• Deadline voor opdracht 4: donderdag 14-11-2013.

    Deelnemers: (vol!)
    Leonie ~ PotterheadMe [Uitstel voor opdracht 4]
    Kim ~ Newt [Joker voor opdracht 4]
    Nathalie ~ DreamerN [Opdracht 4 ingeleverd]
    Femke ~ JamesPotter[Opdracht 4 ingeleverd]/quote]

    De story.
    In de story verschijnen de opdrachten en beoordelingen.
    Toestemming van Krull.
    Toestemming thema wedstrijd

    Beste Chocolata,

    bij deze krijg je toestemming om je thema wedstrijd te openen. Veel plezier!

    Groeten, Krull


    - Ik zoek 5 tot 10 enthousiaste deelnemers. Men krijgt tien dagen om zich in te schrijven, of eerder als het al vol is.
    - Ik zoek geen juryleden. Ik jureer zelf.
    - In totaal zijn er vijf rondes, één ronde duurt zeven dagen. Uitstel kan je vragen, mits een goede reden te hebben. Je kunt maximaal drie dagen uitstel en vraagt het uitstel ten laatste twee dagen voor de deathline.
    - Ben je een dag te laat? Per dag krijg je een punt af op je creatie. Heb je na drie dagen de opdracht nog steeds niet ingeleverd, dan val je af.
    - Inschrijven doe je in dit topic of via een PB/GB naar mij. Gelieve niet beiden! ^^
    - Vermeld bij het inschrijven ook je voornaam, ik noem jullie namelijk bij je naam. Als je dat liever niet hebt, vermeld je naam dan simpelweg niet.

    - Er valt niemand af in deze wedstrijd. Na iedere ronde krijg je een punt, aan het einde wordt het gemiddelde berekend. Dit bepaalt je plaats.
    - Ik werk met jokers. Iedereen krijgt één joker, die je kan gebruiken om een opdracht over te slaan. Als je geen joker gebruikt, krijg je er een punt bij, boven je gemiddelde.
    - Tijdens deze wedstrijd maak je iedere week een opdracht, in het thema van Harry Potter, uiteraard. De eerste opdracht verschijnt in de story zodra de inschrijvingen gesloten zijn.
    - In de story krijg je ook je beoordeling te zien. Ik raad je dus aan om er een abo op te nemen, want ik waarschuw niet.
    - Wat voor opdrachten zijn het? Schrijven, quizzen, fotograferen, parodiëren en tekenen zal aan bod komen tijdens de wedstrijd. Meer vertel ik nog niet! : P Zorg er wel voor dat je over een camera beschikt en de foto's op je computer kan zetten.

    - Plagiaat en het overtreden van de huisregels is ten strengste verboden. Bij het overtreden van de regels zet ik je uit de wedstrijd, zonder pardon. Als je je inschrijft, ga ik er ook van uit dat je de regels van de wedstrijd kent.
    - Heb je dyslexie of iets anders? Zeg het, alsjeblieft.
    - Schrijf jezelf niet zomaar uit de wedstrijd. Wees er zeker van dat je genoeg tijd en enthousiasme hebt, want het is bijzonder vervelend om een deelnemer te verliezen.
    - Je doet mee aan deze wedstrijd voor de lol, niet voor de prijs. De winnaar krijgt dus vooral de eer als prijs, maar ik zal ook een maand lang reclame voor zijn creaties maken op mijn profiel en dergelijke.
    - Nog vragen? Stel ze gewoon in het topic, of hoe jij het het liefst doet.


    Veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit ziet er een heel leuke wedstrijd uit! Alleen kan ik helemaal niet goed tekenen en fotograferen ook niet. Als je niet genoeg deelnemers zou hebben mag je me erbij zetten, maar voorlopig moet je me er dus niet inzetten. Dus gebruik mij maar als een reserve ;)


    I wanna be a wizard!

    Eehh, ik twijfel zo erg! Ik ben echt slecht in quizzen maken en heb weinig tijd. Eerst in elk geval mijn topics.

    :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik doe mee. Ik hoop dat ik het redt qua tijd en anders moet ik er na een tijdje waarschijnlijk mee stoppen. Ik denk niet dat dit het geval is maar ik heb aankomende week iets van 10/11 toetsen dus tja. Ik doe gwn lekker mee!
    Voornaam: Leonie.


    take me back to the basics and the simple life

    Ah, stomme ik. Ik ben even vergeten erbij te vermelden dat je een joker kan gebruiken ^^. Misschien dat het jullie kan geruststellen :).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Da's wel fijn .


    take me back to the basics and the simple life

    Dat is inderdaad handig, maar ik twijfel nog steeds wel..


    I wanna be a wizard!

    MistSnitch schreef:
    Dat is inderdaad handig, maar ik twijfel nog steeds wel..


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Doubts...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik twijfel heel erg...zeer weinig tijd en absoluut niet goed met deadlines ;x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    MistSnitch schreef:
    Dat is inderdaad handig, maar ik twijfel nog steeds wel..

    Ik zou zeggen, neem rustig je tijd om na te denken. Je kunt altijd de joker inzetten als de opdracht te moeilijk blijkt te zijn of als het echt niet anders kan, kun je uitstel vragen. Ik eet niemand op omdat je het druk hebt. ^^
    Als je twijfelt, kan je toch beter even nadenken. Eendagsvliegen zijn niet zo prettig...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    You know, I'll join. Ik kan op de quiz de joker inzetten en de rest heb ik waarschijnlijk wel tijd voor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    You know, I'll join. Ik kan op de quiz de joker inzetten en de rest heb ik waarschijnlijk wel tijd voor.

    Okee! Moet ik je naam erbij zetten of niet? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, ik zal me inschrijven maar ik kan niet helemaal beloven dat ik de gehele wedstrijd volhoud. Ik zet mijn joker dan in op de foto of zoiets. ;)

    Ik heet Dries trouwens.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 15:21 ]


    I wanna be a wizard!

    Chocolata schreef:
    (...)
    Okee! Moet ik je naam erbij zetten of niet? ^^


    Is goed hoor!

    My name's Melissa.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Count me in.
    Mijn name is Fleur.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki