• Maar wel Salam. Ik heb Probie net ingeruild voor Salam en sommigen onder jullie zullen wel weten wat dat betekent, anderen niet. Salam betekent "vrede" in het Arabisch en ook een algemene begroeting (hoe mooi is dat niet?). Ik denk dat jullie wel weten wat mijn motieven zijn om mijn naam in zo'n woord te veranderen: De actualiteit zegt genoeg. Ik vind vrede (hoe naïef dat ook mag klinken) voor alles de beste oplossing en dan moeten we (vind ik) een efforke doen. Ik ga hier niet heel mijn politiek standpunt opkladden want daar gaat dit ook helemaal niet om, het is gewoon iets dat ik echt wilde doen. Trouwens, don't shoot me als onderstaande foto niet klopt, want ik heb nou niet bepaald een Arabisch toetsenbord, ik kan geen Arabisch en het is dus ook maar een foto die ik gevonden heb. (:


    Dus, hebben jullie soms namen die gewoon woorden uit een andere taal zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, zoveel usernames in een andere taal. Vooral Engels, maar ook Japans. De volgende wordt Koreaans.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 22:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuke naam! (: Mignon is Frans haha.


    She's imperfect but she tries

    Ik praat Arabisch en het is werkelijk een van de mooiste woorden in een taal.

    Anyways, wa'alaikum salaam :]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 22:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wauw, supermooie username! Ik vind het echt heel mooi, qua actualiteit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuke naam! Mooie betekenis ook!
    Ja ik heb een paar Japanse en Engelse namen gebruiksnamen gehad.

    Heel mooi!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik herkende je al niet meer! (: Leuke naam (:

    Painkiller is obv Engels voor pijnstiller en best wel ironisch :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuke naam Leah. Zelf ik heb ik behoorlijk veel talen gebruikt voor mijn usernames: Engels, Duits, Nederlands, Frans, Grieks, Latijn, Pools en Deens


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Erg mooi. De wereld kan in alle talen wel wat meer vrede gebruiken. ^^

    En ja, ik heb ook soms zo'n naam. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, bedankt iedereen! (Sorry, ik had visite deze avond en school vandaag, dus ik kon niet reageren. ^^) Van sommigen heb ik me dus altijd afgevraagd waar de namen vandaan kwamen, dus het is leuk om te weten dat ze ook gewoon uit een andere taal komen, haha. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind de betekenis erachter erg mooi en ben het er volledig mee eens!

    Nope, tenzij Volde een woord uit een andere taal is.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Heel mooi!. Ik wist toevallig al van dat woord met die betekenis, omdat het in de kerstmusical van mijn school naar voren kwam.

    Ik heb drie Latijnse usernames gehad: Incendium (brand), Pugno (ik vecht) en Neminis (van niemand). Doordat ik Latijn leer op school, weet ik hoe ik sommige woorden kan verbuigen (pugno komt van pugnare en neminis van neminem).


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Awesum! Ik ken het woord, heel tof ;D!
    mijn naam komt uit een oorlogsfilm en is de achternaam van de kop bij de foto, hoe ontoepasselijk XD.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 22:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste