• Ik zag een mooi plaatje op facebook en toen ik de reacties zag kreeg ik echt de neiging om een facepalm te doen.



    Waar slaat dit op, serieus. Het idee is namelijk naar mijn weten dat het gaat om het feit dat wij in het water zwemmen dat Africa tekort heeft.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 17:00 ]


    26 - 02 - '16

    Mensen zijn eenmaal dom. Gelukkig snap jij wél de achterliggende en ware gedachte van dit plaatje.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is 9gag, daar nemen ze niets serieus en zijn ze lekker sarcastisch. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Some people. Het plaatje is inderdaad wel mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Well, ik vind het best grappig, maar ik begrijp dat je je eraan kan ergeren. Het is tenslotte een serieus probleem.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Well, ik vind het best grappig, maar ik begrijp dat je je eraan kan ergeren. Het is tenslotte een serieus probleem.


    En misschien ben ik wel wat té serieus. Ik neem dit soort problemen namelijk ontzettend serieus en ik vind het beledigend als er grappen over worden gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    En misschien ben ik wel wat té serieus. Ik neem dit soort problemen namelijk ontzettend serieus en ik vind het beledigend als er grappen over worden gemaakt.

    Dan moet je dus niet bij zulke sites zijn. Humor en sarcasme staan daar hoger in rang dan wereldproblemen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Orchard schreef:
    Well, ik vind het best grappig, maar ik begrijp dat je je eraan kan ergeren. Het is tenslotte een serieus probleem.

    Incantatem schreef:
    Mensen zijn eenmaal dom. Gelukkig snap jij wél de achterliggende en ware gedachte van dit plaatje.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik snap waarom je het niet grappig vindt en het is inderdaad jammer dat mensen de boodschap niet serieus nemen, maar ik vind die opmerkingen eigenlijk nog wel meevallen. Het zou erger kunnen, vrees ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cult schreef:
    (...)

    En misschien ben ik wel wat té serieus. Ik neem dit soort problemen namelijk ontzettend serieus en ik vind het beledigend als er grappen over worden gemaakt.

    Hmm, een beetje spot zo af en toe moet kunnen, vind ik. Dat neemt niet weg dat ik het probleem zelf ook vreselijk vind.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat mensen de reacties van die lui serieus dom vinden, zijn zelf ook niet bijster intelligent.
    Wat begrijpen jullie niet aan het woord SARCASME? Het is grappig bedoeld, duuh.


    "Well, well. Look who we've got here!"


    quidquid excusatio prandium pro

    Comanche schreef:
    Het is 9gag, daar nemen ze niets serieus en zijn ze lekker sarcastisch. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind 't wel grappig :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ah, 9GAG. Love it.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.