat allemaal?
    Ikke wel! Ik was er ongeveer een half jaar geleden ook aan begonnen, maar toen was ik toch weer niet-vergetarisch geworden, want ik kreeg opeen (spannend) heel veel hoofdpijn. MAAAAAAAAAAAAAAAR








    Sinds vanmiddag ben ik weer VEGETARISCH.
    Jeuj.

    x.

    Moi n_n
    Al iets van 4 of 5 jaar ofzo. Best trots op mezelf daarover n.n
    Alleen mijn broer en ik zijn vegetariër, mijn ouders niet ;P best raar x]


    Mew <3


    Beeeeeeeesje :-)


    Ik, & al 1 jaar en half x) and I'm FUCKING PROUD off it ^^
    mijn broer en zus zijn ook vegetariër, & mijn moeder half x) mijn andere broer niet -.-
    'k heb het er helemaal niet moeilijk mee & ook geen behoefte om terug vlees te eten; ik denk dat ik zou kotsen als ik het binnen kreeg.. x)
    I mean: denk is aan die beesjes, in plaats van enkel aan jezelf te denken fzoee '


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik, al meer dan een jaar ofzo.. :3

    ik hat 2 maand geel vlees enzzzz enzz gegeten en wat daar allemaal mee te maken heeft en op gegeven moment heeft moeder me gewoon gedwongen enzz beetje te erg duzz tjas helaa niet:S


    balub ^^.

    Ik heb het is geprobeert,
    Maar ag dieren maken dieren dood, that's nature punt
    En en en en het is veel te lekker ^^
    Xx,,


    Get back motherfuckerz'

    NIet eens geprobeerd, ik vind het veel te lekker.

    RESPECT VOOR VEGETARIERS; dat jullie het wel volhouden^^


    Sweet dreams will come true.

    Mij susje is het een keertje eventjes geweest ,omdat se het sielig vond fseu en toen ginge we chinees eten en toen had mij moeder duss ook die kip geval gehaalt en op de tafel gezet en mij susje egt de hele tijd staren duss ok sgoot telkes in de lach , kwartier later segt dat kind: Laat ook maar zitten, Gaat ze die kip eten XD
    En toen was se geen vegatarièr meer ^^


    Crack a bottle

    ik ben nog nooit vegetarier geweest, maar ik heb een meisje in de klas zitten die nog nooit vlees heeft gegeten!:O


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ben geen vegetariër, maar een vriend van me is wel vegetarier. Ik mag geen vegetariër zijn van m'n ma :(

    Mij susje is het een keertje eventjes geweest ,omdat se het sielig vond fseu en toen ginge we chinees eten en toen had mij moeder duss ook die kip geval gehaalt en op de tafel gezet en mij susje egt de hele tijd staren duss ok sgoot telkes in de lach , kwartier later segt dat kind: Laat ook maar zitten, Gaat ze die kip eten XD
    En toen was se geen vegatarièr meer ^^

    nou ik ben ook niet helemaal 100% hoor ^^ ik hou van die saté bij de chinees heb ik 1 keer gehad en 1 knakworstje op vakantie vorig jaar want mijn moeder had zow die pan voor mijn neus neergezet >,<


    when words fail, music speaks.