• Hoihoi,
    Naar aanleiding van The Secret Of Quizlet - Ik weet het, ik ben een dief : P - ben ik op het idee gekomen om een "Welke user ben jij"-quiz te maken! Ik heb goed gespeurd, en blijkbaar bestaan er geen quizzen van (of zijn het er van jaren en jaren geleden...). Dus vroeg ik me af: Wie wil een uitkomst zijn in deze quiz?

    Vertel dan wat over jezelf (Je voornaam; Wat vind je leuk; Wat zijn je hobby's; Zit je al lang op Quizlet; Ken je mij; Het zijn maar voorbeelden) en misschien maak ik wel een quiz over jullie, om te bepalen op welke user de persoon die de quiz maakt het meest lijkt. Als er genoeg geïnteresseerden zijn, natuurlijk.

    Alvast bedankt! ^^

    Users die willen:
    - Ik heb geen users meer nodig, anders wordt het véél te veel. ^^

    * Inside
    * Draculea
    * Roth
    * Delone
    * NightVale
    * Roar
    * VanGogh
    * Felidae
    * Butera
    * Ramazotti
    * JamesPotter
    * Ryler
    * Scorpia
    * LoveLarry
    * Scandal
    * Minions
    * Gibbs
    * Parachutes
    * pimpampet
    * RavensMoon
    * Bombalurina
    * Square
    * Adnane
    * ChetUbecha

    --> De vetgedrukte namen zal ik voor deel 1 gebruiken, de rest komt aan bod in deel 2. :Y)
    Informatie kan je gewoon in dit topic zetten, maar als je dit liever via GB/PB doet, kan dat ook. ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil ook wel als je nog plaatsen hebt :')

    Ik ben Naomi, 18 jaar en Belg, die vanaf maandag aan de universiteit start. Ik heb totaal geen hobby's, 'cause I'm lazy as hell. Mensen beschrijven me meestal als een goedlachse persoon met sarcastische en droge humor. Ik zit best al lang op Q. Drie jaar, geloof ik hoewel ik wel een lange tijd er niet meer ben op geweest. Ik ben meestal te vinden op het forum en af en toe lees ik wel eens verhalen. Euhm ik ben iemand die verslaafd is aan series zoals TBBT, HIMYM, PLL, TW, etc. Ik lees ook enorm graag. Oh and I love rp'ing :Y)

    EDIT: Ik hou van punk/rockachtige muziek. Green Day, Blink 182, The Offspring, New Found Glory, etc. zijn dan ook mijn meest favoriete groepen ^^

    Nog iets? ^^

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 20:02 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    ok dan!
    Nou, ik ben Nori -Haloooo Noriiii!- Ja, hoi :Y)
    Mijn lievelingsbezigheid is natuurlijk; Quizlet ^^
    verder hou ik erg van;
    Tekenen.
    Schrijven.
    fantaseren.
    Dromen.
    Muziek luisteren.
    Lezen.
    Boksen.
    Scouting.
    Creatief doen.
    Kletsen en natuurlijk zingen wat ik eigenlijk niet kan xD

    Ik ben gek op mijn twee kitty's Dikkie en Mokkel ^^
    Ik ben eigenlijk altijd vrolijk en vaak ook best druk xD
    soms ben ik heel erg rustig maar dan ben ik waarschijnlijk boos ^^
    ik zeg altijd meteen wat ik denk, maar ik denk niet na over wat ik zeg.
    Ik ben dus een echte flapuit xD

    Ik hoop dat dit genoeg informatie is ^^
    X

    oh ja, Ik zit op het vwo, de brugklas ^^

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:24 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mijn naam is Brookelle, maar iedereen noemt me Brooke omdat ik echt een zware hekel aan mijn naam heb en hij ook moeilijk uit te spreken is. Mijn nationaliteit is half-half :]. Mijn vader is Amerikaans en mijn moeder Nederlands wat mij een halfbloedje van beiden maakt, al heb ik ook Russisch bloed in me. Vanwege dat mijn vader Amerikaans is heb ik vanaf mijn geboorte tot mijn achtste in New York gewoond. Ik ben zeventien jaar en volg momenteel een toneelopleiding. Mijn hobby's zijn dan ook acteren en stukken schrijven. Ook wil ik heel graag hierna een dansopleiding doen want ik zit onder Ierse dans en heb enkele jaren onder jaz ballet, streetdance, breakdance en gewoon ballet gezeten. Naast dansen en acteren is mijn grootste hobby nog commentaar geven. Ik heb een uitgesproken eigen mening en kom vaak over als overenthousiast of nogal nors en chagrijnig. Ik heb een paar verslavingen waaronder natuurlijk chocolade en eten. Ik zit sinds zesentwintig juni een jaar op Quizlet en ben hier gekomen door een andere site waar ik ook opzat voor RPG's. Ik ben dol op varkens! Ze zijn zo schattig. Van biggetjes tot aardvarkens :'D. En het belangrijkste: Ik ben een meisjeeee! Yaaaay!

    Sorry, het is wat uitgelopen o-o.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dankje iedereen :]. Ik heb al aardig wat ideeën :').
    - Niet dat ik geen mensen meer nodig heb, in tegendeel! Voor het geval dat je dat dacht, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mij ook!

    Mijn naam is Emma, ben veertien jaartjes oud en mijn verjaardag wordt op één december gevierd. Naast schrijven is ook tekenen een van mijn grootste hobby's, of gewoon ergens mijn creativiteit uiten. Meestal schatten mensen mij ouder, wat ik nog steeds niet helemaal snap, maar goed. Schorpioenen vind ik echt toffe beesten, al vind ik ze wel eng. Maar ze zijn gewoon awesome. :'D Daarom heb ik ook de naam Scorpia. Scorpius wilde ik eerst doen, maar aangezien die bezet was had ik er maar Scorpia van gemaakt. Scorpius betekent officieel in het Latijns - I think, ik zag het gewoon in een boek. Ik ben er niet zeker van of dat wel Latijns is - schorpioen. Mijn hobby's is naast schrijven en tekenen ook lezen. Ik houd vooral van OP stories met 'n goede verhaallijn. Ik ben ook zeer perfectionistisch en probeer ook altijd geen spelfouten te maken. Op school ben ik geen populair meisje, maar wordt ook niet zoveel gehaat. Ik doe de niveau HAVO. Momenteel heb ik best wel keel- of buikpijn, zoals nu. Ik heb geen idee waar dat vandaan is gekomen, maar goed. Ik zit nu ruim bíjna twee jaar op Quizlet en is zonder dat ik het wist in mijn hobby's gekropen. Ik verdoen mijn tijd daarom dus vaak aan Q en ben daar trots op. :')
    Mijn grootste wens is en blijft - hopelijk - dat iedereen elkaar gewoon kan accepteren. Ik heb twee vriendinnen, beide zijn ze lesbisch. Op school worden ze continu gepest waar ik bij ben. In mijn ogen denk ik dat ze gewoon té ver gaan, hier kan ik simpelweg niet echt tegen. Ik zou graag willen dat de haat tegenover homo's, lesbiennes, bi's, hetero's of wat dan ook wordt gestopt. Mijn levensmotto is dus: ''Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden.''
    Ik denk trouwens ook niet dat ik echt knap of grappig ben, wat anderen wel van mij denken. Maar ontevreden over mijn uiterlijk ben ik ook niet.
    Ik houd heel erg veel van muziek, maar een film- en/of serie-mens kun je mij niet noemen. Ik ben ook geen fan van een beroemdheid, band of wat dan ook, al lees ik wel heel graag boeken. :3 Als ik boos op je ben, vergeef ik je ook niet zo snel, tenzij je echt vriendelijk of gewoon normaal tegen me doet, maar goed, het hangt daarom er ook vanaf wat je hebt gedaan waardoor ik boos op je ben geworden. Ik reageer niet altijd chagrijnig op dingen, tenzij ik een keertje gewoon pissig ben.
    Mijn Engels is niet eens zo slecht niet, maar Engelse verhalen/boeken lees ik dus écht niet, omdat er vaak veel spelfouten inzitten en ik meer fan ben van Nederlandse stories of boeken, omdat die vaak beter zijn geschreven en die begrijp ik ook vaak beter.
    Verder ben ik fan van deze schrijfsters op Q: Rhiine, Square, Draculea, Frodo, Beaton en dat ene schrijfster/schrijver van de story Stupid Famous Fanfictions Mistakes, ik kan even niet op de naam komen. :')
    Maar goed, dit is weer zo'n lange post, dus ik denk dat dit het wel ongeveer was. En als je tóch meer over me wilt weten - al ga ik daar niet vanuit - stuur je me maar een GB'tje/PB'tje. =D


