• Juist ja, heel erg fijn dit. Mijn laptop besloot gisteravond toen ik hem afsloot om te gaan updaten. Dat doet hij wel vaker en over het algemeen merk ik er nooit iets van. Alleen heeft mijn laptop nu dus iets uitgehaald waarbij ik Word dus nog wel kan gebruiken om een nieuw document aan te maken en alles, maar wil ik via mijn documenten een al bestaand document open dan heb ik ineens Office nodig; een programma dat ik er niet op heb staan en ook nooit op heb kunnen zetten want ik heb er nooit iets over gehoord. Nu krijg ik dus telkens een foutmelding als ik iets daarvan wil openen.
    Dit zou op zich nog niet zo heel veel uitmaken als ik niet een presentatie heb binnen een week waarvan alle informatie in een document staan en de PowerPoint heb ik ook al en je raad het al; ik krijg ze niet meer geopend.
    Ik ben nu ontzettend pissed off want dit heb ik dus helemaal nooit gewild, deze update. I was perfectly happy with Word.
    Iemand enig idee wat ik moet/kan doen? En als ik Office moet instaleren, waar ik dat vandaan kan halen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heet Word niet officieel Microsoft Office Word? Dan zou je dus niet een extra programma nodig hebben als hij foutmeldingen geeft over Office, maar zit er gewoon iets fout in Word zelf.

    Maar sorry, ik heb hier ook totaal geen verstand van. Ik laat het meestal door mijn vader oplossen of Google net zo lang tot ik iets tegenkom wat het probleem verhelpt of omzeilt. Succes. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je hebt zoiets als 'open office' dat kun je downloaden, misschien dat dat werkt?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:20 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik moet dus een productcode invullen, want ik heb het inderdaad wel op mijn laptop staan. Het probleem is alleen dat we de disc kwijt zijn waar het dus op zou moeten staan. Ik ga mijn vader desnoods vanavond even laten zoeken naar die disk en anders binnenkort iemand anders vragen om er naar te kijken. Tenzij iemand ineens weet wat ik moet doen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Herstel je computer naar voor de updates werden geïnstalleerd.
    Als je na het updaten problemen kreeg, moet dat helpen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb vandaag van meerdere mensen op het internet gehoord dat ze dit probleem hebben. Zij kunnen echter wel nog lege bestanden openen en het dan via het menu en 'openen' doen. Dus dat je ze niet direct opent, maar vanuit word/office zelf. Probeer dat eens (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 18:51 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik heb vandaag van meerdere mensen op het internet gehoord dat ze dit probleem hebben. Zij kunnen echter wel nog lege bestanden openen en het dan via het menu en 'openen' doen. Dus dat je ze niet direct opent, maar vanuit word/office zelf. Probeer dat eens (:

    Hey, dit werkt. Hartstikke bedankt ^^ Kan ik tenminste weer verder werken aan dingen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis