• Walking on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Dit zal de laatste keer zijn dat ik het met deze RPG probeer, omdat de vorige waren doodgelopen. Ik zal dan ook kleine dingen veranderen. Denk er goed over na of je mee wilt doen, want ik hoop dat deze RPG het langer volhoudt dan de voorgaanden.

    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven of met degene die je helemaal niet goed kent? Wat doe je sowieso al als je niet zeker bent of je ooit nog terug weet te komen? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. Relaties en vriendschappen zullen getest worden en is iedereen echt zo eerlijk geweest over alles? En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden:

    - Candice Krista Forbes || 19 || 1,3 || LoveEeyore
    - Molly Olivia Williams || 20 || 1,3 || CalTHood
    -
    -

    Jongens:

    - Lyle Nicolas Bennett || 20 || 1,1 || Loughlin
    - Liam Daniel Anderson || 19 || 1,2 || || Tuck
    -
    -

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 200 woorden.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Hou het gezellig met elkaar.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Probeer zo snel mogelijk je rol in te leveren.
    # Max. 2 personages.
    # Geen plagiaat.
    # Maar bovenal: Veel plezier.:Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 22:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meisje? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik een meisje?

    Zou ik ook een meisje mogen?

    Is goed, ik zal het erbij zetten.

    Ik heb het liefst dat er nu nog een jongen bijkomt voordat er nog een meisje komt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Naam: Dakota Wallhouse
    Leeftijd: 21jaar
    Karakter:
    Uiterlijk:[Zoë Saldana]
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 10:12 ]

    Oeh, mag ik een jongen reserveren? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Schraeder schreef:
    Oeh, mag ik een jongen reserveren? ^^


    Tuurlijk! Ik zet je erbij. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lyle Nicolas Bennett
    "Cause in the end all you really have is memories."




    Leeftijd: Lyle is geboren op 17 oktober, 1994, wat hem momenteel 20 maakt.
    Karakter:
    Photography. Zijn grote liefde is fotografie. Al van kleins af aan houdt hij ervan om momenten voor eeuwig te kunnen vastleggen. Hij vond het een talent om elke schoonheid te kunnen fotograferen, alle mooie momenten met zijn familie en vrienden, elk gevoel dat hij ooit heeft gevoeld te kunnen weergeven zonder woorden. Toen hij opgroeide was hij niet een van de meest extraverte personen uit zijn vriendenkring, dus zijn camera was een enorme steun voor hem. Het gaf hem de mogelijkheid zichzelf uit te drukken.
    Quiet. Toen hij wat ouder werd, werd hij steeds meer en meer teruggetrokken. Het was soms zelfs zo erg dat hij zich vaak ziek voordeed om niet naar buiten te hoeven. Zijn ouders hebben hem daarom op zijn vijftiende op therapie gestuurd, die hem toch een beetje geholpen heeft. Hij heeft het nog steeds moeilijk met eerste stappen zetten, maar voelt zich al meer op zijn gemak dan vroeger.
    Respectful. Voor iedereen die hij tegenkomt, zal Lyle respect tonen. Ook al heeft hij het gevoel dat hij een persoon niet meteen mag, zal hij zijn best doen om er het beste van te maken en niet meteen gemeen te gaan doen, wat hij meestal ook niet durft. Hij vertoont dit gedrag tegen iedereen om zich heen, en zelfs wat plagerijen bij zijn vrienden vindt hij soms te ver gaan. Hij vindt van zichzelf dat hij een te saai en stijf persoon is, dus hij probeert het wel wat te veranderen.
    Mature. Door zijn stilte en teruggetrokkenheid komt Lyle vaak over als een volwassen persoon. Op verstandelijk vlak is dit niet meteen zo, maar sociaal gedraagt hij zich makkelijk op een volwassen manier. Kinderachtig gedrag vindt hij vaak overdreven, al vindt hij het jammer dat hij daardoor soms uit de boot valt.
    Loving. Lyle is een liefdevol persoon. Niet meteen op relationeel vlak, hij heeft nog nooit echt een relatie gehad door zijn stil gedrag, maar vooral naar vrienden en familie toe. Hij is niet meteen gelovig, maar is de persoon dankbaar die hem zoveel mensen geschonken heeft die hem graag zien. Hij zal haast alles voor zijn vrienden doen, waar maar al te vaak misbruik van gemaakt is geweest.

    Uiterlijk: ~ fc. max irons. Lyle is wat uiterlijk betreft niet enorm speciaal. Hij is met zijn meter achtentachtig wat aan de grote kant, maar niet al te overdreven. Hij is net groot genoeg, vindt hij zelf. Zijn warrige lichtbruine haren passen wel bij zijn groene ogen en geven hem soms wel eens een hoog bambi-gehalte. Hij vindt dat het hem er desondanks toch vriendelijk doet uitzien. Zijn haren draagt hij meestal met gel, of hij laat ze gewoon hun ding doen. Hij trekt het zich niet al te hard aan. Meestal draagt hij gewoon lenzen, maar wanneer hij moe is of gewoon geen zin heeft, draagt hij zijn bril. Zoals hij zelf graag zegt, ook dit geeft hem een groter knuffelgehalte. Lyle is een beetje gespierd gebouwd, maar hij houdt zich er niet bewust mee bezig. Hij heeft het geluk een geweldig metabolisme te hebben dat ervoor zorgt dat hij zoveel mag eten als hij wil zonder ook maar een grammetje bij te komen. Dit beschouwt hij als een talent, al wil dat niet zeggen dat hij nooit iets doet. Soms wandelt hij wat rond, of doet hij wat krachttraining om er niet als een slungelige sperzieboon uit te zien. Zijn kledingstijl is meestal redelijk casual, en hij zal niet snel toegeven dat hij zich al eens graag opkleedt of moeite doet om goed voor de dag te komen. Zijn standaardoutfit bestaat uit een samenstelling van een jeans en een of ander shirt met comfortabele schoenen.
    Relaties: tba.
    Extra: Wat aan Lyle meteen opvalt, is dat hij een Brits accent heeft. Dit komt omdat hij een groot deel van zijn jeugd in Camden, de buurt van Londen heeft doorgebracht. Verder is Lyle linkshandig. Zijn hobbys zijn fotografie en gamen. Stiekem rookt hij, maar weinig mensen weten dat van hem. Verder drinkt hij al eens graag wat alcohol.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 23:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 aug 2015 - 13:02 ]

    MeganKM schreef:
    Cele Laura Amber Lacroix


    Cele • Engels • hemels • Se-lu
    Laura • Latijns • eer • Lo-ra
    Amber • Arabisch • waardevol juweel • Em-Bur
    Lacroix • Frans • La-krwa


    (...)



    Leeftijd •
    Negentien lentes jong, ze is geboren op twee september. Dit maakt haar sterrenbeeld een maagd.

    Karakter •
    Avontuurlijk: Cele staat altijd klaar voor iets dat zich buiten haar comfort bevind. Ze is niet bang om nieuwe dingen uit te proberen en houdt van avontuurlijke dingen.
    Atletisch: Cele heeft al bijna alles wat je kan bedenken van sporten al gedaan. Niets is nieuws voor haar. Of ze dit allemaal even graag deed is de vraag. Toch doet ze nog steeds vele sporten en heeft er geen probleem mee dat ze hier zowat elke dag mee bezig is.
    Vriendelijk: Cele is een hele vriendelijke meid. Dit vindt ze ook belangrijk van anderen. Het kost niets om eens vriendelijk te lachen toch? Als Cele niet lacht dan weet je dat er iets serieus mis is. Want Cele kan haar gevoelens heel goed verbergen.
    Zelfstandig: Cele weet haar plan te trekken. Ze zal niet snel hulp vragen en als ze dit toch moet doen (Wat helemaal niet snel gebeurd) voelt ze zich een mislukkeling.


    Uiterlijk •
    Naast de foto's heeft Cele nog enkele uiterlijke kenmerken. Met haar lengte van 170 centimeter, heeft ze een normale lengte. Haar bouw is erg vrouwlijk met iets rondere billen en gespierde benen. Ze heeft een van natuurlijke licht gebruinde huid. Waar ze wel trots en blij om is. Cele's ogen zijn kastanjebruin en haar lokken licht bruin.


    Relaties •
    Who Wants?

    Extra •
    Cele is een sportief persoon die haar tijd het liefst verdoet met de wereld te verkennen. Ze is gek op reizen, maar ook houdt ze van feesten.


    Het is Latijn, niet Latijns. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hoe oud mogen de personages maximaal zijn? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Hoe oud mogen de personages maximaal zijn? (:


    Nou, het is een vriendengroep met ongeveer dezelfde leeftijden, dus ik denk dat 23/24 ongeveer de lijn is. {:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 13:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oké. Dan wil ik wel een jongen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik een jongen?

    Oké. ^^

    Ik zet jullie er allebei bij. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki