• Zoals altijd blijven deze dingens me schokken, ook al hoor je toch al zo vaak erover. Het artikel is in het engels, dus heb ik een klein stukje vertaald voor degenen die geen engels kunnen.

    Een 8-jarige Jemenitische kind-bruid, stierf onlangs op de nacht van haar bruiloft van interne bloedingen. Ze was getrouwd met een man vijfmaal haar leeftijd. Walgelijk zoals de traditie van uithuwelijken van kinderen met veel oudere mannen is. Het gebruikelijk in Jemen. Meer dan een kwart van de vrouwelijke bevolking zijn getrouwd vóór de leeftijd van 15.


    Link


    -

    Bah, wat een zieke zieke mensen heb je toch op deze aarde rondlopen! BAH


    Dare to live the life you have dreamed for yourself. Go forward and make dreams come true.

    Bah. Waarom gebeurt dit nog?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    99promises schreef:
    Bah, wat een zieke zieke mensen heb je toch op deze aarde rondlopen! BAH


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Ik voel mij gewoon misselijk worden. Hoe haal je het in je botte kop als man om te trouwen met een acht jarige en het daarna nog met haar te doen ook? Echt die man had toch moeten snappen dat het sowieso geen goed idee was om het überhaupt te proberen. En die ouders begrijp ik ook niet. Het kan dan wel zo zijn dat zij ook zo zijn op gevoed maar dan nog.


    Physics is awesome

    99promises schreef:
    Bah, wat een zieke zieke mensen heb je toch op deze aarde rondlopen! BAH

    Wij vinden het ziek. Hun vinden het normaal. That is a difference.

    Maar goed, ik vind het ook niet kunnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Wij vinden het ziek. Hun vinden het normaal. That is a difference.

    Maar goed, ik vind het ook niet kunnen.


    Ik snap je punt. Maar toch vind ik dat er bij sommige ouders wel een alarmbelletje moet gaan rinkelen, zeker bij dit soort gevallen.


    Physics is awesome

    Gatverdamme


    Life is hard and then we die

    Father schreef:
    (...)
    Wij vinden het ziek. Hun vinden het normaal. That is a difference.

    Maar goed, ik vind het ook niet kunnen.


    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik snap je punt. Maar toch vind ik dat er bij sommige ouders wel een alarmbelletje moet gaan rinkelen, zeker bij dit soort gevallen.


    -

    Bah. Bah. En nog eens bah. Als ik er alleen al aan denk krijg ik overal rillingen, ugh.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:46 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Echt verschrikkelijk. Er was laatst ook zo'n meisje ergens in Zuid-Oost Azië


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik snap je punt. Maar toch vind ik dat er bij sommige ouders wel een alarmbelletje moet gaan rinkelen, zeker bij dit soort gevallen.

    Ik denk dat het daar wel vaker gebeurd en zij denken dat het "erbij" hoort.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik denk dat het daar wel vaker gebeurd en zij denken dat het "erbij" hoort.


    Rond 1800 gebeurde dit ook nog in West Europa incl. Nederland, dat is eigenlijk nog niet zo heel lang geleden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En dan denk je dat we in zo een moderne wereld leven
    Dat is alleen de buitenkant, er gebeuren overal op de wereld zoveel dingen met kinderen waar wij geen weet van hebben
    (en ik ben zo'n soft die dat interesseert en dat gaat uitzoeken)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik las ongeveer zo de topic titel: 'Een achtjarige bruid.' Wat? Acht jaar? Leest verder. 'Gaat dood door interne verwondingen.' Deze wereld is ziek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind dit echt ziekelijk. (cat)
    Hoe komt het dat hun ogen niet opengaan?
    Een kind is niet gemaakt om seks mee te hebben, zeker niet op die leeftijd aangezien ze niet eens volgroeid zijn.
    Maar goed, dat is volgens hun traditie normaal al moet ik wel toegeven dat ik het pervers vind.
    Het gedacht alleen al dat een veel oudere man aan mijn kind van 8 zou zitten doet me walgen.
    Niet dat ik kinderen heb maar...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.