• Hey allemaal!

    Ik weet dat topics om stemmen voor het één of ander te krijgen echt vervelend is. Toch ga ik het zelf doen, gewoonweg omdat ik jullie hulp écht NODIG heb! Dus alsjeblieft, niet weggaan. Het duurt maximaal anderhalve minuut! Echt gemakkelijk en snel en je houd er geen vervelende spams of émails aan over!

    Dus vooraleerst ik plaats hoe je je stem kan geven, ga ik nog even smeken: PLEASE PLEASE PLEASE, je hebt geen idee hoeveel dit voor mij zou betekenen als ik dit win. Echt waar. (:


    Kort stappenplan:
    1) Klik hierop
    2) Vul aan de rechterkant je émailadres in en typ de twee woorden over
    3) Klik op 'stem'
    4) Ga naar de inbox van je émailadres
    5) Open de émail van Nikon
    6) Klik op de link die Nikon je geeft (zo bevestig je je stem, als je dit niet doet, heb je geen stem gegeven)
    7) Je hebt mij ongelooflijk gelukkig gemaakt!


    Het meest gestemde filmpje heeft momenteel 531 stemmen. Het is echt wel mogelijk om hier voorbij te geraken! Dus kom op, jullie kunnen mij helpen!

    Enorm hard bedankt als je hebt gestemd! En als ik eens iets kan terugdoen, vraag of zeg je het maar!

    Liefs, Amina




    NIEUWS: Je kan elke dag opnieuw stemmen! Dus indien je dat ziet zitten, mag je elke dag eens stemmen voor mij! Zou me enorm hard vooruithelpen! (:

    NIEUWS 2: Ik heb heel het reglement eens helemaal gelezen, en ik moet maar 200 stemmen halen om door de preselectie te geraken! Wat er dan gebeurt weet ik niet exact, maar 200 stemmen voor 29 september is sowieso haalbaar, toch! Dus keep on voting!

    NIEUWS 3: Ik heb 200 stemmen! Dankjewel allemaal om te stemmen!!! Ik ben door de preselectie!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:16 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Verkeerde subtopic. Het filmpje is wel geweldig dus ik zal erop stemmen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 17:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry! Dan mag een mod het in het juiste subtopic plaatsen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hmm :/ Sorry, maar ik vul mijn email niet graag in op zo van die dingen, zeker ls ik gewoon voor één stem is, dus nee, sorry.


    comfort in c h a o s

    Cloudburst schreef:
    Sorry! Dan mag een mod het in het juiste subtopic plaatsen!

    Heb het al gemeld voor je :3 Dus dat zal vast snel gedaan worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Heb het al gemeld voor je :3 Dus dat zal vast snel gedaan worden.


    Oké, dankje. Ook voor de stem!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Reid schreef:
    Hmm :/ Sorry, maar ik vul mijn email niet graag in op zo van die dingen, zeker ls ik gewoon voor één stem is, dus nee, sorry.


    Het émailadres is enkel voor die bevestigingsmail, daarna wordt er niets meer mee gedaan. Je émailadres wordt nergens opgeslagen bij hun of zo.

    Maar ik ga je uiteraard niet dwingen, het is jouw keuze! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vond het een erg goed filmpje, dus ik heb even gestemd. ^^ Veel succes nog! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ook gestemd! Mooi filmpje, trouwens. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Parachutes en Vulcano, allebei heel erg bedankt!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gestemd!


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Wat win je ermee dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gestemd. I like the video. Goodluck. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb gestemd en heb mijn vriendin ook even laten stemmen, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gestemd! Erg mooi geschoten. ;o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, dankje allemaal! Betekent echt veel voor mij!


    If we had not a soul, music would have created it.