• Zoals alle Vlaamse studenten heb ook ik examens. Ik ben nooit echt een supergoede student geweest, concentratie altijd weg na vijf minuten, maar vorige week ben ik er eindelijk achtergekomen dat die concentratie iets langer blijft als ik filmmuziek luister.
    Daarom heb ik een lijstje samengesteld met mijn 5 favoriete studeernummers.

    Luisteren jullie ook wel eens muziek tijdens het studeren/schrijven? Wat zijn dan jullie favoriete nummers/componisten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, ik moet echt volledige stilte om me heen hebben als ik studeer. Wel heel fijn dat het voor jou werkt!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik luister altijd muziek tijdens het leren. Ik hou van energieke nummers tijdens het leren. Van K-pop tot J-pop/anime nummers. Geeft wat pit en energie tijdens het leren. Nadeel is alleen dat ik soms de neiging heb om mee te zingen.


    Shoganai i ne~

    Ik vind deze video heel fijn om op de achtergrond aan te zetten tijdens het leren of het lezen van een boek.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Tilikum schreef:
    Nee, ik moet echt volledige stilte om me heen hebben als ik studeer. Wel heel fijn dat het voor jou werkt!


    Ja, dat had ik vroeger dus ook. Ik zet het wel heel zacht, anders kan ik het ook niet hebben, maar als ik het niet doe, dan zit ik met liedjes in mijn hoofd die ik meezing, en dat is dan weer afleidend :')

    @Gudetama: Hahaha, ja, daarom kies ik dus instrumentale muziek :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barry_Allen schreef:
    (...)


    Oh, die ziet er inderdaad ook wel fijn uit! Ik vind YouTube enkel niet zo handig, moet ik zeggen, omdat je scherm moet blijven opstaan, zeg maar, en dan word ik weer afgeleid als er meldingen zijn en van die dingen. Ik ben er echt heel gevoelig aan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.