• Ik ben opzoek naar stories die het volgende bevatten:

    - Volledig in ABN geschreven (Engels gesproken mag, maar niet net hele verhaal)
    - Goede zinsopbouw
    - Het juiste gebruik van punten, komma's en etc.
    - Moet een fanfictie zijn over een personage uit de Harry Potter-serie

    Ik lees alles, Draco Malfoy, George en Fred Weasley, Harry Potter, in principe maakt het me helemaal niets uit ^^


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Kijk eens bij Square. Als je daar niets vindt wat je iets lijkt, weet ik het ook niet meer. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zal meteen kijken dankjewel :3


    He is my Hero and I'm his Heroine

    http://www.quizlet.nl/stories/106223/the-dark-lord-daughter-harry-potter/

    Ik weet niet of je met: moet een personage zijn uit de harry potter serie bedoelt dat de hoofdpersoon een personage uit de boek moet zijn...

    Wiarda schreef:
    Kijk eens bij Square. Als je daar niets vindt wat je iets lijkt, weet ik het ook niet meer. :'D


    Haha, je bent me net een paar minuten voor. ^^


    OT; Op mijn profiel kun je natuurlijk al mijn verhalen wel vinden, maar ze staan wel wat meer overzichtelijk gesorteerd in mijn Schrijvers ID. (:
    Verder raad ik je ook Fireflies van Wiarda zelf heel erg aan. Het is Remus/Sirius slash, dus daar moet je waarschijnlijk maar net van houden, maar dat komt er slechts behoorlijk mild in voor en het verhaal op zich is gewoon geweldig, dus wat mij betreft mis je echt iets als je hem niet leest. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er nog wel eentje, maar hij is al wel een eindje op weg. (:



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.