• (Sorry als hier al een topic over is. Heb niet heel het forum afgezocht.)

    Weet iemand waar je This Is Us online kunt kijken of kan downloaden met torrent?

    Thanks!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Er was wel al een soortgelijk topic. Het is geopend op 9 september en staat op de eerste pagina in het One Direction subforum: Watch This Is Us online?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er was wel al een soortgelijk topic. Het is geopend op 9 september en staat op de eerste pagina in het One Direction subforum: Watch This Is Us online?


    Oké thanks! Ja sorry, ik ben niet echt op de hoogte van de 1D topics. Ik moest dit gewoon even opzoeken voor een vriendin. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Oké thanks! Ja sorry, ik ben niet echt op de hoogte van de 1D topics. Ik moest dit gewoon even opzoeken voor een vriendin. (:


    Eigenlijk heb je ook niet veel aan dat topic, want er staan geen links in. :x Als ik het goed begrijp is die film sowieso nog niet zo lang uit, dus dan is de kans erg klein dat je ergens stream of download vindt. Je kunt beter wachten tot hij uit is op dvd, zeker als je een redelijke kwaliteit wilt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan