• Zoals altijd blijven deze dingens me schokken, ook al hoor je toch al zo vaak erover. Het artikel is in het engels, dus heb ik een klein stukje vertaald voor degenen die geen engels kunnen.

    Een 8-jarige Jemenitische kind-bruid, stierf onlangs op de nacht van haar bruiloft van interne bloedingen. Ze was getrouwd met een man vijfmaal haar leeftijd. Walgelijk zoals de traditie van uithuwelijken van kinderen met veel oudere mannen is. Het gebruikelijk in Jemen. Meer dan een kwart van de vrouwelijke bevolking zijn getrouwd vóór de leeftijd van 15.


    Link


    -

    Ja, dit las ik laatst al. Vreselijk dat dit soort dingen gewoon gebeuren.

    Ik had het gelezen, ja. Ziek gewoon, echt ziek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jemen, waar pedofilie de normaalste gang van zaken is.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 19:46 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Jemen, waar pedofilie de normaalste gang van zaken is.


    Volgens mij zijn die de tegenstanders van die traditie. Een protest om t hele ding af te schaffen.


    -

    Wat vreselijk :c


    26 - 02 - '16

    Rhiine schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn die de tegenstanders van die traditie. Een protest om t hele ding af te schaffen.

    Hoezo?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Jemen, waar pedofilie de normaalste gang van zaken is.



    Walgelijk gewoon.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bah. Bah, bah, bah.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waar gaat de wereld toch naar toe...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik snap eigenlijk niet waarom ze is gestorven.. Maar goed, echt erg.


    Some people are art and do art at the same time

    Ribery schreef:
    (...)
    Hoezo?


    These atrocities against young girls have outraged groups all over the world who are working to stop this barbaric tradition.


    -

    Malkovich schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom ze is gestorven.. Maar goed, echt erg.

    Omdat ze 8 jaar was. Ze is vast gestorven aan interne bloedingen of iets dergelijks. I mean, die man hield er echt geen rekening mee dat ze nog maagd was en dat het sowieso niet echt zou passen - om het zo maar te verwoorden.

    Draculea schreef:
    (...)
    Omdat ze 8 jaar was. Ze is vast gestorven aan interne bloedingen of iets dergelijks. I mean, die man hield er echt geen rekening mee dat ze nog maagd was en dat het sowieso niet echt zou passen - om het zo maar te verwoorden.

    Dat was netjes verwoord. Ik wou net een speech geven over grote van geslachtdelen en die hele walgelijke gedoe.


    -

    Verachtelijk gewoon dat dit soort tradities anno 2013 nog bestaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ehh, whut? o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.