• Een jaar heb ik gewerkt voor de boekwinkel hier in de buurt. Iedere keer dat ze me ook maar nodig hadden, was ik daar voor hen. Zelfs wanneer ik ziek was, zette ik met alle moeite een glimlach op mijn gezicht en toen ik hoorde dat mijn opa kanker had en ze hem niet meer konden helpen, ben ik diezelfde dag nog in die winkel gaan staan alsof er niets aan de hand was. Ik deed wat ik kon voor hen, altijd. Kwam wanneer ze me nodig hadden. Ik probeerde de klanten te helpen zoveel als ik maar kon.

    Nu - terwijl we druk bezig zijn met het vieren van mijn moeders vijftigste verjaardag - krijg ik een telefoontje van F. (de eigenaar van de winkel). Ik ben per direct ontslagen. Een reden werd niet gegeven, maar hij zou wel graag willen dat ik deze week eens langs zou komen om te praten en zorgen dat ik niet boos was en zodat ik mijn laatste bestelling af kan halen.

    Ik weet dat ik nog niet wist hoe alles werkte in de winkel (geen wonder als je er ook gewoon geen uitleg over krijgt). Ook zei F. mij aan de telefoon dat hij dit eerder had moeten zeggen tegen me om me de mogelijkheid te geven te solliciteren voor een andere baan. Hij deed het af met de onnozele reden dat het er "bij ingeschoten was".

    Aanstaande vrijdag ga ik dus voor een laatste keer langs om mijn bestelde boeken op te halen. Ik ga ervoor zorgen dat ik er op mijn best uitzie, zoals altijd, om hem in nette woorden te vertellen wat een waardeloze actie ik dit vind. Ook ga ik hem zeggen dat hij een van zijn vaste klanten verloren is; ik ben niet van plan er ooit nog een bezoekje te brengen.


    We need a bigger boat.

    Jeetje.. Wat stom zeg :c
    Ik zou inderdaad zeggen wat je ervan vind.


    26 - 02 - '16

    What the fuck... Tot de afbranden die hap..


    ©1998

    Dat is een lage streek zeg. Die mag je inderdaad wel eens laten weten hoe je er over denkt. Succes vrijdag!

    Dat slaat gewoon nergens op, als er niet eens een reden is. Ik zou echt ontzettend kwaad worden.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:39 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Draculea schreef:
    Dat is een lage streek zeg. Die mag je inderdaad wel eens laten weten hoe je er over denkt. Succes vrijdag!


    •*• Lululu •*•

    Draculea schreef:
    Dat is een lage streek zeg. Die mag je inderdaad wel eens laten weten hoe je er over denkt. Succes vrijdag!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Essink schreef:
    Dat slaat gewoon nergens op, als er niet eens een reden is. Ik zou echt ontzettend kwaad worden.

    Draculea schreef:
    Dat is een lage streek zeg. Die mag je inderdaad wel eens laten weten hoe je er over denkt. Succes vrijdag!

    Werkgevers... Het jammere is dat het geen vaste baan is; anders zijn ze namelijk verplicht om twee week van te voren het aan te geven.


    Alleen maar tranen van geluk

    Essink schreef:
    Dat slaat gewoon nergens op, als er niet eens een reden is. Ik zou echt ontzettend kwaad worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jullie zijn allemaal zo lief; dank jullie wel <3.


    We need a bigger boat.

    Scavo schreef:
    Jullie zijn allemaal zo lief; dank jullie wel <3.

    Trouwens, je hebt sowieso recht op een reden waarom. Ik zou 't gewoon eisen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet welke boekwinkel dat is of waar die is, maar uit solidariteit, zal ik me boeken daar nooit meer halen xd hahaha
    Meestal laat ik ze toch bezorgen


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zoidberg schreef:
    Jeetje.. Wat stom zeg :c
    Ik zou inderdaad zeggen wat je ervan vindt.


    i put the fun in funeral

    Draculea schreef:
    Dat is een lage streek zeg. Die mag je inderdaad wel eens laten weten hoe je er over denkt. Succes vrijdag!


    Do what people say you can't.