    Al vind ik het heel awkward dat als je straks die quiz gaat doen en daarna jezelf als uitkomst hebt. :'D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:44 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben Loeka, ik zit nu ongeveer 1 jaar en 5 maanden op Quizlet.
    Dat komt omdat ik een nieuw account heb aangemaakt, met een -voor mij- eigenlijk nog onduidelijke reden xD
    Ik ben raar, druk en vaag.

    Ik ben 13 jaar en een best wel belangrijk ding:
    I LOVE ONE DIRECTION !
    Ik ship alle bromances en romances. :)
    Het meest Larry, Ziam en Ziall (en Zerrie, Elounor enz.)

    Ik schrijf 1D verhalen, en ben van plan om in de toekomst iets te doen met fotograferen of schrijven.
    Als iemand mij kwetst duurt het vaak best lang voor ik eroverheen ben, en dat is best irritant :Y)
    Ik ben soms heel ongeduldig, terwijl ik zelf enorm sloom ben.
    Ik ben getrouwd met eten, en dan vooral chocolade en cupcakess :)
    En Haribo Dragibus.

    Dat was het wel zo'n beetje..
    xx


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Scorpia schreef:
    Mij ook!

    Mijn naam is Emma, ben veertien jaartjes oud en mijn verjaardag wordt op één december gevierd. Naast schrijven is ook tekenen een van mijn grootste hobby's, of gewoon ergens mijn creativiteit uiten. Meestal schatten mensen mij ouder, wat ik nog steeds niet helemaal snap, maar goed. Schorpioenen vind ik echt toffe beesten, al vind ik ze wel eng. Maar ze zijn gewoon awesome. :'D Daarom heb ik ook de naam Scorpia. Scorpius wilde ik eerst doen, maar aangezien die bezet was had ik er maar Scorpia van gemaakt. Scorpius betekent officieel in het Latijns - I think, ik zag het gewoon in een boek. Ik ben er niet zeker van of dat wel Latijns is - schorpioen. Mijn hobby's is naast schrijven en tekenen ook lezen. Ik houd vooral van OP stories met 'n goede verhaallijn. Ik ben ook zeer perfectionistisch en probeer ook altijd geen spelfouten te maken. Op school ben ik geen populair meisje, maar wordt ook niet zoveel gehaat. Ik doe de niveau HAVO. Momenteel heb ik best wel keel- of buikpijn, zoals nu. Ik heb geen idee waar dat vandaan is gekomen, maar goed. Ik zit nu ruim bíjna twee jaar op Quizlet en is zonder dat ik het wist in mijn hobby's gekropen. Ik verdoen mijn tijd daarom dus vaak aan Q en ben daar trots op. :')
    Mijn grootste wens is en blijft - hopelijk - dat iedereen elkaar gewoon kan accepteren. Ik heb twee vriendinnen, beide zijn ze lesbisch. Op school worden ze continu gepest waar ik bij ben. In mijn ogen denk ik dat ze gewoon té ver gaan, hier kan ik simpelweg niet echt tegen. Ik zou graag willen dat de haat tegenover homo's, lesbiennes, bi's, hetero's of wat dan ook wordt gestopt. Mijn levensmotto is dus: ''Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden.''
    Ik denk trouwens ook niet dat ik echt knap of grappig ben, wat anderen wel van mij denken. Maar ontevreden over mijn uiterlijk ben ik ook niet.
    Ik houd heel erg veel van muziek, maar een film- en/of serie-mens kun je mij niet noemen. Ik ben ook geen fan van een beroemdheid, band of wat dan ook, al lees ik wel heel graag boeken. :3 Als ik boos op je ben, vergeef ik je ook niet zo snel, tenzij je echt vriendelijk of gewoon normaal tegen me doet, maar goed, het hangt daarom er ook vanaf wat je hebt gedaan waardoor ik boos op je ben geworden. Ik reageer niet altijd chagrijnig op dingen, tenzij ik een keertje gewoon pissig ben.
    Mijn Engels is niet eens zo slecht niet, maar Engelse verhalen/boeken lees ik dus écht niet, omdat er vaak veel spelfouten inzitten en ik meer fan ben van Nederlandse stories of boeken, omdat die vaak beter zijn geschreven en die begrijp ik ook vaak beter.
    Verder ben ik fan van deze schrijfsters op Q: Rhiine, Square, Draculea, Frodo, Beaton en dat ene schrijfster/schrijver van de story Stupid Famous Fanfictions Mistakes, ik kan even niet op de naam komen. :')
    Maar goed, dit is weer zo'n lange post, dus ik denk dat dit het wel ongeveer was. En als je tóch meer over me wilt weten - al ga ik daar niet vanuit - stuur je me maar een GB'tje/PB'tje. =D


    Al vind ik het heel awkward dat als je straks die quiz gaat doen en daarna jezelf als uitkomst hebt. :'D

    Inderdaad, daar had ik nog niet aangedacht :'). Ik zal er wel voor zorgen dat er een vraag inkomt waarbij je moet zeggen wie je bent, als je op de lijst stond. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Well, I'm Belle en ik ben 16 jaartjes oud. Al word ik vaak juist jonger geschat... Al komt dat ook wel, omdat ik best wel klein ben.
    Ik heb een ernstige Q verslaving en ik zit hier ook alweer bijna 2,5 jaar.
    Ik houd heel erg van lezen, tekenen en schrijven. Al kan ik de laatste tijd weinig tijd en zin ervoor vinden, jammer genoeg.
    Verder heb ik een obsessie voor langhaargastjes, zwaarden en centauren :Y) Niet de meest voorkomende obsessies.
    Oh, en ik ben echt dol op Fantasy! Ik vind LotR en Narnia (vooral de eerste twee delen) helemaal geweldig.
    Qua muziek ben ik weer een van de weinigen die Epic Music helemaal geweldig vind. Metal vind ik ook altijd leuk om te luisteren.
    Owja, en ik ken jou ^^ Gezellig om mee te kletsen in gb :')

    Wil je nog iets weten? Ik faal altijd in verhaaltjes over mezelf schrijven...

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:33 ]


    Stenenlikker

    Wat een leuk idee! Ik wil eventueel ook wel meedoen als je mij kan gebruiken. =)

    Ik ben Erica. Ik ben ondertussen 20 jaar oud en zit al 6 jaar op Quizlet. Ik ben sinds een dik jaar een moderator en sinds 2 jaar columnist op Quizlet.
    Voor de rest heb ik een passie voor mijn sport: kajakken, niet te verwarren met kanoën. En hobbies zijn nail art, het vriendje, studentenraad en studentenvereniging. Met al die hobbies ben ik een druk bezette persoon, maar ik zou ook niet liever willen want ik zit niet graag stil.
    Op quizlet zijn mijn favoriete activiteiten quizzen maken, lezen en het forum. Ohja, en natuurlijk moddingetjes. =)
    Euhm, ik ben een Belg. Maar stiekem ben ik half Belg, half Nederlander.

    Voor de rest weet ik niet wat te vertellen, dus als je me wil gebruiken, mag je me altijd een pb sturen met vragen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben Gail en ik heb die verhaal geschreven (cat)
    Achja. Zet me op t lijst. Als ik van school komt ga ik wel wat schrijven.


    -

    Ik wil wel! :3

    Hooi! (:

    Mijn naam is Yolanda, en ik ben op dit moment 16 jaar oud. 2 December wordt ik 17 *hinthint*. Ik zit inmiddels alweer over de 5 jaar op Quizlet en nog steeds met plezier. :3 Ik ken jou, Chocolata, en ik vind dat je een onwijs lieve meid bent! die 18 september (morgen dus) jarig is *hinthint voor mensen die dit lezen*.
    Ik hou van genoeg dingen, waaronder dat ik een enorme Potterhead en Stan (zo heten de fans van Eminem) ben. Ik ben verslaafd aan series zoals Switched At Birth, Twisted, Melissa&Joey en (ofcourse) NCIS.
    Qua hobby's speel ik accordeon en hiermee wil ik naar het conservatorium. Ik ben al aardig op weg om daar te geraken. :Y) Verder hou ik veel van lezen, en schrijven vind ik ook ontzettend leuk. En ohjah, muziek luisteren! _O_
    Ik hou heel veel van muntdrop, doritos chips en borrelnootjes. Verder hou ik ontzettend van de kat die we hebben: Snoepie (nee, niet om op te eten, zoals het snoep x) ). We hebben verder ook nog 2 kakatoes (Jip en Janneke) en 2 grijze roodstaarten (Tommy en Coco). Mijn ouders betekenen alles voor mij, en ik doe dan ook alles voor ze wat nodig is. Zeker omdat mijn moeder niet veel kan wegens haar reuma, en mijn vader wegens zijn pasgeleden hartinfarct. Ik heb één zus, Daisy, en zij is 22 jaar oud. In één woord vind ik haar gewoon vré-se-lijk! Ik kan niet wachten op de dag dat ik met mijn accordeon in mijn camper ga toeren door Europa, want dat is dan ook mijn doel om te gaan doen als ik het conservertorium heb afgerond.
    Ohjah! Ik ben mijn muzieksmaak helemaal vergeten te melden! Ik hou ontzettend veel van Eminem, Stromae, Nightcore, Tokio Hotel, 30STM, Linkin Park, Evanescene, Black Veil Brides en nog vele anderen!

    Wil je dat ik nog iets vertel? Zeg het me maar! :Y)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rhiine schreef:
    Ik ben Gail en ik heb die verhaal geschreven (cat)
    Achja. Zet me op t lijst. Als ik van school komt ga ik wel wat schrijven.


    dat*


    Some people are art and do art at the same time

    Oh well, why not? :Y)

    Ik ben Parachutes, mijn echte voornaam is Dirkje. Mijn hobby's zijn schrijven, muziek luisteren, (manga) lezen, anime kijken en gewoon doelloos voor me uitstaren en dagdromen. Ik ben dol op Japan, eigenlijk op heel Azië wel, en dan hou ik in het bijzonder ook heel erg van anime. ^^
    Mijn lievelingsband is natuurlijk Muse, ik vind ze echt helemaal geweldig. Ik luister verder ook heel graag naar Imagine Dragons, Coldplay (wel de oude Coldplay!), Radiohead, Mumford and Sons, Keane, Snow Patrol, Stereophonics, Kodaline en nog een hele hoop andere bands. Wat ik geweldig vind om te doen is naar festivals en concerten gaan; ik vind live muziek heel gaaf.
    Verder ben ik dol op katten, maar vind ik honden vreselijk. Mijn andere lievelingsdieren - naast katten - zijn giraffen en pinguïns.
    Schrijven is echt enorm belangrijk voor me, het is zowel mijn grootste hobby als mijn uitlaatklep voor gevoelens en frustraties. Wat ik schrijf is dan ook heel afhankelijk van hoe ik me voel. Het liefste schrijf ik een beetje duister en symbolisch, vaak met een grote schep drama en een snufje romantiek erbovenop. Dat betekent overigens niet dat ik me zelf constant duister en depressief voel, hoor. :Y)
    Naast de Japanse anime's, kijk ik ook graag naar Britse BBC series, zoals Sherlock en The Adventures of Merlin. Doctor Who heb ik nog niet gezien, maar het lijkt me wel hel leuk. (: Game of Thrones vind ik ook erg leuk, maar ik ben meer fan van de boeken als van de serie.
    Qua boeken ben ik dol op fantasy en science fiction, de genres waarin ik zelf ook het meeste schrijf. Nineteen Eighty-four van George Orwell vind ik een geweldig boek. Ook was ik een trouwe volgster van de inmiddels affe Gone-serie van Michael Grant en de BZRK-serie van dezelfde schrijver vind ik ook awesome. Ik ben wel gefascineerd door boeken waarin op de één of andere manier mind control of dat soort dingen in voor komen, zoals bij Nineteen Eighty-four en BZRK.
    Films kijken doe ik bijna niet. Ik heb geen hekel aan films, maar ben ook echt geen fan van films. Als je me vraagt wat ik goede films vind, heb ik niet heel veel antwoorden voor je, ik heb er gewoon niet veel gezien. Waarschijnlijk zal ik Lord of the Rings, Harry Potter en misschien nog wat dingen op noemen. Oh, the Lovely Bones vind ik een hele goede film, trouwens.
    Een slechte eigenschap van mij is dat ik tegen hypes ben. Een mooi voorbeeld daarvan is de Hunger Games. Ik was helemaal weg van die boeken en heb ze ook allemaal in mijn boekenkast staan, maar zodra het steeds bekender werd en er een film van kwam, vond ik het niet echt leuk meer, puur omdat zoveeeeel mensen het leuk vinden. Ik denk dat het een soort van mijn natuur is om tegen de stroming in te gaan ofzo.
    Ten slotte; ik zit nu zo'n vijf jaar op Quizlet; één jaar op een andere account, vier jaar op deze. Vanaf het moment waarop ik het bèta-readen ontdekte, was het altijd stiekem een beetje mijn droom om ook ooit bèta te worden, dus toen dat een jaar geleden inderdaad gebeurde, was ik heel erg blij en nu ben ik er nog steeds heel trots op. ^^


    Dat was het zo'n beetje, I guess? Sorry voor de lap tekst. :'D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:33 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hoi ik ben Pam ben bijna 18 jaar oud en woon vlakbij Utrecht.
    Ik ben officieel bijna een jaar lid van Quizlet maar ben niet zo actief omdat ik het moeilijk vind om mijn contacten hier te vinden ;(
    Verder ben ik trainster van het G-team (gehandicapte team) in mijn dorp.
    Ik volg de studie event managment maar vind er eigenlijk vrij weinig aan omdat ik me verveel op school :)
    Verder ben ik heel erg van geweest van one direction.
    Ik hou van uitgaan met mn vrienden en vriendinnen en ben verslaafd aan mn vriend hihihi. Mijn vrienden en vriendinnen lijden hier echter niet onder hoor.
    Ik werk al vijf jaar bij de Hema.
    Mensen vinden mij over het algemeen spontaan en hartelijk en dat probeer ik ook zo te houden want ik vind het wel mooie eigenschappen.
    Ik rijd op een mooie scooter die te koop staat op marktplaats helaas :( Ik heb mijn rijbewijs al gehaald dus ik koop daarom een autootje en gaat mijn scooter weg.
    Het geld groeit echter niet op mijn rug :)
    Ik ben in aanraking gekomen met Q door de bekende mod Krull. Ik zat aan het begin van vorig jaar bij haar in de klas en zij heeft mij weten te overtuigen om lid te worden hier.

    Ik denk dat ik zo wel veel informatie over mezelf heb gegeven :)


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    ik doe wel mee!

    ik ben iris en 21 jaartjes jong, zit nu ongeveer een half jaartje op quizlet maar ben bijna elke dag actief. Ik hou vooral van hstorische en fantasy verhalen. mijn hobbies zijn vooral creatief, bijvoorbeeld: het maken van kleding, tekenen, schrijven en schilderen. Daarnaast ben ik echt een hardchick, ik houd van ruig, motorcross, harde muziek als metal en meer van dit soort dingen.
    Ik ben ongeveer 8 keer per jaar te vinden op evenementen als castlefest, midwinterfair en de elf fantasy fair. Daar dos ik mij ook helemaal voor uit met mijn kostuums.
    momenteel volg ik de opleiding mmz 20+, dat houd in dat ik later ga werken met mensen die geestelijke hulp nodig hebben. Ik werk al een aantal jaar in de zorg en doe dat met heel veel passie.


    zo iets?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.