• Hoi iedereen,

    Dit is eigenlijk meer een zeik topic van mijn kant uit, ik zal het jullie uitleggen.

    Ik ben een paar dagen geleden geopereerd aan m'n gehoor, het is een lang verhaal en uiteindelijk kwam eruit dat ze er niets aan kunnen doen omdat het aangeboren schijnt te zijn en dat ik er maar mee moet leren leven en gelukkig is het alleen maar aan de linkerkant.

    Maar dat is niet de echte reden waarom ik dit schijf, zoals de titel al zei: Ik verveel me.

    Ik zit thuis en ik mag dus nergens heen, ik mag niet naar buiten en de helft van de tijd is er niemand thuis.
    Ik zit wel op Q, maar omdat het doordeweeks is, schrijft bijna niemand en filmpjes kijken komt me de keel ook een beetje uit.
    Af en toe schrijf ik wel voor m'n eigen verhalen, maar ik merk dat ik daar wel moe van wordt.

    Dus mijn vraag was: Heeft er iemand goede tips om de dag door te brengen zonder dat je je verveelt?
    En ik mag geen intensieve dingen doen zoals tillen of sporten.

    Ik hoor het wel (:


    'Darling, just hold on'

    Dajly schreef:
    (...)

    dat hoop ik ook, ze zijn zooo duur. ik mag eigenlijk ook weer nieuwe, maar een deel moet zelfbetaald worden en ik draag ze nooit, dus neem ik ze ook niet
    dat heb ik dus ook, vroeger was ik ook standaard op vrijdag ziek hierdoor en ik ben echt afgepeigerd na een schooldag, tegenwoordig ga ik al om 10 uur naar bed in plaats van 12 uur zoals eerst

    Mijn eerste moest me moeder zelfs betalen. Bij mekaar iets van 15.000 euro uitgerekend. Het tweede en derde kregen we verzekerd. Maar ze is bang dus dat ze op den duur zullen zeggen: betaal zelf.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Mijn eerste moest me moeder zelfs betalen. Bij mekaar iets van 15.000 euro uitgerekend. Het tweede en derde kregen we verzekerd. Maar ze is bang dus dat ze op den duur zullen zeggen: betaal zelf.


    wowow dat is wel erg. bij ons is dat niet zo, maar we moeten per apparaat geloof ik alsnog 300 euro betalen, maar dat is een stuk minder.


    Don't judge a book on its cover

    Dajly schreef:
    (...)

    wowow dat is wel erg. bij ons is dat niet zo, maar we moeten per apparaat geloof ik alsnog 300 euro betalen, maar dat is een stuk minder.

    Haha. Het was me schatting he?.
    6000 gulden per stuk × ong 2.50.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Haha. Het was me schatting he?.
    6000 gulden per stuk × ong 2.50.


    oja, het waren guldens toen... 300 gulden per stuk bijleggen dus


    Don't judge a book on its cover