• Ik heb filmpjes nodig voor bij een verhaal dat ik wil schrijven, maar ik kan dus even niets vinden kunnen jullie mij helpen?

    Titel verhaal: Bloodsuckers...

    Verhaallijn:Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.

    Weten jullie hier filmpjes bij?
    Ik wil ook graag filmpjes met de hoofdpersonen er in

    Sasha Pieterse....als Destiney Atticus Mitchell als Jake. Anna Popplewell als Tiffany

    alvast bedankt :)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 21:58 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Niemand?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Je kunt vast wel wat vinden op Youtube.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb bij Duits ooit een filmpje gezien dat over het einde van de wereld ging, maar dat was met zombies, geen vampieren. Dus nee, sorry, ik heb er niets over.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb al gezocht op youtube, maar kon geen goede filmpjes vinden.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik denk dat je zoiets ook niet snel zult vinden, iets wat totaal bij jouw ideale plaatje past. Ik denk dat je zelf fragmenten uit documentaires zou moeten halen en deze samen zou moeten stellen. Ik denk dat het anders wel erg lastig wordt.


    Enjoy life

    Als ik jou was zou ik proberen om stukjes uit verschillende filmpjes te knippen en die dan samen te plakken, want anders ga je denk ik nog lang kunnen zoeken.
    Je zou stukjes kunnen gebruiken van:
    - independence day
    -28 days later
    -The day afther tomorrow
    -The infection
    -Infected (dit is het meest toepasselijk op je verhaal denk ik, maar het volledige filmpje vind ik persoonlijk nogal gruwelijk, hier zou je ook stukjes uit kunnen knippen, of volledig gebruiken)
    Ik weet niet of de filmpjes geschikt zijn, maar het zijn gewoon filmpjes van trailers van films waarin de wereld vergaat of mensen geïnfecteerd geraken met iets. Als er niets goed tussen zit zou ik gewoon verder zoeken naar stukjes van films van het genre Science Fiction.
    Nog veel succes :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    liz1Dxx schreef:
    Als ik jou was zou ik proberen om stukjes uit verschillende filmpjes te knippen en die dan samen te plakken, want anders ga je denk ik nog lang kunnen zoeken.
    Je zou stukjes kunnen gebruiken van:
    - independence day
    -28 days later
    -The day afther tomorrow
    -The infection
    -Infected (dit is het meest toepasselijk op je verhaal denk ik, maar het volledige filmpje vind ik persoonlijk nogal gruwelijk, hier zou je ook stukjes uit kunnen knippen, of volledig gebruiken)
    Ik weet niet of de filmpjes geschikt zijn, maar het zijn gewoon filmpjes van trailers van films waarin de wereld vergaat of mensen geïnfecteerd geraken met iets. Als er niets goed tussen zit zou ik gewoon verder zoeken naar stukjes van films van het genre Science Fiction.
    Nog veel succes :)


    bedankt :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!