• Het is voor een keer rustig in Quizlet Lane, iets wat niet vaak voorvalt. Alles gaat zijn gewone gangetje tot plots alle vrienden en familie van Union J en een paar buren van hun in Quizlet Lane één voor één op een mysterieuze wijze verdwijnen. Niemand weet wat er precies aan de hand is en alle bandleden en buren zijn volledig desperate. Ze raken in paniek, klagen alles aan bij de politie en blijven niet bij de pakken zitten en gaan zelf op zoek naar hun vrienden en familie. Dit is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, want de vrienden en familie zijn niet zomaar te vinden, geen enkele clue is te vinden en de vrienden en familie zijn ook niet te horen. Tot op een dag één van de leden van Union J een vreemde brief in de brievenbus vindt, hij gaat hier natuurlijk mee naar de andere leden en buren. Is het een raadsel? Misschien een hint? Iets anders? Deze rare brieven blijven verschijnen en bevatten steeds andere info, elke brief komt dan ook elke week bij een andere bandlid of buur in de brievenbus. In de tussentijd met de zoektocht naar hun vrienden en familie gebeuren er natuurlijk ook nog andere dingen als haat, ruzie, nieuwe vriendschappen en eventueel nieuwe liefdes of misschien bedriegen ze zelfs? Gaan ze hun vrienden en familie ooit nog vinden? En wat is er toch met die brieven?

    Praattopic
    Speeltopic 1


    Rollen:
    Union J VOL!
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Doncastears
    Josh Cuthbert - Gereserveerd door Camp
    George Shelley - Chico


    Meisjes VOL!
    - Jade Mia Rivers - Cenation
    - Makayla Eliza Wyuna - Sivan
    - Aurora Mackenzie Smith - Jacconator
    - Kyra Allison Valencia - Benzema


    Vrienden of familieleden: (let op deze verdwijnen gedurende de rpg op mysterieuze wijze)
    - Noralie Bennett - Irvine
    - Bentley Edward Cooper - Chico
    ...


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Cenation en Sivan openenen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:50 ]


    16 - 09 - '17

    Ik claim George, wat denk je wel niet (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gyllenhaal schreef:
    Ik claim George, wat denk je wel niet (cat)


    Haha xp


    16 - 09 - '17

    Rol:
    Meisje
    Volledige naam:
    Jade Mia Rivers
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Jade is wel is een lieve meid die helemaal niet snel bang is. Ze is redelijk zelfzeker en twijfelt weinig aan zichzelf. Ze is een sociaal iemand en maakt graag veel plezier, ze lacht dan ook graag. Ook houdt ze van flirten en uitgaan. Als iets haar niet aanstaat zal ze dat dan ook meteen zeggen. Als je ruzie met haar zoekt zal ze geen ene stap achteruit doen en komt voor zichzelf op, je kan haar ook niet snel kwetsen omdat het haar niet boeit wat mensen zeggen en denken over haar. Toch is Jade ook wat veranderd en is daardoor een brutalere meid geworden die zich soms van niks aantrekt, ze doet soms haar eigen zin en houdt zich dan aan geen enkele regels. Ze vindt het wel is leuk om mensen te kleineren en stiekeme dingen uit te steken. Ook heeft ze graag haar gelijk als ze vindt dat zij ergens gelijk in heeft en niet de ander. Bij momenten heeft ze het ook moeilijk om sorry te zeggen, maar als ze zelf later inziet dat ze fout was kan je misschien toch een sorry verwachten. Verder vertrouwt Jade ook niet zomaar iedereen in één keer en kan wel is verkeerd uit de hoek komen als ze echt razend is of heel erg verdrietig.
    Uiterlijk:



    Kimmy Hays
    Extra:
    /


    16 - 09 - '17

    Whoop Whoop :'D Ik ga een nieuw personage aan maken :") Die Australisch is maar wie intreseert dat in vredesnaam. Nou ja ik wel misschien aangezien ik een beetje in een melige bui ben met Katyin die zit te zeiken over dit belachelijke weer terwijl ik in mijn hoofd we wear shorts shorts zit te zingen en die hele dialoog voor mijn kop zie oke sorry dit moest er weer eventjesuit :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol:
    Meisje
    Volledige naam:
    Aurora Mackenzie Smith
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Aurora is altijd dat geliefd, sociaal meisje dat naar iedereen luistert en altijd een glimlach opzet voor elke vreemdeling die ze tegenkomt. Ze vind het zalig om met haar vrienden wat rond te hangen in eender welk parkje en waardeert haar familie enorm. Ze sluit zich vaak op in haar kamer, om zo haar creatieve kant op te laten wekken en die op haar papier kladdert en zo beeldschone tekeningen kan creëren. Al haar creativiteit haalt ze dan ook van haar buurjongen, waar ze elke avond stiekem naar op kijkt en het niet kan laten om spontaan te glimlachen.
    Uiterlijk:



    Extra:
    ||


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Volledige naam
    Makayla Eliza Wyuna
    Leeftijd
    19
    Innerlijk
    Makayla is levenslustig, energiek, veelzijdig en avontuurlijk. Ze is dol op reizen, voornamelijk omdat ze op zoveel dingen antwoorden wil hebben. Ze zal daarom ook nooit op een plek blijven in heel haar leven. Ze wil dolgraag de wereld zien en zoals zij het zegt: ''De wereld proeven.'' Ze is ambitieus en optimistisch en blijft dat ook – zelfs wanneer hoop geen nut meer heeft. Haar optimisme is iets waar mensen denken gebruik van kunnen maken. Makayla vertrouwd mensen snel en geloofd mensen ook snel en is bij elk goed idee blij. De meeste mensen denken hierdoor dat ze een echte volger is van de roedel en niet voor zichzelf durft op te komen. Terwijl zij erg let op haar onafhankelijkheid. Ze wil graag alles hebben zoals zij dat wil en wil graag haar vrijheid hebben. Ook is Makayla ongeduldig en kan ze nooit lang stilzitten. Je kan nooit van haar verwachten dat ze iets echt doet als het niet haar aandacht trekt. Ze kan hierdoor dingen afrafelen en had hierdoor op school ook haar mindere vakken en betere vakken. Zo waren Adrijkskunde en Levendsbeschouwing haar beste vakken en stond onderaan Scheikunde. Makayla is iemand die nooit loslaat voordat ze haar antwoord heeft. Ze zal voor altijd ijverig blijven en altijd zoveel mogelijk dingen te onthouden. Vooral dromen wil Makayla onthouden. Zo wil ze haar dromen laten uitkomen en dat zal voor haar op nummer 1 staan. Ze zal alles er voor over hebben om haar dromen te laten uitkomen ten koste van familie of vrienden. Zo belangrijk zijn dromen voor haar en ze wil dan ook dat er nooit iets voor in de weg staat.
    Makayla zelf heeft al sinds ze klein is last van haar heup. Dit is een erfelijke ziekte die vanaf haar vaderskant overgedragen wordt. Ook komen hier tekort aan ademhaling, een te lage bloeddruk en suikerziekte/diabetes aan te pas. Makayla moet hierdoor meerdere keren per jaar naar het ziekenhuis en spuit elke dag insuline. Ze laat het nooit merken hoe erg ze vind wat ze allemaal geërfd heeft en probeert de pijn zoveel mogelijk te negeren. Door haar grote liefde voor sport heeft Makayla meer last van deze erfelijke kwalen die ze nooit zal kunnen tegen houden. Als het niet gaat een dag zit Makayla op haar kamer achter laptop onder de dekens te kijken naar andere landen waar ze heen wil. Zo is ze nu de laatste ponden bij elkaar aan het rapen voor haar studie in Amerika die na de zomer van start zal gaan in New York.
    Makayla heeft tot haar 13de een rustig leventje geleidt in haar hometown -zoals zij het verwoord- in Melbourne tot haar ouders haar vertelde dat ze zouden verhuizen. Makayla was dol enthousiast dat ze een nieuw stuk van de wereld zou zien en dacht er niet bij na dat ze haar vrienden en family zowat nooit meer zou zien. Toen ze in Quizlet Lane aankwam kreeg ze veel last over haar heen dat ze makkelijk van zich af liet glijden. Behalve 1 gevoel bleef dagen tot maanden bij haar zitten. Het gevoel van teleurstelling. Langzaam maar zeker ging het steeds makkelijker voor haar om te wonen in een ander land en was dolblij dat ze vrienden kreeg en zelfs een vriendje kreeg. Daar is het onderhand alweer een jaar uit mee maar Makayla zal nooit Melbourne vergeten en droomt nog altijd er van om op latere leeftijd terug naar Australië te emigreren nadat ze stukken wereld heeft gezien die ze dolgraag wil zien. Zo wil ze nog dolgraag naar Azië en een keertje naar Parijs gaan en Rome in Italië.
    Uiterlijk



    ||Ariana Grande||

    Makayla is 1.72 lang en heeft een natuurlijke getinte huidskleur door haar ouders. Met haar donkere grote bambi ogen waar vaak lijkt alsof hij geen pupil heeft kan Makayla bij sommige mensen wat mysterieus en eng uit de hoek komen. Door dit schrikken sommige mensen zich af en durven haar niet aan te kijken. Terwijl het voor de meeste Australiërs doodnormaal is om donkere ogen te hebben waar je geen pupil in ziet is dit voor buitenstaanders eng en anders. Ze heeft een hartvormig hoofd en lichtroze lippen die meestal oranje/roze of donker rood gestift zijn. Kwa make-up gebruikt Makayla nooit foundation maar wel concealer voor de wallen onder haar ogen. Van nature heeft ze namelijk als ze te weinig slaapt -wat vaak voorkomt- enorme blauwe wallen onder haar ogen die zij enorm afkeurt. Ze ziet zichzelf dan als een wandelend spook dat niemand wil zien. Ook draagt ze altijd mascara en een beetje natuurlijke oogschaduw kan voor haar ook niet kwaad. Ze maakt altijd Cat-eyes voor haar ogen. Iets waar je haar nooit zonder zal zien. Haar kleding stijl is een beetje een mixje van Hipster,vintage en gothic. Ze zweeft tussen die 3 kledingstijlen en zal nooit een keuze maken voor 1 kledingstijl. Omdat ze alle kledingstijlen zo geweldig vind. Ook heeft ze een navel piercing al 2 jaar lang en 2 tattoos. Eentje is van een met inkt gevuld vliegtuig op haar linker onderarm en een gedetailleerde wereld bol op haar rechter onderarm. Dit is voor haar passie van reizen en dingen ontdekken. De tattoos geven Makayla moed op een of andere manier.
    Extra
    Is een Aussie en heeft tot haar 13de in Melbourne gewoond. Ze heeft nog altijd een accent dat nooit zal veranderen al zou je er je best voor doen.


    Hoop dat het niet te lang is maar ik was in een schrijf mood :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol: Bandlid Union J
    Volledige naam: James 'Jaymi' William Hensley
    Leeftijd: 23 jaartjes, geboren op 24 februari 1990
    Innerlijk: Jaymi is aardig en ook best grappig. Jaymi is momenteel 23 jaar en is geboren op 24 februari 1990. Hij is homo en heeft een verloofde genaamd Oliver, ook wel Olly genoemd. Op 17 november kwam hij uit de kast met deze woorden: Every boyband needs a gay one, and I'm Union J's.
    Jaymi heeft een kat, hond en twee vissen. Ook heeft hij een broer genaamd Aaron. Verder is hij de leadsinger van de band en heeft op dit moment veel tattoos(het zijn er teveel om bij te houden), zijn favoriete film is avatar en zijn favoriete liede is Who run the world.
    Uiterlijk: Jaymi heeft bruin haar en bruine ogen. Verder verft hij z'n haar vaak wat lichter of donkerder.


    Extra: Hij is gay


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voila, de lijst is tot nu in orde (:


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Voila, de lijst is tot nu in orde (:


    Oke (; Ik haat familie ophalen -.-'' Maar morgen heb ik wel mijn onesie *.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Oke (; Ik haat familie ophalen -.-'' Maar morgen heb ik wel mijn onesie *.*


    Ah leuk, je laat wel een foto zien he? xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ah leuk, je laat wel een foto zien he? xp


    Als ik tijd heb he? :') De eerst komende week heb ik nauwlijks tijd. -ik eet de hele tijd taart -.-''- En daarna zal ik wel een foto posten :') Vinden jullie toch niet erg als ik dan wel eventjes mijn oude pruik op doe/ Ik sta liever niet echt met een kort koppie op internet :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia --> Sivan :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik een meisje?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    Mag ik een meisje?


    Ja hoor (: Sylvie -Cenation- zet je er dan later bij ze is namelijk offline (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol: Meisje.
    Volledige naam: Kyra Allison Valencia.
    Leeftijd: 19.
    Innerlijk: Komt nog.
    Uiterlijk:


    Kyra is een mooi meisje. Ze heeft een licht-getinte huidskleur wat perfect matcht met haar bruine, lange lokken. Ze hangen meestal stijl over haar rug, maar soms doet ze het in een strakke staart of laat ze het lichtelijk krullen. Ze heeft donkerbruine ogen die altijd omringt zijn met wat donkere make up. Over haar figuur kan ze ook niet klagen, met haar slanke taille en volle curves heeft ze een prachtig zandloperfiguur. Kyra heeft een paar tattoo's. Deze op haar zij, die heeft ze voor haar overleden opa gezet. Een infinity tattoo op haar ringvinger en tot slot een kroontje in haar nek. Kyra heeft een paar littekens op haar benen en op haar armen. Die heeft ze overgehouden aan een auto ongeluk.
    Extra: Komt nog.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:05 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable