• Voor school moet ik een filmpje maken. Ik zoek dus een programma waar ik bv een 30-day trial van kan downloaden of dat gratis is.

    Het zou de volgende dingen moeten kunnen:
    - beelden versnellen/ vertragen
    - beelden in zwart-wit of sepia zetten
    - Bovenop de beelden een stem/muziek plaatsen

    Ik heb geen Windows movie maker meer op mijn pc. :c
    (en ik zou liever een ander programma uitproberen)


    Let the Night embrace you

    Mijn zus moest ooit eens een kortfilm maken en met iMovie heeft zij echt iets heel moois kunnen in elkaar steken. Jammer genoeg is dat wel voor Mac. Adobe Premier schijnt echt goed te zijn, maar dat moet je natuurlijk kopen, maarjah wie doet dat nu. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Mijn zus moest ooit eens een kortfilm maken en met iMovie heeft zij echt iets heel moois kunnen in elkaar steken. Jammer genoeg is dat wel voor Mac. Adobe Premier schijnt echt goed te zijn, maar dat moet je natuurlijk kopen, maarjah wie doet dat nu. ;)


    Daar vind je waarschijnlijk wel ergens een download van :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Russo schreef:
    (...)

    Daar vind je waarschijnlijk wel ergens een download van :'3
    Vandaar het knipoogje, want die mijne is ook niet echt legaal om het zo maar te zeggen. Jammer genoeg crasht mijn pc als ik dat open, dus ik kan niet zeggen in welke mate het goed is en gebruiksvriendelijk. Dat heb je natuurlijk met brollaptops.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sony Vegas?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je kan Sony Vegas Pro gaan gebruiken, maar ik heb ook met VideoPad gewerkt. Sony Vegas Pro kan in het begin heel moeilijk zijn om mee te werken, omdat de knopjes niet zo obvious zitten als bij WMM. VideoPad is in dat opzicht makkelijker om mee te werken. Dat heeft het gebruiksgemak van WMM, maar met een SVP font en betere kwaliteit dan bij WMM.


    From these ashes, I will rise

    Sony Vegas, Adobe Premier, Adobe After Affects kan ook wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sony Vegas of Final Cut Pro. (: Maar mijn voorkeur gaat naar Sony Vegas.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    VideoPad is gratis en heel fijn ^^

    Windows Movie Maker kan wel alles wat je noemt en je kunt het gewoon legaal downloaden als het niet op je computer staat, maar ik kan me voorstellen dat je liever een ander programma gebruikt als je echt iets moois probeert te maken. :'D Daar heb ik verder geen verstand van, sorry, al heb ik wel gehoord dat Sony Vegas erg goed is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt iedereen! :3


    Let the Night embrace you

    Pinnacle studio 12 doet het nog steeds goed bij mij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MT (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    > Ik heb het via Sony Vegas Pro 12 gedaan. Prachtig programma! (:


    Let the Night embrace you