• Juist ja. De aziaten zijn weer eens lekker bezig geweest. Ze hebben namelijk een instant packet gemaakt waarmee je je eigen mini patat, mini cheeseburgers en mini cola kunt maken.



    Ik heb geen idee wat ik ervan moet vinden, maar ik wil het echt hebben! I think I am going to buy this, just because.

    Hier vind je allemaal van die instant dingen. Ik moet er echt om lachen wat ze allemaal hebben / verzinnen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kun je dat... eten? Omg, ik moet dat echt hebben.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:28 ]

    Fennekin schreef:
    Kun je dat... eten? Omg, ik moet dat echt hebben.

    Jep. :Y) Je kunt het vinden op de website die in de beginpost staat ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat heb ik gezien op een blog van een meisje. In China heb je dat soort dingen heel veel. Het blijkt ook dat alles echt zo smaakt, dus de ketchup en de patat die je met water aan moet maken. Echt vreemd :')


    To infinity and beyond •

    I. Need. This.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind echt duizenden van die dingen. Why don't we have this?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eeeuj die ken ik van teskuh!

    Et voila. Het blijkt dus goed te smaken, haha.
    (Ze test vaker japans maak-je-eigen-snoep-setjes)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Eeeuj die ken ik van teskuh!

    Et voila. Het blijkt dus goed te smaken, haha.
    (Ze test vaker japans maak-je-eigen-snoep-setjes)


    ^ die blog dus :Y)


    To infinity and beyond •

    ...Ewh. :'D Het lijkt me niet zo lekker, al wil ik het wel een keer proberen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scorpia schreef:
    I. Need. This.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Volgens mij is het allemaal chemische troep, en volgens mij is het ook niet heel erg goed om te eten...

    Maar wel grappig bedacht van ze haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is er mis met normaal eten? D: No way dat ik dat door m'n strot krijg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ubiquitous schreef:
    Eeeuj die ken ik van teskuh!

    Et voila. Het blijkt dus goed te smaken, haha.
    (Ze test vaker japans maak-je-eigen-snoep-setjes)

    Oh hey. Die kerel ken ik wel. Heb hem heel lang gevolgt op YT, totdat hij onzin ging posten :'D

    Papaoutai schreef:
    Volgens mij is het allemaal chemische troep, en volgens mij is het ook niet heel erg goed om te eten...

    Maar wel grappig bedacht van ze haha

    Wat is tegenwoordig geen chemische troep / heeft geen contact gehad met chemische troep? (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Wat is tegenwoordig geen chemische troep / heeft geen contact gehad met chemische troep? (cat)


    Nou volgens mij zijn er wel gezondere dingen dan dat. Mja...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchell, wat heb je met me gedaan.. Ik heb nu al voor 40 dollar aan voedsel wat ik echt moet hebben (cat)

    Papaoutai schreef:
    (...)

    Nou volgens mij zijn er wel gezondere dingen dan dat. Mja...

    Tuurlijk, er is altijd wat gezonders, maar goed ;p

    Fennekin schreef:
    Mitchell, wat heb je met me gedaan.. Ik heb nu al voor 40 dollar aan voedsel wat ik echt moet hebben (cat)

    Ik heb niet eens geld om het te kopen! Dat is veel erger D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.